понеделник, 2 юли 2018 г.

Clinique Just Browsing Brush-On Styling Mousse

Здравейте Момичета,


Напоследък получавам доста комплименти за веждите си и се замислих каква важна ролят играят те за формирането на цялостния ни външен вид. Веждите придават изразителност!  Могат да смекчат или изострят чертите на лицето по безброй много начини.
Не съм сигурна дали съм ви разказвала, но първия път когато реших да нарисувам веждите си беше с черен (почти като въглен) молив за очи. Сметнах, че няма нужда от специализиран за тази цел продукт, след като си имам молив за очи :)  Естествено резултатът беше потресаващ, но най-комичното е че се гримирах на тъмно и осъзнах че приличам на "ТО" едва когато бях на светло сред хората. Много се смях, но и много мокри кърпички изхабих в тоалетната, а за зла беда тази пущина нямаше махане.


Всички срамни моменти отшумяват :) но веждите остават! Малко се отплеснах, идеята ми е че няма перфектни вежди и ако искаме да ги уплътним, да ги потъмним или оформим за целта ще са ни необходими материали.  Хубавото е че има огромен избор, може да ги намерим под формата на вакса, мус, гел, сенки и не напоследно място добрият стар молив.
Кой продукт ще изберете зависи изцяло от вас и ефектът, който искате да постигнете.

С времето осъзнах, че продуктът който работи най-добре за мен е с формулата на мус. Моите вежди са сравнително тъмни и гъсти, оформям ги сама и смятам че формата им пасва на тази на лицето ми. Въпреки това бих желала косъмчетата да са една идея по-плътни и пригладени, но да изглеждат възможно най-естествено. За целта избрах най-тъмният вариант за брюнетки на Clinique Just Browsing Brush-On Styling Mousse, а дали останах доволна ще разберете, ако скролнете по-надолу.


Опаковката на продукта е семпла и компактна (изключително подходяща за носене в чанта). Подразни ме фактът че надписите върху шишенцето се изтриха още през първата седмица, не харесвам такива недоизмислени неща.
Clinique Just Browsing Brush-On Styling Mousse е с немазна и нелепкава формула, която уплътнява веждите, давайки им нужната доза цвят. Мусът не се рони и няма опасност от размазване дори когато се изпотите или разтъркате челото си (успешно тестван във фитнес условия).
Посредством мини четката-гребенче прецизно нанасяте продукта и фиксирате косъмчетата придавайки им възможно най-естествен завършек. Не се притеснявайте няма опасност да нанесете повече от необходимото количество продукт и да заприличате на клоун.


Това което не ми допада в Clinique Just Browsing Brush-On Styling Mousse е че се изразходва прекалено бързо. Не съм сигурна къде е проблема, дали в бързосъхнеща формула или малко количество продукт, но при ежедневна употреба успявам да изхабя една опаковка за около два месеца. При цена от порядъка на 46 лв. това вложение не е никак рентабилно. Действието на продукта наистина ми допада, но мисля следващият път да заложа на Dior, които имат сходен мус в портфолиото си.



SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig