вторник, 6 януари 2015 г.

Lancome Juicy Tubes Delicious Lip Gloss

Здравейте Момичета,

В момента слушам една много любима песен на Rihanna - Only girl (in the world) и тъй като клипът е решен в сладурско розово веднага се сетих за един продукт, за който отдавна искам да ви разкажа, който ме пренася в страната на бонбоните и всевъзможните сладости candyland - Juicy Tubes Lancome.

От сега предупреждавам това е глос в истинския смисъл на думата - сладък, лепкав, ултра бляскав и гъст. Все едно имате на устните си разтопена захарна глазура, която ги кара да изглеждат още по-сочни и апетитни. На почитателките на матовите и нелепнещи гланцове, този няма да допадне изобщо.






А, сега малко повече за тази течна амброзия. Това е глосът, който винаги когато свърши се зареждам с нов, но различен нюанс. За съжаление в България предлагат много малко цветове, като обикновено са доста убити и незабележими. От тях най-много си струват: Toffee Pop (божествен бронзов карамел със златисти отблясъци), Fraise (глосът на снимката, ароматна розова-червена ягода с розови отблясъци), Framboise (апетитна тъмно розова малина с виолетови отблясъци) - тези са с най-силен блясък и най-наситен цвят, доколкото е възможно. В действителност цветовата гама е много богата, като непрекъснато биват лансирани лимитирани или по-специализирани: с повече блясък, с по-мокър ефект.




Juicy-то е с лепкава и гъста консистенция, леко прозрачна (в случая този е с розова), изпъстрена с множество брокати, които обаче не се усещат на устните и не ги дразнят. Това е глосът, който никога ама никога не напуква устни, а напротив прави ги сочни и бляскави като захаросана ябълка. Трайността му е задоволителна, поради гъстата му формула и дори след като е попил имате достатъчно светлоотразяващи частици на устните, които илюзорно да увеличат техния обем. Не мога да пропусна да не спомена за прекрасния плодов аромат и вкус, които са силно осезаеми. Глосът е сладък като нектар. Изключение прави Toffeе,  който e изцяло с вкус на препечен карамел. Той е любимият на приятелят ми, въпреки че мъжете не обичат лепкави целувки :)

Нанасям го самостоятелно или върху червило и винаги ефектът е поразителен. За съжаление с годните виждам едно огромно увеличение на стойността на този продукт. Когато си го купих за първи път беше около 25 лева, после се покачи на 30 и в момента мисля, че струва около 40 лева, което не е никак евтино имайки предвид не качеството му, а опаковката му. Защото да си призная, малко евтинее. Пластмасовата тубичка се излющва много бързо от всички страни и е достатъчно твърда, за да ви е трудно да извадите на светло и малкото останал на дъното глос, а повярвайте ще се опитате да го изцедите до последната капка. Ще е хубаво от  Lancome да увеличават не само цената му, но и да инвестират е една по-атрактивна и удобна опаковка.






Извинявам се, че снимките така лъжат за красотата на тази ягодка, но не можах да я хвана в най-добрият й вид :)) А, вие пробвали ли сте някой от поредицата?



SHARE:

10 коментара

  1. Изглежда чудесно и много ми напомня на стария ми глос на I love, но разликата в цената е внушителна :))

    ОтговорИзтриване
  2. Абсолютно съм съгласна за опаковката! Няма как глос, който е 20 долара, да е в такава опаковка, на която се трият буквите... дори не знам моят как се казва вече. Прекалено е лепкав обаче, аз съм фен на глосове, но този само лек ветрец да повее и всичкото коса е залепено за устните, доста е досадно и ме кара да не посягам към него изобщо.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, това с косата е неприятно наистина ,бях го забравила :)) благодаря за коментара :)

      Изтриване
  3. Изглежда страхотно!!Напомня ми на един глос на VS ,който си взех лятото и който е с подобна опаковка,но е доста лепкав,блестящ и вкусен хаха И цената му е двойно по-ниска :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сещам се за кой говориш, но този е много по-добър :)

      Изтриване
  4. Обожавам Lancome и продуктите им! Този глос изглежда много сладък и бонбонен, аз имам подобен на clinique :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, на clinique не са толкова гъсти и лепкави, чудесни са теб, имам няколко :)

      Изтриване
  5. Аз имах преди един Caramel Gospel. Това са най-лепкавите глосове за мен. Просто на тях се лепят мухи, за косата да не говорим.

    ОтговорИзтриване
  6. Имам го благодарение на теб и не излиза от чантата ми. Лепкав е, но какви устни правии, сочни и обемни и вкусни разбира се. Харесвам го! Благодаря за възможността да го пробвам :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig