понеделник, 13 март 2017 г.

Energie De Vie The Smoothing & Glow Boosting Liquid Care‎


Здравейте Момичета,

Скоро не съм ви споделяла новости около мен, но започнах нова работа в сферата на комуникация с клиенти. Новите ми задължения са свързани с много крайни срокове, стрес и най-вече напрежение. Забелязах, че освен физическа отпадналост, това претоварване се отрази пагубно и върху кожата ми. За около месец, тя загуби своята свежест и сякаш повехна. Тенът на лицето ми стана сивкав и чувствах непрекъсната сухота и опъване. Очевидно грижите, които полагах под формата на серум, крем и маски не бяха достатъчни. Затова се насочих към по-специалните продукти за тази цел - бустерите (boosters).
Бустер означава ускорител, тоест мазило, което ускорява действието на останалата козметика, но в зависимост от съставките в него, спомага на кожата да се възстанови от умората, джетлаг-а, градското замърсяване и недоспиването, вследствие на дълги купонджийски нощи. По текстура и ефект в повечето случаи бустерът наподобява  консистенцията на серум. Може да се използва самостоятелно или в комбинация с останалите продукти от дневната ви грижа. В състава му най-често се съдържат липиди, които задържат влагата, като същевременно има максимална концентрация на витамини и други полезни вещества.

Миналото лято Lancome лансираха серията Energie De Viе, която е вдъхновена от корейските ритуали за красива и здрава кожа. Линията е предназначена за всеки тип кожа и възраст, като основната й цел е да възстанови загубения блясък и свежест на лицето ви. От бранда ми изпратиха да тествам The Smoothing & Glow Boosting Liquid Care‎‎.




Още щом чух, че продуктът е взаимствал идеи от корейската козметика, съставът на бустера възбуди любопиството ми, защото азиатците са едни от най-големите маниаци на тема перфектна кожа.  Затова реших, че и на вас ще ви е интересно, да се запознаете по-подробно с някои от основните съставки на продукта. В една бутилка се съдържат поне 30 листа от "lemon balm", ако знаете колко време търсих, коя българска билка отговаря на това наименование. Оказа се, че това е маточината. Винаги съм харесвала тази билка поради широко приложимите ѝ лечебни свойства, но едва сега научих колко полезна е тя и за нашата кожа. Благодарение на етеричното масло цитрал в състава й + витамин С, маточината има антиоксидантно действие и се бори срещу свободните радикали в организма. Именно етеричното масло ѝ придава този специфичен аромат на лимон и мента, който може да усетите докато нанасяте бустера върху кожата си. Аз не съм маниак на тема аромати и дори предпочитам продуктите да не ухаят изобщо, но това ухание е наистина пристрастяващо, с него олицетворявам свежестта.
Другата звезда в състава е годжи бери или познато повече като храната на столетниците. Е, оказа се, че освен всичко друго годжи берито спомага кожата да съхрани за по-дълго младежкия си вид. За съжаление не обичам да похапвам малките червени плодчета, но нямам нищо против кожата ми да се възползва от подмладяващите им свойства.




Но, преди всичко най-важно е дали тази формула действа. Е, явно при мен действа и то много добре, защото кожата ми буквално се събуди. Още на втората седмица забелязах видимо подобрение в състоянието ѝ, беше възвърнала своя блясък. Нали знаете израза "Да се чувстваш добре в кожата си", вече наистина се чувствам много комфортно в своята. Неприятното опъване изчезна и кожата ми сякаш се напомпа от влага. Появи се отново "bounce" ефектът, характерен за всяка еластична и здрава кожа.

Продуктът е с течна консистенция, наподобяваща вода, която мигновено попива в кожата. При мен не оставя никакъв мазен филм и бих казала, че кожата ми е "жадна" за още, но сестра ми, която е с мазен тип кожа се оплака, че формулата ѝ е леко тежка, затова ако бустерът ви заинтригува, моля не купувайте преди да сте го тествали. Флаконът е стъклен с помпичка, любимата ми комбинация.

За финал ще кажа, че се влюбих в The Smoothing & Glow Boosting Liquid Care‎ и определено искам да изпробвам и останалите представители от серията.



SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig