четвъртък, 31 август 2017 г.

Estée Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II


Здравейте Момичета,


Днес ще си поговорим за един иконичен продукт в козметичната индустрия, който съществува още от 1982 год. - две години преди да се родя. Не мисля, че има дама, която да не е чувала за бестселъра  на Estee Lauder - Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II (ANR). След известни подобрения на оригиналната формула от 80-те, ANR запазва своята първоначална и лесно разпознаваема опаковка: кафяв стъклен флакон със златен дозатор (пипета).




Какво представлява?

Анти-ейдж серум, който би следвало да редуцира фините линии и да възстанови блясъка и тонуса на вашата кожа. И всичко това се случва през нощта, докато спите.
Продуктът притежава лека гелообразна текстура с прасковен цвят, която попива изключително бързо в кожата, без да оставя мазен филм след себе си.


За кой тип кожа е подходящ?

ANR е подходящ за всеки тип кожа поради немазната си, некомедонна формула. Ако сте с мазна кожа може да използвате серума като самостоятелен продукт във вечерната си рутина, но все пак е препоръчително след него да нанасяте допълнително хидратант. Аз съм със смесен тип кожа към суха и при мен е задължителна комбинацията с крем за лице. Въпреки че ANR се бори предимно с признаците на стареенето, той също така осигурява хидратация на кожата, тъй че спокойно може да се използва като превенция и от момичета на около 25 год. Не съм сигурна дали съм ви споменавала, но не е нужно да чакате появата на първите бръчки, за да започнете да третирате кожата си с анти-ейдж продукти.




Как се използва?

От Estee Lauder съветват серумът да се използва всяка нощ, като за целта е необходимо да сложите по една малка капка върху върховете на пръстите на едната ви ръка. След това да съберете пръстите на двете ръце и масажирайки  да разнесете количеството продукт върху лицето си. Лично на мен този вариант не ми допада, понеже серумът е с прекалено водниста консистенция и се омазвам доволно. Затова просто изстисквам 2-3 по-едри капки върху дланта си посредством пипетата и разнасям с познатите масажни движения върху лицето си.


Краен резултат?

Изпитвам противоречиви чувства към този продукт. Тествах го в продължение на три месеца и от една страна ми хареса, че хидратира кожата ми в дълбочина, придавайки ѝ свеж и здрав вид. От друга страна обаче, не видях никаква видима промяна в нейното състояние по отношение на бръчиците. Фините линии си стояха на мястото си, без помен от заглаждане.
Бих ли закупила ANR отново, вероятно не! Въпреки че е икономичен, серумът не е бюджетна покупка (около 130 лв. за 30 ml), точно поради тази причина след като веднъж съм го използвала и съм наясно с крайния ефект, бих предпочела да инвестирам парите си в някой нов продукт.


Ще се радвам и вие да споделите опита си с продуктите от серията Advance Night Repair Estee Lauder.



SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig