понеделник, 12 септември 2016 г.

MATTISSIM Mat Lipstick Douglas

Здравейте Момичета,



В началото на месец май верига магазини BeаutyZone  празнуваха 10 години присъствие на български пазар. Празникът по случай рождения ден съвпадеше с откриването на изцяло обновения им мултибрандов магазин BeautyZone в City Center Sofia. Освен върху новите пролетни колекции на редица брандове като Dior, Guerlain и др., домакините акцентираха върху своята марка козметика под името Douglas. Откровено си признавам, че до момента не бях обръщала внимание на декоративната или бялата козметика на бранда.  Знаете, на рожден ден се ходи с подарък, но този път аз получих подаръци - козметични продукти с марка Douglas, които да тествам вкъщи.








Днес ще ви разкажа за Mattissim на Douglas - продукт за устни, който надмина очакванията ми и наклони сериозно везните в полза на течните матови червила. И преди съм ви споделяла, че избягвам матовите червила заради изсушаващият ефект, който имат върху устните. Все пак никога не бива да се казва никога, защото напоследък преоткрих любовта си към този тип червила. Началото бе дадено от Lip Maestro Giorgio Armani, кадифен стейн за устни с невероятно щадяща устните формула. Но определено матовото червило Mattissim на Douglas се явява като перфектен бюджетен заместител и не само.


 Най-големият плюс на Mattissim е неговата дълготрайна формула. С това червило мога да хапвам, да пийвам и въпреки всичко цветът се задържа върху устните ми за цял ден. В течение на времетоизбледнява, но дори тогава ми е трудно да го сваля от устните си. Поради тази причина, трябва да нанасяте много внимателно и прецизно червилото, защото излезете ли извън контура на устните, ще ви е доста трудно да го изтриете. Апликаторът е много удобен поради извивката си и спокойно можете да избегнете употребата на молив преди това.






 Текстурата на червилото е кремообразна, което спомага то да не се разтече из фините линии или ъгълчетата на устните. Все пак, поради  бързосъхнеща формула е необходимо да бъдете експедитивни в нанасянето му и както споменах максимално прецизни. Забелязах, че когато нося червилото самостоятелно в даден момент започва да изсушава устните ми, затова започнах да го  използвам в комбинация с EOS балсам, който ми служи като база и хидратант. Този начин работи безотказно и хем съм с меки устни, хем червилото ми издържа с часове.

Пигментацията е другият голям бонус. Един слой е абсолютно достатъчен, за да разцъфне цветът върху устните ви. Нюансът, който получих е №5 - разкошно червено, изключително подходящо за настъпващата есен. Явно цветът се понрави не само на мен, защото не е минал ден, в който някоя колежка да не ми направи комплимент след като ме види с червилото на устните. Финишът е матов.









Единственият недостатък на продукта е визията на неговата опаковка. Предполагам, че идеята е имитиращата велур капачка да подскаже за кадифената текстура на червилото, но за съжаление не е функционална. По плата се лепят всякакви мъхчета и лесно се захабява.


Цената на червилото e около 20 лв. (спрямо официалната му цена в сайта на марката) като може да се намери във верига магазини Beautyzone and Douglas.



*Продуктът  ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig