понеделник, 13 октомври 2014 г.

Organic Bulgarian Rose Water


Здравейте Момичета,


Реших да ви напиша едно кратко ревю за един много предпочитан напоследък от мен продукт Organic Bulgarian Rose Water на Alteya Organics. Първоначално прочетох за тази розова вода в чуждестранните блогове и се сетих за нашите прословути розови полета в Казанлък, за музеят на Розата, за уникалността на българската природа и как тя бива неизползвана Предполагам повредата е в моя телевизор, но дори за миг не си помислих, че екипът стоящ зад този бранд е българско семейство, чийто семеен бизнес се е разраснал и прехвърлил на няколко континента. Радвам се, че все повече хора по света могат да се докоснат до красотата и изяществото на българската роза и дори покрай подобен продукт да научат малко информация за свидната ни родина.

В действителност Alteya Organics предлагат натурална и био сертифицирана козметика на базата на розово и лавандулово масло и флорални води от собствени плантации в Долината на розите. Това, което ме спечели е нейният състав - 100 % органична сертифицирана флорална вода, създадена благодарение на специалната дестилацията на свежи цветове на роза Дамасцена, запазвайки техните полезни свойства и аромати. Никакви примеси, оцветители или подобни изкуствени елементи. Факт е, че ако не понасяте силния мирис на рози, тази вода не е за вас, защото ароматът е много натрапчив и осезаем. Лично аз обожавам рози и се наслаждавам на широко функционалната й употреба.



Както загатнах, розовата вода намира много приложения при мен:

  • Често измества тоника от ежедневната ми грижа, за да хидратирам и омекотя кожата на лицето
  • В топлите дни я предпочитам пред термална вода, защото освежава и ароматизира приятно кожата по цялото тяло
  • Когато децата имат ухапване от комар или просто някакъв сърбеж ги пръскам по зачервеното място с нея, за да ги облекчи
  • След плаж има успокояващо действие върху кожата
  • Толкова е чиста, че може да се използва като добавка към десерти. Все още не съм я включила в кулинарните си експерименти, но замислям домашен сладолед с рози
  • Моята разфасовка е под формата на спрей и затова я впръсквам в косата за по-голяма здравина и блясък на косъма, когато се сетя. 




Благодарение на Галя, разбрах че Балев биомаркет и http://www.zoya.bg/ предлагат богата гама от продуктите на компанията. С моята вода (бестселърът на марката) се снабдих от един магазин за български сувенири на бул. Витошка. Чужденците я изкупуваха заедно с лавандуловата като топъл хляб. За 250 ml. платих цена от около 10 лева. Сестра ми си взе лавандуловата, която ни беше препоръчана като естествено противодействие срещу молци, възнамерявам следващата ми покупка да е именно тя, за да мога да се уверя от първо лице :)

Бях сигурна, че ше остана доволна от тази розова вода и тя наистина не ме разочарова. Надявам се да има все повече подобни продукти от и на българския пазар :) 



SHARE:

18 коментара

  1. Ще бъде следващата ми!

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам розова вода, а от скоро и тази от лайка :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, смятам да си взема лавандуловата и тази от лайка. Много приятно и освежаващо действат :)

      Изтриване
  3. И аз бих я пробвала!Обожавам всичко що е с роза или с нейния аромат!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз така, Миленка :) но много хора този аромат ги дразни :)) влюбих се в дантеления ти топ, днес ще мина да потърся :)

      Изтриване
  4. И аз ще си я взема със сигурност, много обичам да си взимам добри български продукти, много полезно ревю :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Ангелина и аз напоследък се усещам, че искам да залагам на българското и се радвам като попадна на качествени продукти :) мерси за коментара.

      Изтриване
  5. Втора опаковка взимам и от водата от бяла роза (пак на Алтея)... БОЖЕСТВЕНА! Виждам, че и на тази пише, че може да се консумира. На бялата пише и да се впръсква за свеж дъх. Но на мен ми е някак странно да го правя :) Ти пила ли си я? Ха ха!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Challenge accepted! Тази също освежава дъха и реших да я пробвам провокирана от теб:) има вкус на рози, но не сладнее. Прилича на бонбоните от рози от едно време, между другото ароматът се задържа много дълго в устата.

      Изтриване
  6. Страхотно ревю! Точно на тази съм хвърлила око, мисля да си я взема след като свърши сегашната. Можеш да си правиш и маски за лице с хума. Много хубаво почистват лицето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотна идея, задължително ще пробвам :) как обичам такива дискусии, винаги се научават нови и полезни неща :)

      Изтриване
  7. В момента използвам вода на Агива (ако не се лъжа). Отново съдържа само розова вода, без никакви примеси. Използвам я сутрин и вечер като тоник и въпреки, че не виждам някакви страхотни резултати върху кожата ще продължавам да я ползвам. Ще опитам и тази на Алтея :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм я пробвала тази на Агива. От години не бях използвала розова вода, но това лято преоткрих тази, особено за топлите дни беше много освежаваща на място тоник, за зимните дни, предполагам, че ще ми е необходимо малко по-мазно средство :)

      Изтриване
  8. Всички флорални води на Алтея са много добри,обожавам ги! Чудесно ревю Мая :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Галя :) започнах да ги предпочитам пред термалната вода :)

      Изтриване
  9. И аз лавандуловата смятам да пробвам :) Хубаво ревю

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig