четвъртък, 26 юни 2014 г.

Precious Eye Balm L'OCCITANE EN PROVENCE Review

Здравейте Момичета,

Октомври месец навършвам 30 години. Един хубав юбилей, една балансирана възраст - нито много, нито малко. Припомняйки си този факт, все повече осъзнавам, че се опитвам да излъжа времето, крадейки повече мигове младост с употребата на бяла козметика.
Така и аз в търсене на своя елексир за вечна младост си купих балсама за околоочен контур с Безсмъртниче на L'Occitane en Provence от парижки магазин на марката. И преди съм писала за своята пристрастност към бранда (не ми плащат за това :) и бях решила да си избера техен продукт за тази нежна и деликатна зона.

След дълго колебание (за целта ми помогна и некомпетентността на продавач-консултанта) се спрях именно на този балсам поради факта, че бях използвала крема за лице от същата серия и бях останала много доволна. Допълнително бях изкушена от обещания за тройно действие, което ще предотврати появата на бръчки и ще активира микроциркулацията:
  • изглаждане на бръчиците около очите - формулата с етерично масло и клетъчен екстракт от  Бъзсмъртниче стимулира синтеза на колаген, стопира с 31 % втвърдяването му и помага за запълване на бръчките и преструктурира епидермиса за по-гладка кожа.
  • по-стегната кожа на околоочния контур 
  • намаляване на тъмните кръгове и подпухването под очите

Опаковката на балсама е тъмно синьо стъклено бурканче, според мен е много сладко и кокетно. За съжаление не върви със шпатула, затова аз използвам клечка за уши за да си извадя необходимото количество. На всяка страна от картонената кутийка, прилежно са описани: съдържание, начин на употреба, характеристики на продукта. Не липсва и описание на ключовата съставка органично Безсмъртниче от Корсика, което не увяхва, дори да бъде откъснато. В бурканчето е затворена жизнената сила на хиляди такива цветове, а ароматът е с оттенък на билки и мед, невероятно реклаксиращ.

За познавачите на вредни съставки прилагам съдържание:
Water, Rosa Centifolia Flower Water, Polymethyl Methacrylate, Proplyene Glycol, Ruscus Aculeatus Root Extract, Glycerin, Myreth-3-Myristate, Neopentyl Glycol Diethylhexanoate, Decyl Oleate, Hydrolyzed Wheat Protein, Polyacrylamide, Helichrysum Italicum Extract, Sorbitol, Dimethicone, Zea Mays (Corn) Starch, C13-14 Isoparaffin, Hedera Helix (Ivy) Extract, Phenoxyethanol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract, Tocopherol, Carbomer, Laureth-7, Xanthan Gum, Benzoic Acid, Sucrose Palmitate, Sodium Hydroxide, Dehydroacetic Acid, Tetrasodium EDTA, Glyceryl Linoleate, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Borago Officinalis Seed Oil.



Моите впечатления:

Изглежда като гъст бял крем, но в действителност текстурата на балсама е лека, немазна и полу-прозрачна. В никакъв случай лепкава или гъста. Балсамът по никакъв начин не дразни очите ми (въпреки че са много чувствителни), като осигурява дълготрайна хидратация на местата където е нанесен. Попива мигновено и не оставя мазен филм по повърхността. Бих казала, че наистина озарява погледа и премахва следите от умора благодарение на леко охлаждащо усещане. След едномесечна употреба забелязах, че тъмните кръгове под очите ми намаляха, защото спрях да прибягвам към BB крема си на Dior за околоочния контур. За подпухването не мога да кажа нищо, тъй като не страдам от такова. Забелязвам, че леко заглади фините линии около очите ми, което много ме радва. Принципно трябваше да напиша това ревю едва след като изхабя опаковката, защото тогава крайният резултат щеше да е изцяло видим и според него можех да дам окончателната си оцента. Но, тъй като до момента много ми харесва балсамът и съм крайно доволна от досегашното му благотворно влияние върху кожата ми, нямах търпение да споделя мнението си. Сигурна съм, че занапред ще става все по-добре и ще актуализирам тази публикация накрая.


Върху крема може да нанесете грим без никакъв проблем, продуктът е икономичен и цената му е 36 € за 15 ml. Предлага се и в България, но предполагам, че цената му ще е завишена. А, вие какъв околоочен крем/гел използвате???
SHARE:

9 коментара

  1. Доста добре звучи, но всеки мой допир до тази козметика (последно един безсулфатен шампоан) е голяма катастрофа... Явно кожата и косата ми не я харесват.
    В последните няколко месеца редувам постоянно продуктите, но най-голям ефект имат Repair laser focus на Clinique и чистото бадемово масло :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Между другото Мери и аз прибягвам доста често към маслата, много успокояват кожата :) а за този на Clinique чувам само хубави неща, имаш ли ревю да прочета или тепърва да очаквам :)) мерси за коментара :)

      Изтриване
    2. Отделно ревю не съм писала, но ето накратко в Любимците ми за февруари. И съм грешала. Не за два месеца, а за пет стига. Още имам от него ахахах

      http://berrys-beautyplace.blogspot.com/2014/03/favorites-february-2014.html

      Изтриване
  2. Mного са хубави,много съм доволна.

    ОтговорИзтриване
  3. Звучи много обещаващо кремчето. Скоро почнах новия околоочен от серията Женифик на Ланком и за момента съм много доволна. Предният ми крем на Filorga беше истинско бедствие и за първи път получих сух контур, бръчки и лишеи. Написах му съответно и гневно ревю и го дадох на майка ми да се пробва. Тя пък е доволна...да се чудиш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз използвах Женифик миналата година през зимата. Останах невероятно доволна и наистина изглади бръчките ми, хидратира кожата абе направо бях очарована. Купих си втора опаковка и на половината бурканче започнаха да ми излизат едни мехурчета пълни с вода около очите - някакъв вид алергия. Спрях да го използвам и се насочих към Деклеор. От Деклеор нямам никакви проблеми. Чела съм, че в Ланком слагат доста химия и може би причината е това, а Деклеор и сегашният ми се водят по-натурални. Това естествено са само догадки. Относно Филорга, прочетох ти ревюто и съм много доволна, че сподели опита си, защото толкова ме агитираха за този околоочен в аптеката, сума ти мостри ми дадоха. А, после в друга аптека ми казаха, че Филорга били бъкани с химия и моите алергии по-добре да не съм ги била използвала. А, милите майки винаги обират неуспешните покупки и на тях винаги се отразяват добре :) поне да не ми е гузно, че съм си дала напразно парите. Лека вечер

      Изтриване
  4. Аз се бях наканила да го купувам този крем, но не беше наличен в магазина. Със сигурност ще го пробвам обаче. Сега съм с Estee Lauder Advanced Night Repair и съм доста доволна. На Clinique съм пробвала всички за около очи без Repair Laser. Superdefense е с ефект уау, но може да дразни очите. Иначе се усеща голямо стягане на кожата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Използвала съм този на Estee Lauder, помня, че бях много доволна от него :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig