петък, 30 декември 2016 г.

Lip Magnet by Giorgio Armani

Здравейте Момичета,


В предишния пост ви разказах за фенси блогърското събитие, организирано от екипа на Armany Beauty, по случай лансирането на течното матово червило Lip Magnet (подробности може да намерите тук, за да не ви спамя повече). Всяка от присъстващите дами получи като комплимент от бранда -  червило Lip Magnet, а аз имах късмета да ми се падне точно нюанса, който ме плени от пръв поглед. Бързам с ревюто, защото получих много запитвания за червилото. И тук е момента да благодаря за оказаното доверие от ваша страна, че продължавате да ме следите, че се вслушвате в съветите ми и ги търсите. Това наистина значи много за мен! Но стига личирични отклонения и да се върнем на темата!





Декоративната козметика на Armani се нарежда сред любимците ми, собено спрямо текстури и опаковка. Визията на продуктите е минималистична, но изключително луксозна. Lip Magnet не прави изключение, въпреки че флаконът е изработен от пластмаса, а не от стъкло. 

Нюансът, който аз притежавам се казва Maharajah №500 и представлява разкошна фуксия. Моите устни са по-пигментирани и върху тях червилото изглежда много по-тъмно, но нека това не ви заблуждава. В действителност цветът е много ярка циклама, точно какъвто го виждате в шишенцето. Нанасям два плътни слоя върху устните, за по-голяма наситеност и след това просто няма изтриване. Искам да вметна, че апликаторът на червилото е най-прецизният и компактен, който съм срещала до момента. Искрено съм възхитена от начина, по-който спомага да очертаем устните с перфектна извивка и линии.





След 6 годишна пауза, вчера вечерта най-накрая се отправих към фитнеса. За целта излязох без никакъв грим на лицето, но за да не бъда съвсем бледа сянка, реших да заложа на малко цвят върху устните. Както обикновено положих база (EOS балсам) и след това Lip Magnet. Пих много вода ходейки на пътеката.  Потих се, нервно търках устни една в друга от напрежение. След тренировката хапнах и червилото все още беше на мястото си - леко избледняло. Вечерта се опитах да го премахна от устните, посредством тампон напоен с мицеларна вода, но те продължаваха да бъдат оцветени. Ставайки тази сутрин установих, че все още имам стейн върху тях. Съвсем отговорно заявявам, че това червило спазва даденото обещание от бранда за 8 часова трайност!

Консистенцията на червилото е по-скоро течна, наподобява глос за устни. Първоначално имаме блясък и червилото се усеща влажно върху устните. След това преминава в матов финиш и вече не се усеща тази хидратация. Тук е момента да спомена, че колкото и да не ми се искаше, в даден момент червилото изсушава устните ми. Забравя ли да нанеса балсам под/над него, резултатът след няколко часа са напукани устни.  Прегледах чуждестранните блогове за мнение и коментар по този въпрос, но навсякъде бе описано, че червилото се усеща много комфортно за носене през целия ден, с което аз не съм съгласна.

Финалното ми мнение е че Lip Magnet е страхотен продукт, който благодарение на богата си палитра от цветове, лежерна текстура и дълготрайна формула бързо ще се окаже сред любимците ви, стига гореописаният ефект на действие, който срещам при мен да не ви пречи.






*Продуктът  ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig