сряда, 18 юни 2014 г.

Dior Travel Palette

Здравейте Момичета,

Мислех да напиша първо ревю за червилата на Revlon, но от коментарите на предишната ми публикация разбрах, че всички се вълнувате от палитрата за пътуване на Dior. Затова ще разкажа първо за нея, а и самата аз съм толкова възхитена.

Купих я от българската безмитна зона за сумата от 55 евро. Не посмях да я използвам изобщо при престоя си в Париж, за да я опазя новичка, но връщайки се в България наваксах солидно.
Тази палитра е един рай за хората, които пътуват независимо къде. От тази гледна точка има няколко невероятни предимства:
  • Съчетава в себе си почти всички козметични продукти, необходими за направата на ежедневен и не само грим (без фон дьо тен), като по този начин ви спестява носенето на голямо количество гримове. Поне при мен е така, почти винаги гримовете ми тежат повече от дрехите ми. Да не говорим, че при непрекъснатото пренасяне се застрашава целостта на продуктите, така си потроших хайлайтъра на Dior (точно онзи, който го няма вече в България) и се очукват по невъобразимо грозен начин опаковките.
  • Можете да я носите в ръчния си багаж и да освежите по всяко време макияжа си, няма да ви направят проблем за нея, тъй като не съдържа течности (както с глосовете).
  • Опаковката й е удобна, компактна, красива със кадифен пауч. Допълнителен плюс е голямото огледало, приличен набор от аксесоари - четка, апликатори и тн. Не че ги използвам принципно, но ако си навън или в самолета, определено помагат :) когато не носиш големите четки. Палитрата е на два етажа , като моливите и аксесоарите се прибират под гримовете.
  • Прекрасни цветове и качество, просто фантазия
Цялостен изглед

Капачето Dior се отваря и отдолу се показват глосове

Съдържание (започвам по ред на номерата с кратки характеристики, като палитрата е над два етажа,

Лице: (пояснение - въпреки, че рефилите са малки, успявам да си взема достатъчно от даден продукт например от пудрата без да бъркам с четката и в съседните като ружа. 
  • Кремообразен коректор в нюанс Light/Beige - 2 gr. Не очаквах да си паснем толкова добре с този коректор. Притежава страхотна консистенция, маже се като масло и същевременно не е тежък или омазняващ, не се врязва във фините линии на околоочния ми контур и определено прикрива тъмните кръгове под очите ми. А цветът му е все едно създаден специално за мен. Разкош!
  • Компактна пудра Dior Skin Nude в нюанс 030 Medium Beige - 3 gr. Пудрата матира добре, нанася се лесно благодарение на ефирната си формула и оставя гладък и естествен завършек без "брашнен ефект" (ненавиждам го). Цветът е универсален. Върви с копринено-кадифена гъбка.
  • Руж Dior Glowing Podwer Blush в нюанс Strawberry Sorbet - 2.2 гр. Ружът е в прекрасно топло розово, без блестящи частици и с матов завършек. Траен е и може лесно да се блендва, тоест може да напластявате цвета докато достигнете сами желаният интензитет на цвета върху страните си. Върви с малка четка.
От ляво на дясно: кафеникав молив за вежди, черен молив за очи, коректор, пудра, руж
Очи: 
  • Сенки - 4 бр. с номера 959, 689, 836, 501 с грамаж 0.7 gr. (предполагам са страничните) и средната 1 бр. с номер 852 с грамаж 0.65 gr. + 1 двоен апликатор. Сенките са мазни и се нанасят и преливат много лесно. Фино смлени, не се разпрашават, не мога да скрия, че любимата ми формула за сенки е именно тази на Dior. Блестящи са с металически - сатенен финиш, но без едри брокатени частици. В горният ляв ъгъл имаме хамелеон между лилаво и кафяво, изключително красив и блестящ цвят, наподобява Liar от Naked 3 на Urban Decay. В горният десен ъгъл имаме бледо розово към студената гама, много нежен нюанс, който може да се използва както за цял клепач така и за озаряване на костта под веждите. В средата е моят фаворит топло розово-кафяво, аз го наричам пепел от рози. В долният ляв ъгъл имаме изключително интересен хамелеон в цвят бял шоколад с прасковен шимър, който нанесен прелива в цвят шампанско. Прекрасен е за под веждите и вътрешния ъгъл на окото. Последният цвят е тъмен шоколад със златист шимър. Сенките с база издържат над 8 часа, със средна пигментация към силна.
  • Черна спирала за мигли 090 Catwalk Black - 4 ml. Спирала все още не съм я отворила, но съм я използвала и преди и помня, че бях много доволна. Спиралите на Dior са доста добри, не се ронят и са с хубав плътен цвят. 
  • Мини молив за очи 090 Noir - черен цвят, много траен, но леко сух и твърд. 
  • Мини молив за вежди 453 Sand - цветът е кафеникав, прекалено светъл за мен, ще го подаря.


От ляво на дясно: розов руж, сенки- бледорозово, лилаво, среден цвят-пепел от рози, шампанско хамелеон, тъмен шоколад
Устни:(отгоре надолу)
  • Lip Maximizer - High Volume Lip Plumper  или преведено на български език - продукт за уголемяване и уплътняване на устните в цвят 010 Pink - 0.7 gr. Обогатен с колаген и хилуронови филъри придава обем и блясък на устните. Според Dior ще забележите разликата след неговата 15 дневна употреба. Тоест ще имате устни като на Анджелина Джоли :)  Има лек аромат на ванилия и мента, а цветът е розов нюд. Притежава охлаждащ ефект заради съставките, които карат вашите устни да набъбнат. При по чувствителни устни в първите минути може леко да пощипе или да създаде известен дискомфорт поне при мен се получава така, но това е е краткотрайно и безболезнено.  Може да се използва като база или върху червило, както и да се носи самостоятелно. Не придава цвят, само естествен и приятен блясък на устните.
  • Dior Addict Ultra Gloss  с номера 270 и 680 по 0.7 gr.+двойна четчица за устни. Средният глос е прекрасен розов нюд, но стои по-скоро като блясък без да оцветява устните. А последният глос е смесица между розово, корал и червено, много красив цвят осеян с брокатени частици. Не е много покривен, но е невероятно блестящ.. Глосовете нямат аромат, нито вкус и не напукват устните. Просто са чудесни.




Опаковката лесно става на отпечатъци
Описание на продуктите за лице
Описание на продуктите за очи и устни
Цялостно описание
Кадифено калъфче, покрито с прах колкото и да го пазя :(


С две думи, харесвам ли палитрата- обожавам я! Целувки и поздрави от мен!
SHARE:

15 коментара

  1. Ахххх... влюбих се и аз. Ако я намеря някога ще я купя. Между другото имам една петица на Диор и наистина сенките им са вълшебство :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен от всичко използвано досега, Dior са с най-добро качество. Вярно, че има още много неизпробвани фирми, но винаги успяват да ме привлекат със цветове и дизайн :)) какво да кажа, избирам си понякога гримовете с очите

      Изтриване
  2. Не ме изкушавай повече! хахаха Страхотна публикация!Със здраве да си е ползваш :)

    ОтговорИзтриване
  3. Абсолютен разкош <3 Много я искам тази палитра :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Някой твой познат ако пътува ще е супер да ти я донесе :) много ми е мъчно, че е малко недостъпна за вас

      Изтриване
  4. Ох, наистина е прелестна тази палитра и съчетава всичко в едно, особено за пътуване е идеална! А цветовете са и от любимите ми.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много е удобна наистина, благодаря за коментара :) поздрави

      Изтриване
  5. На мен много ми хареса ревюто ти! :)
    А палитрата също изглежда много красиво, но не е за мен, защото:
    *ако слагам нещо на устните си, предпочитам да има цвят. Иначе си използвам просто балсамче;
    *мноооого рядко запълвам веждите си, а и този светъл цвят и на мен не би ми вършил работа;
    *без някакъв вид очна линия не излизам и това че моливчето е малко сухо също ме отказа. :)
    Естествено всичко останало изглежда прекрасно! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз няма да използвам моливите :) но ще ги подаря хахаха :) поздрави мерси за коментара

      Изтриване
  6. Супер красиво са я направили, а и изглежда много удобна за път :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това обичам в Диор, винаги изпипват всичко до най-малкия детайл :) поздрави

      Изтриване
  7. Ау,чудо!!!Тази палитра е страхотна.Аз имам предходния модел на комплекта за път и ми е много удобен.Въпреки,че използвам само моливите и ружчетата!!!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig