вторник, 12 август 2014 г.

Colour Elixir Max Factor & Cherry Lip Gloss Korres

Здравейте Момичета,

Видя ли нови глосове за устни и очите ми светват като на котка. Трупам ги в апартамента, както катерица своите жълъди и също като нея забравям за тяхното съществуване. Тъй като се сдобих с двата глоса по едно и също време, подносих ги едновременно, затова и реших ревюто им да е общо, като паралелно оценя по предварително зададени критерии силните им и слаби (ако имат такива) страни. Единият се превърна в мой тотален любимец, а с другият ще побързам да се разделя или просто ще гледам да изхабя максимално бързо.


Ще започна с фаворитa ми и това е Colour Elixir на Max Factor.
  • Текстура - много приятна и нежна консистенция, която сякаш заглажда устните. 
  • Лепнене - поне при мен не се усеща това неприятно чувство.
  • Аромат - страхотен аромат на сладкиши.
  • Вкус - не долавям такъв.
  • Блясък - глосът създава нещо средно между мокър и бляскав ефект, не притежава никакви блестящи частици. Оптически придава обем на устните и ги прави да изглеждат като сиропирани.
  • Нюанс - корал, Enchanting Coral 25, беше единственият цвят, който липсваше на щендера и се наложи да ми извадят последната бройка от едно чекмедже.
  • Покривност - с един слой загатвате за цвета върху устните си, но с две напластявания на устните ви разцъфва коралова роза 
  • Състав - за съжаление се сдобих с много оскъдна информация, от интернет разбрах, че в съставът има масла.
  • Състояние на устните след употреба - устните са меки, гладки, не са напукани
  • Трайност - при мен е около 1-2 часа (не знам какви са тези мои устни, но всичко попива много бързо в тях). Попива равномерно, без да оставя каквито и да е следи.
  • Нанасяне - посредством апликатор, удобно и лесно
  • Опаковка -пластмасова, правоъгълна и прозрачна кутийка със златна капачка. Нищо прекомерно и кичозно. 
  • Грамаж - 12 ml
  • Цена - през месец юли, когато закупих глоса за 12 лв. всички продукти за устни на Max Factor в Lily бяха на промоция. За съжаление не успях да пусна ревюто по-рано и в момента реалната му цена е около 15-16 лв.
  • Производство - произведен е в Ирландия 
  • Заслужава ли си?? - определено, бързо се превърна в един от любимите ми продукти за устни.



Cherry Lip Gloss Korres



  • Текстура - гъста и мазна консистенция,  трудно се вади необходимото количество от опаковката
  • Лепнене - много лепкав глос, който дори аз трудно издържам
  • Аромат -прекрасен аромат на череши, много вкусно
  • Вкус - не долавям такъв
  • Блясък - глосът е изцяло от брокати, които се усещат на повърхността на устните. Все пак устните изглеждат като захаросани, но оптически не са увеличени.
  • Нюанс - бебешко розовор Light Purple 23
  • Покривност - в опаковката цветът изглежда наситен, но в действителност на устните с едно нанасяне стои прозрачно, с второ напластяване се засилва розовината.
  • Състав - основна съставка масло от черешова костилка + Витамин Е, С, които действат като антиоксиданти и предпазват устните, без парабени, без силикони, без минерални масла.
  • Състояние на устните след употреба - както споменах брокатите са силно осезаеми на устните и мен това лично ме дразни. Допълнително след употреба устните ми започват да се белят ужасно много, предполагам че се дължи на ексфолиращия ефект, който предизвиква триенето на блестящите частици.
  • Трайност - при мен е около 1 час, мазната консистенция попива много бързо в кожата и върху устните остават видими само блестящите частици 
  • Нанасяне - посредством апликатор, удобно и лесно. Както споменах необходими са повече вадения на продукта от опаковката за максимален резултат.
  • Опаковка - пластмасова, прозрачна кутийка, с черна капачка. Отново красив и изчистен дизайн.Допълнително се съхранява в картонена кутийка с черешки, на която е описан съставът на продукта.
  • Грамаж -  6 ml
  • Цена - закупен е от Гърция за сумата от 9 €. В България може да се намери в магизини на марката.
  • Производство - произведен в е Гърция
  • Заслужава ли си?? - лично аз не съм впечатлена от качествата на този глос и не бих повторила покупката.



  • Определено Max Factor се превърна в мой фаворит поради гладката консистенция, която прави устните бляскави и плътни,  поради по-голямата си издръжливост и покривност и не на последно място поради по-добрата си цена.
    SHARE:

    6 коментара

    1. Прекрасно ревю <3 Цветът на Max Factor е просто очарователен :))

      ОтговорИзтриване
    2. Страхотно ревю, ама бива ли така да ме изкушаваш. МаксФактор-ът ми взе ума! Цветът е уаааууу! :)

      ОтговорИзтриване
      Отговори
      1. Хахаха, благодаря ти :) както казах, беше първият цвят, който се беше изчерпал на щендера, явно се харчи като топъл хляб :)

        Изтриване
    3. Сините обици са направо страхотни.

      ОтговорИзтриване
      Отговори
      1. Мерси, в събота забелязах същите във верига магазини Zu Elements, в магазина им на бул. Витошка в София. Бяха дори намалени :)

        Изтриване

    Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

    MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig