вторник, 10 юни 2014 г.

TANYA BURR Glosses Review

Здравейте, Момичета!

Днес ще ви говоря отново за глосове. Както и подозирах това е най-често използвания от мен продукт и с най-много налични всевъзможни бройки. Просто когато някой гланц ми хване окото, сън не ме хваща докато не го притежавам. Знам, това е болестно състояние (дано половинката ми не чете тази публикация).

В случая един ден разглеждах сайта feelunique и попаднах съвсем случайно на колекцията с козметика на Tanya Burr. Признавам си не съм много запозната с нейното житие, но доколкото прочетох впоследствие тя е сладка британка, която има блог за козметика и мода, съответно се изявява и като youtube гуру и изобщо е някакъв идеал на момичетата от острова за успешно реализирала се жена. Радвам се, че момичето е съумяло да обърне целият този натрупан капитал в една успешна колаборация с козметичната фирма Eye Candy и оттук се ражда техният общ проект - серия от 12 бр. глосове за устни и  12 бр. лакове за нокти под името и с благословията на Tanya Burr. Доколкото разбрах е прекарала месеци в тестване и избиране на подходящите цветове (защо не съм на нейно място :) като всеки един продукт от двете серии е кръстен лично от нея според любими нейни преживявания, вкусове и тн. В момента колекцията се продава само във Великобритания и съответно след като любопитството ми беше достатъчно подхранено и раздразнено аз си поръчах 3 броя глосове, след щателен преглед на подходящите за мен нюанси според многобройни суочове в Google.



От ляво на дясно: Afternoon Tea, Just Peachy, Picnic in the Park
В случая се спрях на най-коментираните, най-поръчваните и най-желаните: Picnic in the Park, Afternoon Tea, Just Peachy. С първите два ударих шестица, а третият ми иде да го изхвърля, но за това след малко. Всеки гланц е в самостоятелна картонена опаковка (на мен ми се струва леко тийнейджърска), като има специален подпис и поздрав от Tanya. Общото за 3-те глоса е че имат мека, кремообразна формула - нещо средно между балсам и гланц с леко матов завършек (противно на очакванията ми, че ще са със стъклен и мокър ефект). Според мен тези 12 броя глосове са с различни консистенции и финиш- някои са с мокър ефект, други са с блестящи частици, трети са матови, но това е само мое предположение според видените суочове. Цветовете са много пигментирани дори само с едно нанасяне на устните. Консистенцията не е лепкава, нанася се гладко и не изсушава устните, не съдържа парабени. Умишлено качих съдържанието, за да можете сами да прецените наличието на течен парафин и др.  Глосът е с много сладък аромат, според мен на бонбони и ягоди, който обаче не е натрапчив. Хидратира изключително добре устните, но за съжаление оставя следа като черта след като започне да попива. Издръжливостта е около 2 часа. 
  • Picnic in the Park - разкошно бонбонесто-неоново розово с много кремообразна формула, без никакви частици, леко сиропиращ ефект
  • Afternoon Tea - като всеки англичанин и Tanya явно обича да пийва чай, щом е кръстила глос на този ритуал. Шегата настрана - това е прекрасен нежно розов нюд цвят с матов финиш, който ще отива на всеки подтон. Много пигментиран цвят, нося го като ежедневен или с опушен грим вечер. Първоначално най-много харесах Picnic in the Park, но това "следобедно чайче" бързо се превърна в моя фаворит. Без никакви частици.
  • Препъни-камъчето или в моя случай Just Peachy се оказа моят провал. За сетен път се подлъгах и не се доверих на интуицията си, че това няма да е моят цвят. Защото въпреки че, на суочовете изглеждаше перфектен нюд в праскова и беж, нещо отвътре ме глождеше, че ще е прекалено светъл за моите устни. Е това глождене се оказа право. Погледнат в шишенцето глосът е приятен прасковен цвят с почти незабележими сребърни шимъри. Обаче нанесен на моите устни стои като блажна бяла боя, абсолютна катастрофа. Моите устни са по-тъмни и просто не се сработиха с този цвят. Веднага чукнах в интернет и видях, че на светли и руси момичета им стои прекрасно. Комбинирам го с коралово червило отдолу и пак отива ефекта като на нещо изкуствено. Според мен неговата консистенция се отличава от тази от на другите два с по-лошо качество и в комбинация с цвета се получава тотален провал :) Не, че е болка за умиралка, просто се бях настроила, че ще нося праскова.
    От ляво на дяснo: Just Peachy, Picnic in the Park, Afternoon Tea
Като цяло качеството на глоса е много добро спрямо цената си, ако не визираме проблемните съставки в съдържанието му. Повече информация (тук). Надявам се да ви е било интересно и ако имате въпроси с радост ще отговоря на тях :)
SHARE:

15 коментара

  1. Прекрасни цветове, особено светлите много ми харесаха :) Супер ревю!

    Поздрави http://la-foienvous.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти много, твоят блог го знам, всичко френско веднага ме привлича :)) красиви са цветовете, но тази пуста праскова никак не се сработихме с нея :)

    ОтговорИзтриване
  3. Изглеждат чудесно цветовете,но като видях кво съдържат се О_o

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахах, да ти кажа тази липса на парабени много ме поблазни и после и аз като видях съдържанието, ама какво да се прави. Може би е по-добре да си седя в неведение хахаха иначе трябва да изхвърля всичко :)

      Изтриване
  4. Afternoon Tea супер много ме съблазнява. Обожавам този цвят! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цветът е много сполучлив и плътен и стои прекрасно :)

      Изтриване
  5. Аз съм си харесала от ярките. че да мога, като бляскаво червило да го нося :) Радвам се, че точно ти първа от българските бюти блогърки сподели за този продукт ;*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Мариета :) както винаги си супер мила. Относно ярките цветове и аз съм харесала Exotic Island , но тъй като август месец ще пътувам до Лондон, мисля там намясто да ги пробвам, защото наистина малко изненадват с консистенцията си. Иначе суочовете в гоогле пространството са много достоверни като цветове :) Ако нещо ти трябва от там само кажи да ти взема

      Изтриване
    2. Благодаря ти! Ти си още по-мила. И на мен ми е хванал окото този цвят заедно с Vampire Kiss, но вероятно ще си поръчам сама от feelunique. Сега се очаква да пуснат големите оферти, а и на мен са ми пратили минус 5паунда за следваща поръчка ;) Иначе благодаря отново :))

      Изтриване
  6. Интересна публикация, заглеждала съм и аз тези гланцове, но никога не са ми се стрували особено привлекателни, може би, защото Tanya Burr по принцип не ми е интересна, подсъзнателно съм ги игнорирала. Рядко заглеждам съставките на продуктите, които използвам, но определено течния парафин ме притеснява и знаейки вече за съществуването му, вероятно ще пропусна цялата серия. Цветовете ми допаднаха обаче, не са никак лоши.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цветовете са наистина страхотни! А, това което най-много ме учудва е че въпреки наличието на течен парафин (не претендирам да съм спец и аз не следя съставките като теб) този глос е много по приятен като усещане и не напуква устните. Докато червилото ми на Corres , което е от естествени съставки ми ги бели до кръв. Това не му разбирам :)

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
  7. Изглеждат чудесно!!! Трябва и аз да се сдобия с 1-2 глоса :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Приятни са, ароматни и свежи :) ако ги улучиш и с намаление, още по-добре :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig