четвъртък, 30 октомври 2014 г.

The Makeup Addict Tag


Здравейте Момичета,

В отговор на предизвикателството от страна на Ани от Beauty Galore, ще представя своите 10  отговора :) Благодаря, че ме тагна Ани, отдавна не се бях забавлявала така :) и всъщност това ми е едва вторият таг.


1.Кой продукт продължаваш да купуваш, въпреки че имаш достатъчно за цял живот?
Хората, които ме познават, веднага ще предположат, че болният ми бюти мозък се нуждае само от едно и това са продукти са устни. Без значение дали ще са червила, глосове, балсами, стейнове, колкото се може повече да ми валят на главата (в частност върху устните), толкова по-добре за мен.




2. Без кой продукт не можеш да живееш? 
Тук отговорът е лесен - крем/серум за лице, дори няма нужда да се замислям! За мен най-важно е здравето и състоянието на кожата, защото хубавата кожа сама по себе си краси човека.




3.Любима козметична марка?
Маркетолозите биха ме определили като нелоялен клиент, понеже обичам непрекъснато да експериментирам с нови продукти. И все пак бих могла да класифицирам любима марка за съответните продукти: за сенки - Dior, за червила и глосове - Guerlain, за фдт- Clarins, за спирала L'Oreal и Lancome, мога да продължа така до безкрая..............



4. Колко е голяма колекцията ти от гримове?
Бих казала, че всячески се опитвам да редуцирам декоративната козметика за сметка на бялата. Причините са много, като една от тях е, че навлязох в 30-те и виждам как кожата ми се отплаща за всички полагани грижи до момента под формата на комплименти, затова предпочитам да инвестирам в здравето на кожата си. Първа превенция, хидратация и подхранване!  А, и действителност като се замислим какво повече ни трябва от един качествен фдт, спирала, руж и червило. Всичко останало е лакомия от наша страна. Не ме разбирайте погрешно, все още поддавам на първосигналната реакция да си купя някое червило ей така за кеф, но колекцията ми от грим определено намаля.


Една малка част :)


5. Как я съхраняваш? 
Гримовете ми се намират в три несесера с размери 50х50 см. Бялата козметика е разпределена според зависи в банята и на нощното шкафче + един голям несесер от Джъмбо. Както обясних скромна съм :)

6. Колко козметични продукта имаш в момента в дамската си чанта?
Чакай да проверя....... несесер : огледало, матиращи листчета, 2 розови глоса - Korres и Tanya Burr, едно розово червило на MAC, балсам за устни на Caudalie, малиново червило на Bourjois + парфюм Eau Tropicale на Sisley. Тази седмица съм предимно в сивата гама, затова имам толкова розово в мен, харесва ми тази миша комбинация от бледо розово със сиво :) Но, винаги нося и едно по-ярко и контрастно червило за всеки случай. Когато пътувам нося допълнително спирала, пудра и руж :)

7. Ако можеше да разграбиш колекцията на някоя бюти блогърка, коя щеше да е тя?
Сори, Ани, но от бг бюти блогърите с удоволствие бих преджобила Elle от Eat, Love, Makeup. Мацката винаги успява да ме изненада и много пъти изпревари откъм най-новите козметични продукти. Тя вече е истински гримо-маниак в добрия смисъл :) От чуждестранните Essiebutton, защото имаме много допирни точки спрямо бялата козметика :)

8. Колко време ти отнема гримът сутрин и колко продукта използваш?
Говорим само за грим нали, защото цапането с кремчета, серуми и там подобни ми отнема много повече време :) Шегувам се! Ежедневният ми грим  отнема около 15 мин. ако се състои само от фдт - Clarins, бб крем за очи - Dior, пудра - Chanel, спирала - L'Oreal, руж - The balm и в движение малко цвят за устните. По-детайлния и пълен грим отнема около 40 мин. и включва още много продукти. Бих добавила, че доста често излизам само с един фдт, спирала и глос, какво да се прави, обичам да спя до последно.

9. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?
Преди да започна да преосмислям достатъчно добре покупките си, имах много такива нерентабилни инвестиции в продукти, които купувах просто защото бяха красиви, но върху някой друг, не и върху мен или защото се предполагаше, че трябва да притежавам. Или продукт, който не съм проучила достатъчно добре, а е бил спонтанна покупка и после се е оказвал неподходящ и неприложим за мен. Сещам се за едни сенки на Guerlain във вишневата гама.

10. Набележи следващите жертви?
Колко момичета имам право да номинирам, защото 4-ри са ми крайно недостатъчни?!Мариета от Murfeishun , Тея от A cup of Teia Ted, Теди от Powder your face with sunshine и Sunday-Faitytale.






SHARE:

17 коментара

  1. Хубав таг! И аз се опитвам да инвестирам повече в бяла козметика, но все се заплесвам по цветовете и опаковките на декоративната!

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси :)) така е, все се заплесваме хахаха

    ОтговорИзтриване
  3. Ахаахаха, как пропуснах Ел? Няма какво да ми се извиняваш и аз бих й нападнала колекцията като едното нищо :) Радвам се, че ти е забавно с този таг и само да кажа - вишнево не ти отива? Сериозно? Я ги пробвай пак ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, като пребита в очите съм, толкова са прекрасни и пигментирани сенките. Като толкова ти е интересно, ще ти дам да ме гримираш с тях :) ето ти едно ново предизвикателство :)

      Изтриване
  4. Майче, благодаря! Ще се включа :)
    Бих искала да те тагна в един по-стар таг за грижа за кожата, много съм любопитна за отговорите ти:
    https://acupofteiated.wordpress.com/2013/09/18/tag-2/

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен таг !! И аз много харесвам комбинацията розово и сиво :))

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубав таг и много ми харесват отговорите ти, наистина грижата за кожата е по- важна, а ние като козметикоманиаци все се заплесваме по гримчетата и червилата.. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, старая се да работя и в другата насока, но нали знаеш декоративната козметиката е по-красива и по-забележима :)

      Изтриване
  7. Страхотен таг! И аз се опитвам да намаля броя на козметиката като цяло и също да наблягм повече на бяла за сметка на декоративна. Днес излизам по магазините и да видим снкакво ще прибера :))

    ОтговорИзтриване
  8. Супер готин тааааг! <3 Мисля и аз да се включа. :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig