петък, 1 април 2016 г.

Skin Illusion Mineral&Plant Extracts Fond de Teind Poudre Libre Clarins

Здравейте Момичета,

По случай 8 Март, Clarins бяха направили страхотно намаление от 30 % на всички свои продукти от бялата и декоративна козметика. В този момент лансираха обновената версия на любимия ми крем на марката Multi Active Jour и аз се застоях повече от необходимото на техния щанд. А, в комбинация с много начетена и усведомена консултантка нямаше как да не изневеря на пудрите на Dior и Chanel.






Skin Illusion Mineral&Plant Extracts Fond de Teind Poudre е прахообразен продукт, чиято текстура обединява полезните свойства на растителните екстракти и озаряващото действие на минералите, за да осигури гладкото покрие на фон дьо тен и ефирния завършек на прахообразната пудра. Фомулата включва розов опал, който привлича и отразява светлината по-необикновен начин, за да избистри тена на лицето и екстракт от розови водорасли, който стимулира и тонизира кожата. Двойна защита срещу свободните радикали и вредното слънчево лъчение.




 



Но нека поговорим за действието на самата пудра. Забелязах, че в зависимост от продукта, който сте сложили като база под нея, с помощта на подходяща четка, пудрата може да се адаптира и да променя покривността си спрямо вашите нужди. Когато използвам по-плътен фон дьо тен на лицето си, нанасям пудрата с по-лека ръка и по-рехава четка и ефектът, който постигам е лек воал върху лицето, който единствено фиксира и изглажда. Когато съм с BB крем, използвам четката на Clarins, която е в допълнение към самата пудра. Четката е много мека и гъста и с нея се постига този по-плътен ефект тип фон дьо тен покритие. Лично на мен много ми допада тази гъвкавост в експлоатацията на пудрата. Clarins определят покривността на продукта си като лека към средна и аз съм съгласна с тях.

Финишът е мат, но не от типа, който изсушава кожата ти и те кара да я усещаш опъната през повечето време, докато носиш пудрата, а по-скоро деликатно фиксира, избягвайки така мразения брашнян ефект. Това, което най-много ми допада е начинът, по който пудрата озарява лицето и придава натурален и сияен вид благодарение на мини частиците от розов опал.






Пудрата е подходяща за всеки тип кожа, като има божествен цветист аромат. Нюансът, който подбрах за себе си е 107 Beige, защото аз съм с доста жълт подтон на лицето. Цената й е 74 лв., но аз се сдобих с нея за сумата от 50 лв. (13 гр).
Много съм доволна от покупката, защото търсех продукт, който да подчертае естествено здравия вид на кожата, без да се врязва във фините линии или пък да матира прекомерно. Все пак искам да уточня, че тази пудра не би допаднала на всеки, защото не би могла да прикрие определени несъвършенства.





Като недостатък ще посоча опаковката. Въпреки, че получавате пудрата със страхотна четка и лека опаковка, аз лично не успях да се спогодя с опаковката. Няма опасност да се изръси и нацапа чантата ви, защото четката е поместена в дупчицата на капачето. Трудност представлява нейното отваряне (с риск да не разпилея от съдържанието) и нейното нанасяне, защото това е продукт пригоден най-вече за употреба вкъщи, а не за бързо пудрене в офиса.

Заключение: Ако сте в търсене на лежена пудра, бих ви препоръчала да разгледате този продукт по-обстойно, защото съм сигурна, че ще ви допадне.


SHARE:

1 коментар

  1. Звучи много добре, особено това, че има средна покривност. Определено ще го погледна, когато съм покрай щанд на Clarins :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig