петък, 25 август 2017 г.

Gloss in Love Lancome


Здравейте Момичета,

Наскоро с прекрасната Стефи от Eat, Love, Makeup (ако не сте посетили вече блога ѝ, моля поправете тази грешка) си говорихме за глосовете. Аз съм привърженик на всички видове гланцове, докато Стефи изказа мнение, че ако ще е глос, то той трябва да е с блестящи частици. Така де, ако ще  гарга да е рошава.
Замислих се, че в момента нямам такъв наличен в колекцията си, а лятото подобен продукт е особено подходящ като акцент на лицето, предвид лекия грим, който нанасяме. Явно съдбата си знае работата, защото пазарувайки преди морето в Сефора улучих страхотно намаление на серията Gloss in Love на Lancome. Някои от нюансите бяха пуснати на цена от 33 лв и просто нямаше как да не се възползвам.





Спрях се на номер 222 Fizzy Rosie поради универсалния му розов нюанс, който пасва на всеки. Това, което ми харесва в глоса е, че е комфортен за носене, не изсушава устните и стои изключително красиво върху тях, карайки ги да изглеждат оптически по-големи и придавайки им един апетитен захаросан вид. Опасенията ми, че фините блестящи частици ще напукат и разранят устните ми се оказаха безпочвени.
Това, което може да не се хареса е плътната лепкава формула, с която аз нямам проблем, но знам че много дами я избягват.

Все пак ви препоръчвам да хвърлите едно око на серията Gloss in Love, защото кога ако не лятото може да си позволим звезди да обсипят устните ни с блясък.




SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig