сряда, 4 май 2016 г.

Armani Beauty Makeup Session

Здравейте Момичета,

Много ми беше трудно да започна тази публикация. Причината е съвсем простичка - отдавна не съм била толкова развълнувана и искам да споделя толкова много неща, че се притеснявам да не пропусна нещо съществено.
Напоследък ежедневието ми е доста забързано и все по-трудно намирам "лично време" (както аз го наричам) или това са моментите, в които мога да  мързелувам с маска на лице и да си лакирам ноктите на краката. Моментите, в които се размотавам с  часове, тествайки различни шантави комбинации грим върху клепачите си, с увъртяна с кърпа коса, намазана с всевъзможни масла. За съжаление моментите и поводите да се поглезя намаляха, затова много се ентусиазирах, когато получих покана за персонална грим-сесия с продукти на Armani Beauty+детайлна консултация за уреда Clarisonic.

Нямам думи да ви опиша как пърхаше блогърската ми душа, вървейки към срещата в магазин Douglas в mall Serdica (само там може да намерите декоративната козметика на Armani Beauty). Ще проследим процеса от почистване на лицето до нанасяне на финалния щрих от грима - глосът за устни.











Теодора е представителния гримьор на марката и разказва така увлекателно и сладко за продуктите и техния ефект, че повярвайте ми - беше истински късмет, че си бях забравила кода на кредитната карта, иначе щях да фалирам и да живея под моста :) Шегата настрана, Теди е голям професионалист и веднага избра най-подходящите текстури и нюанси за моето лице. Това, което най-много ме впечатли е фактът, че текстурите на продуктите на Armani Beauty наподобяват различни текстилни материи. Например текстурата на техните бестселъри - фон дьо тенът и пудрата от линията Luminous Silk имитират лъскава коприна, а фон дьо тенът Maestro Glow може да се мери по лекота и въздушност с ефирната материя органза. Всеки блогър си има свой козметичен продукт, който се води като "свети граал", в моя случай това е Maestro Glow, благодарение на уникалната си двуфазна формула от масла и пигменти. Това е първият грим елексир, който посредством пигментите в него, озарява лицето придавайки му по здравословен вид.  Маслата в състава, подхранват  кожата в дълбочина, грижейки се да е достатъчно хидратирана и мека. Знам, знам, отплеснах се, но кожата ми просто се преобразява след нанасянето му.

Теди старателно почисти лицето ми с продукти на Lancome, от които не само се открои, а направо "изгря звездата" на Advanced Genefique Yeux Light-Pearl Eye Illuminator Youth Activating Concentrate . Страхотен околоочен гел с много иновативно нанасяне, който моментално намали следите от умора в издайническите тъмни кръгове под очите ми като същевременно хидратира сухата околоочна зона. Определено ще си го купя, веднага щом изхабя наличният ми на L'Occitane en Provence.  Теди ме посъветва да използвам околоочни продукти с леки текстури, тъй като кожата ми в тази деликатна и фина зона е доста тънка и прозрачна и продукти с по-тежки и мазни текстури биха имали неефективно действие. След това нанесохме фон дьо тен Maestro Glow и копринената пудра Luminous Silk. Тъй като аз съм доста бледа (въпреки, че спя в легло:) към фон дьо тена прибавихме капка течно злато под формата на Fluid Sheer - чуден озаряващ концентрат, който мигом затопли тена на лицето ми. Може да се използва самостоятелно или примесен с BB крем или фон дьо тен.








Продължаваме с продукт, чиято употреба аз често неглижирам - коректорът. Признавам си, сутрин обичам да се излежавам и доста често пропускам тази стъпка, но определено Maestro Eraser ме спечели с три показателя:
  • както името му подсказва - трие успешно тъмните кръгове под очите 
  • не изсушава нежната зона около очите
  • не се врязва във фините линии





В предишна публикация ви бях споделила перипетиите си в намирането на подходяща за мен спирала, затова бях изключително любопитна какво ще ми предложи Теодора. Споделих й, че до момента винаги съм търсела спирала за придаване на обем, защото смятах, че миглите ми не са достатъчно гъсти. Теди ми обясни, че спиралата за обем е с по-тежка текстура и при моите прави и остри мигли се получава обратен ефект - те се слепват и полягат надолу. За да се отвори окото и да се подчертаят ресниците, ми е необходима спирала, която да ги извие хубаво нагоре. Предложи ми да тестваме спиралата Eyes to Kill Classic (имената на продуктите са много вдъхновящи, чувствах се като героиня от филм за Джеймс Бонд). И резултатът беше: "WOW, аз съм имала мигли"! Но стига тийзъри, сън не ме хвана цяла нощ и купих спиралата още на другия ден, като много скоро ще й отделя подробно самостоятелно ревю.



Виждате разликата, нали?


Течни сенки, някой?


Друг продукт, който ме впечатли е многофункционалната вакса Eye&Brow Maestro. Основната й задача е да оформи веждите, с която се справя повече от добре. С четка нанасяте част от уникалната консистенция върху косъмчетата, сресвате ги с гребенче и тя успява да ги приглади, подреди и подсили цвета им възможно най-естествения начин. Не се размазва, не се разтича, дори когато челото ви се изпоти (смених всякакви състояния, докато прекарах 2 часа на стола под изкуствената светлина в магазина). Много е икономична, да не говорим, че количеството в стъкленото бурканче е крайно задоволително. Теди ми показа как да контурирам нослето и скулите посредством ваксата, като едновременно може да се използва и като сенки за очи. Това е следващата ми планирана покупка.






Завършваме с малко телесно червило и блестящ глос в същия нюанс.




Тук важи поговорката: "Око да види, ръка да пипне"


От снимките във фейсбук страницата на блога сте видели, че не устоях и си купих  почистващата четка MIA2 на Clarisonic. Миналият месец от компанията лансираха обновената версия - SMART PROFILE, който бих казала се явява "върхът на сладоледа" за всички подобни уреди, но тъй като ми се стори не толкова бюджетно дружелюбен, се спрях на старата версия. Друго е когато четеш и слушаш за някой уред, но когато го тестваш наживо върху ръката си, когато усетиш при допир по-гладката кожа и видиш избистрения тен, тогава може да си изградиш най-ясна представа за дейстието на уреда, а също да си отговориш на въпроса:"Имам ли реална нужда от Clarisonic". От около седмица използвам MIA2 и очаквано съм доволна от резултатите. По желание на някои от вас, след няколко месеца ще ви разкажа повече за това как четката се вписа в ежедневната ми бюти рутина.









Това беше всичко от моето прекрасно бюти преживяване. Надявам се да ви е било интересно и най-вече полезно.



SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig