петък, 25 август 2017 г.

Face masks / part 2

Здравейте Момичета,


Продължаваме поредицата с моят фаворит Calendula&Aloe Smoothing Hydration Masque на Kiehl's. Леката гелообразна формула, включва в състава си ръчно набрани цветове невен (на снимката може да видите листенцата на цветята) и алое. Маската се нанася за 5 мин. върху почистена кожа и мигновено може да усетите нейното охлаждащото и успокояващо действие на продукта. Кожата е ревитализирана, освежена и сякаш напомпана. Прекрасен продукт! За съжаление не се предлага в България.






 Следващи в списъка са две много апетитни маски от Lush. Гледам да не оставам вкъщи без ментовото чудо Mask ot Magnaminty, но реших че е време да пробвам и други свежи маски от хладилната витрина.Може да избирате между такава с рози, с водорасли, с мед, с шоколад в зависимост от ефекть, който търсите. След известно суетене от моя страна се спрях на Cup O'Coffe и Oatifix - съответно ексфолираща и хидратираща. Момичето зад касата беше голям сладур и ми отсипа от всеки продукт по доста прилично количество, което в действителност ми стигна за по 2 намазвания.




O'Coffe - е почистваща маска за лице и тяло, която буквално ще разбуди кожата ви поради силния аромат на  печено кафе и грубите ексфолиращи частици. Не подценявайте пилинг свойствата на кафените зърна, могат да свалят кожата от лицето ви. Ако сте с чувствителна кожа и фина кожа или просто не сте почитателка на хард ексфолиацията тази маска не е за вас. Старая се да масажирам по-нежно и плавно, за да не нараня кожата и използвам продукта само веднъж седмично. Резултатът е гладка и зачервена кожа, но уханието на кафе е наистина зашеметяващо (а аз дори не пия кафе). Все още съм в дилема бих ли взела тази маска в пълен размер. 





Oatifix е може би една от най-интересните маски, които съм използвала до момента. При по-голям ентусиазъм спокойно може да си я направите и вкъщи. Представлява смес от банани, овесени трици и бадеми. Всяка една съставка допринася за здравословната закуска за вашата кожа: бананите са богати на калий и витамини, овесените трици са известни с успокояващото и омекотяващо действие, а бадемите служат като естествен фин ексфолиант. Консистенцията е гъста и нееднородна смес, която трудно се разнася върху лицето. Необходимо е да сте по-внимателни при нанасянето, защото падат парченца овесени ядки и става леко мазало. Аз престоявам около 15 мин. със сместа върху лицето си и след това я отмивам старателно.
Усещането след употреба е за една мека и подхранена кожа. Имайте предвид, че маската остава лек мазен филм и бих я препоръчала на дамите със суха кожа. Дали бих я купила в реален размер, вероятно не! Причините: не ми допадна ронещият се ефект и просто не е моят продукт.




Допадна ли ви някоя от маските? Ще се радвам да споделите с мен вашите любими маски? 


SHARE:

2 коментара

  1. Маската на Keihl's подходяща ли е за суха кожа?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, подходяща е за суха кожа поради наличието на ало вера в състава, което е перфектният хидратант :) Хубав ден от мен.

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig