сряда, 22 октомври 2014 г.

Givenchy Lipstick Dupe



Здравейте Момичета,

Имате ли любимо червило, което пазите и слагате при по-специални поводи или свързвате с любими хора? Моята слабост е червеният хибискус на Givenchy, което за съжаление е част от лимитирана серия. Принципно не съм голям маниак на тема опаковки, но визията на това червило е просто убийствена. Изглежда като лакиран абаносов параван, инкрустиран с червени рубини и носещ мистиката на Изтока. Просто класика! В комбинация с тънка очна линия, блестящи перли на шията и малка черна рокля се чувствам с него като Одри Хепбърн :)




Тъй като се влюбих от пръв поглед в това червило, се сдобих с последните два броя и щедро изхабих първия. Гледам да не се привързвам към предмети, особено ако не са със сантиментална стойност, но случаят с това червило е точно такъв, защото може би си въобразявам, но винаги когато съм го носела са ми се случвали много позитивни неща. Помня, че когато се запознах с половинката носех именно това червило, при първата ни среща отново, на първата годишнина и изобщо червилото е било свидетел на много прекрасни мигове и целувки. И тъй като "последният мохикан" е на път да изчезне, реших да се огледам за по-бюджетен заместител :)
Намерих го в лицето на Shine Edition Lipstick на Bourjois. 






Въпреки че, двете марки са от различен ценови клас, реших да направя едно сравнение между двете червила.

Започвам с Rouge Interdit на Givenchy. Има невероятно комфортна формула. Текстурата му е кремообразна и се плъзга по устните като масло. Цветът му е малина - Island Hibiscus, изключително пигментиран и наситен. Трайността му е 4 часа и дори след като се е изтрило, устните продължават да са леко оцветени. За да го изтрия окончателно от устните си използвам тампон с мицеларна вода.Завършекът му е гланцов, като постепенно с времето блясъка се губи, но не става матово. Не съдържа никакви блестящи частици. Ароматът му е приятен като на декоративна козметика, вкус не долавям. Въпреки силния пигмент, устните ми не са пресушени и напукани, а напротив остават си гладки и меки. Недостатъци: това червило е от лимитирана серия и не би могло да се намери вече по магазините, освен в някои онлайн магазини. Цената му е от порядъка на 50-60 лв. за 3.5 gr.



Shine Edition Lipstick на Bourjois. Отново богато кремообразно червило с мека формула (благодарение на масло от манго), една идея по-мазно от това на Givenchy. Цветът му е също малинов - #23, но сякаш повече клони към розовата гама. Червилото е добре пигментирано, но за по-наситен завършек нанасям два слоя от него. Тук също липсват брокати, като финишът е бляскав. Не усещам никакъв дискомфорт при носене, устните са хидратирани. С риск да се повторя ароматът и вкусът са като на типично червило. Може би в следствие на по-мазната текстура, трайността на червилото е около 2 часа, като попива равномерно, без да оставя линии. Цената му варира, защото доста често попада в промоции от порядъка на 14-17 лв. за 3 gr. Опаковката му е весела, като се отличава за съответните нюанси. 


От горе надолу: Shine Edition Lipstick на Bourjois; Rouge Interdit на Givenchy
От ляво надясно: Shine Edition Lipstick на Bourjois; Rouge Interdit на Givenchy

Общо взето съм много доволна от този dupe на любимото ми червило и изобщо Shine серията на Bourjois. Досега не бях изпробвала техни червила и определено в бъдеще ще си насоча фокуса към тях.

P.S. и двете червила оставят забележими следи по чашката за кафе или по яката на мъжката риза :)











SHARE:

12 коментара

  1. Червилото на Givenchy е едно малко бижу..Опаковката му е уникална.. Жалко ,че ти свършва :(
    Иначе, и аз ги гледах тези на Bourjois и ми се сториха добри,но не можах да си харесам цвят .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами, за съжаление откъм цветова гама не са много разнообразни :) но може би са вкарали само това в България :)

      Изтриване
  2. Дълго време не успях да откъсна очи от опаковката на червилото на Givenchy и да дочета написаното в публикацията:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кристин. Наистина е едно малко бижу :)

      Изтриване
  3. Дали си имам червило за специални случаи- разбира се и спирала също, хаха. И точно като теб съм им намерила бюджетни заместители. Страхотен цвят е твоето :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз не съм пробвала нищо от гримовете на Givenchy, но червилата много ме изкушават. Червилото на Bourjois и аз го имам в точно този цвят. Хубаво е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм използвала техни пудри и сенки и имат много добро качество :) а относно червилата са разкош. Мисля, скоро да се сдобия с някое ново :)

      Изтриване
  5. Ох, драмата с любимите продукти, които вече не се продават. Аз бях така с един лак за нокти - беше моето перфектно червено на Flormar и когато свърши, му открих заместител при OPI, който също се оказа лимитиран, но поне имам повече продукт. Червилото ти е страхотно, обожавам малинови червила, дано и с новото създадеш толкова спомени, колкото със старото :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ангелина :) с лимитките е винаги така :) а не съм сигурна дали аз съм единствената, но едно Opi ne успях да задържа на ноктите си повече от 2 дни :(

      Изтриване
  6. Мен тези на Боржуа, ама хич не ме спечелиха, не пък Givenchy са в списъка ми. Искам от техните с кожения дизайн, а иначе съм пробвала от серията им, акордеон на ме лъже паметта, като твоите и са страхотни. Не знам защо Givenchy не е много обсъждан бранда, но семейството радвам, че ти писа за това червило ;))Страхотно е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вчера бях на пазар :) разгледах тези с кожената опаковка, едно малко бижу са, силно пихментирани с матов финиш. Само че, аз не обичам матови червила, затова се насочих отново към Rouge Interdit, които са с такава връзчица - опашка и са с бляскав финиш :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig