четвъртък, 6 септември 2018 г.

Gloss Bomb by Fenty Beauty

Здравейте Момичета,

Предполагам всички сте чули, че козметичният бранд на Rihanna - Fenty Beauty официално стъпва на българския пазар. Бюти линията ще се предлага ексклузивно във верига магазини Sephora, а днес в 18:00 в ще има парти по този случай в Sephora в The Mall.  За съжаление аз няма да успея да присъствам на събитието (за което много съжалявам), затова реших да ви разкажа  предварително за един от бестеселърите на марката Lip Gloss Bomb.



Лично аз съм толкова преситена от разнообразието на формули и финиш сред продуктите за устни, че когато Стефи от Eat Love Makeup ми препоръча глоса на Rihanna бях малко скептично настроена. Оказа се, че това е универсалният гланц,  който можете да грабнете в чантата и да изкарате целия ден. Ненатрапчив нюанс (бежово-розов), който се адаптира към цвета на вашите устни и ги прави да изглеждат по-обемни и плътни. Дискретните блестящи частици във формулата допълнително оптически уголемяват устните, окъпвайки ги в светлина.

Глосът е обогатен с масло от шеа и не напусква устните, нито пък има лепкав ефект. Как да кажа, именнно неговата basic същност го прави толкова приложим за всеки един момент от ежедневието. Спокойно може да го носите и като топинг върху някое червило, за да подсилите цвета му.

Не съм сигурна каква ще е цената в лева на Gloss Bomb, защото моят е подарък от приятеля ми (още един повод да съм особено сантиментална към този продукт), като той го закупи от Милано за 17 EUR.

Мнението ми за глоса е изцяло положително и предполагам, че ще се изчерпа за минимално време в Sephora, затова може да му хвърлите едно око, ако случайно посетите събитието.




SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig