вторник, 26 април 2016 г.

New Goodies March/April 2016 Part 2

Здравейте Момичета,

Бързам да споделя останалата част продукти от мартено-априлското ми пазаруване, защото тези месеци се оказаха много щедри откъм придобивки и вече натрупах нова партида благинки :) Понякога любовта ми към качествената козметика ме вкарва в голям преразход:)

След дълги размисли (но без страсти) + една професионално издържана консултация и демонстрация на уреда, най-накрая в ръчичките ми попадна MIA 2. Даже не един, а два броя (но допълнителният си е поръчан от сестричето). Възползвах се от намалението от 20%, което BeautyZone and Douglas направиха за своите лоялни картодъжатели. Все още не съм използвала четката, защото пътувах и не успях да заредя батерията, колкото е необходимо. При все това само като я погледна и в мен изниква една детска радост. Задължително ще споделя за впечатленията си от употребата й, защото вече получих много запитвания, което само може да ме радва.






И преди съм ви споделяла, че обожавам аптеките в Гърция. Наред с обичайните марки като Vichy, Aven и др., по щендерите може да видите всевъзможни и оригинални продукти, произведени от местни фирми , които включват характерни за региона съставки или пък са предназначени за по-специална употреба. Да не говорим, че любимите ми марки Apivita и Korres имат свои представителни магазини, в които могат да те консултират доста по-професионално, има огромен избор и цените са осезаемо по-ниски от тези в България.






Започваме с едни от най-приятните глезотийки, част от седмичната ми рутина: маските за лице. Миналото лято Korres лансираха мини маски и скрабове (по 8мл.) с различни плодови и зеленчукови вариации :) Тогава си взех подхранваща маска за лице с праскова и една хидратираща околоочния контур с краставица. И двата продукта се оказаха добри попадения, затова избрах отново тази за околоочния контур, но я допълних с нежен скраб с киви. Скрабът е много свеж и следващият път ще си купя и другия за дълбока ексфолиация с маслина. Цената на всеки продукт от серията е 3,90 Евро.

Маските на Apivita са по 3 Евро - двойно саше. Оранжевата е дълбоко подхранваща с мед, а сината се предполага да осигури екстра хидратация, благодарение на водораслите в състава. Вече изпробвах тази с меда и съм доволна от резултатите - мека и нежна кожа.

Това е първата маска на Freeman, която използвам. Получих я като подарък и съм с леко смесени чувства.  Води се анти стрес маска с минерали от мъртво море, която почиства и изглажда порите. За целта консистенцията й е типичната за този род продукти - подобна на глина,  която нанесена на лицето изсъхва за 5 мин. За момента не виждам никаква промяна в състоянието на кожата си след употребата.








Следват продукти на марки, тотално неизвестни за мен и горещо препоръчани от фармацевката. За съжаление дамата говореше много оскъден английски и се доверих сляпо на инстинкта си. Информацията по опаковките е описана предимно на гръцки език, така че сведенията ми бяха съвсем ограничени. 
Лосион за тяло Linea Sole Verattiva обогатен с ало вера, намален на 13 Евро. Страхотен хидратант с лека, нелепнеща консистенция, която попива за секунди в кожата. Признавам си, че го пробвах само веднъж и като видях какъв разкош е, директно го оставих за дните след плаж, когато кожата ми буквално ще го изпива.

Какво да кажа, в аптеката си беше ден, специално отреден за комфорта на крачетата, предвид идващите топли месеци и летните сандалки. Като подарък получих две мостри на Gehwol: соли с билки за релаксираща процедура на стъпалата и балсам с кестен за премахване на тежестта и умората в краката. Чудесни продукти, които бих закупила в пълния им размер.
Сапун с вулканична пепел, който премахва загрубелия слой мъртва кожа от крачетата. Сапунът се справя чудесно със задачата си и определено ще го потърся отново. Цената му беше намалена на 4 евро.






Както писах във фейсбук страничката на блога (ако не сте я лайкнали сега е момента да се излъжете :) Yves Rocher подмениха опаковките и ароматите на една от най-харесваните серии Le Plaisirs Nature. За целта направиха разпродажба от 50% на всички продукти от едноименната серия. С този апетитен лосион за тяло се сдобих от представителния магазин на марката, който се намира на бул. Витоша, София. Предполагам, че все още има намалени бройки и на други места. Аз съм пристрастена към кадифената текстура, която омекотява кожата на тялото и я кара да ухае на пресни малини, така че ще задължително ще изпробвам и новите варианти.



 



Надявам се, да ви е било интересно и очаквайте скоро още много новости.

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig