понеделник, 11 април 2016 г.

New Goodies March/April 2016 Part 1

Здравейте Момичета,


Отдавна не съм посвещавала публикация на новите благинки, които красят шкафчето ми, така че реших да седна и да ви ги покажа, защото голяма част от тях вече преминаха в графата "използвани". Някои продукти отдавна са спечелили доверието ми през годините, а други тепърва ще се доказват.


Март: 
  

Крем за лице Multi-Active Jour Clarins - подходящ за всеки тип кожа и за възраст 30+. Това е кремът, който използвам всеки зимен сезон от три години насам, поради ред причини:
-бори се срещу първите бръчки - тъй като формулите на  Clarins залагат на постепенното, но ефикасно действие на съставки от растителен произход, отколкото на химически такива, затова и кремът започва да изглажда фините линии едва след четвъртия месец от употребата му. Това е единственият крем досега, който е загладил фините бръчици на челото ми. За съжаление през топлите месеци ми идва доста мазен, затова се спирам на флуида от същата серия или просто разнообразявам с друга марка.
-хидратира и успокоява кожата, премахвайки чувството за "изопънатост"
На снимката по-долу, виждате продукта в старата му опаковка. През март Clarins лансираха обновена и подобрена формула на любимия крем + нова розова опаковка. Цената на продукта е 120 лв, но аз се възползвах от мартенското намаление и се запасих със старата опаковка за сумата от 60 лв.

Червило Giordani Gold Oriflame - това червило получих като подарък и съм приятно изненадана от богатата текстура, която се плъзга като масло по устните. Трайността му не е много задоволителна - 2 часа при мен, но хидратира и оцветява устните така добре, че съм склонна да си затворя очите. Впечатление прави и луксозната гилза, която не остъпва по визия на редица high end брандове.







 Крем за суха кожа Skin Food Weleda - това е другият продукт, без който не оставам незапасена. Благодарение на мазната му формула, всички груби и сухи участъци биват старателно подхранени и омекотени. Подробно ревю на продукта може да намерите тук. Ciao! Ciao! груби петички и лакти! Цена на 30 мл.опаковка - 11/13 лв.

Почистваща пяна Purete Thermale Vichy - както неведнъж съм споделяла, това е най-дълго използваната от мен пяна за премахване на грима от лицето. Много пъти съм залитала към други марки и консистенции, но това си остава най-приятният и ефикасен за мен продукт. Почиства бързо, лесно и безотказно грима. Цена около 23/25 лв.

Душ-гел със смокини и масло от карите на All Nature - може би в мен е причината, но ароматът изобщо не ми навява и помен за смокини. Все пак така или иначе не търсех сладникав аромат, защото продуктът е предназначен за банята на приятелят ми. Лека гелообразна консистенция, удобна опаковка и гъста пяна - продукт, който няма да ви накара да кажете "WOW", но няма и да ви разочарова.

Сапун Bonne Mere L'Occitane en Province - винаги когато искам да се поглезя с хубав сапун, залагам на френската марка. Страхотен аромат, богата пяна, не изсушава кожата, а я оставя гладка и кадифено мека.






Наскоро ми откриха себореен дерматит на скалпа, което наложи употребата на специален за целта шампоан. След консултация с дерматолог се спрях на Kelual DS на френската марка Ducray. Шампоанът се явява повече като лекарствен продукт, който да подтисне и контролира симптомите. Скалпът се третира в рамките на 2 седмици, след това се почива и се връщате обратно към употребата на неутрален шампоан.  Тъй като се оказа, че себорейният дерматит е доста често срещано състояние, ще посветя отделна публикация на шампоана и резултатите от неговата употреба.


 



В аптеката осъзнах, че след като мине 3 седмичния срок, не разполагам с никакъв подходящ шампоан за ежедневна употреба и бързо поправих грешката си като избрах Extra-Doux на Ducray.  Допадна ми факта, че двата продукта са на една и съща марка и би трябвало да са добре съвместими, а също че шампоанът се промотиран като дермо-протективен с нежна измивна база, който щади скалпа и позволява ежедневна употреба. Очаквайте в последствие актуализация, относно качествата му.

От Pierre Fabre ми изпратиха няколко продукти за тестване:
Най-новото сухо олио 5 Sens на Rene Furterer. Все още събирам впечатления, но на първо четене съм очарована от цветистия аромат, кехлибарения отблясък и богатия коктейл от растителни масла. Задължително ще ви запозная по-подробно с този разкош след като се тествам всички възможности за приложението му.

Две минита на два неизползвани до момента от мен шампоани: в тъмно зелената тубичка Rene Furterer Absolue Keratine за увредена и късаща се коса, без сулфати. Обожавам продуктите за коса на Rene Furterer, но ще се наложи да почакам с тестването, докато не премине двуседмичната ми терапия. Другото мини е на Klorane - екстракт от магнолия за по-бляскава и жизнена коса. Отново ще се наложи да изчакам с коментарите.


 



Надявам се, че сте тук след този километричен пост, защото оставих перлата в короната за накрая. Ще ви представя все още топлия, новолансиран антицелулитен продукт Slim Design на лаборатории Elancyl. Изпратен за проба в най-подходящия момент от годината, Slim Design обещава да ни отърве от портокаловата кожа благодарение на неповторимия комплекс Кофеин 3D, способен да действа върху архитектурата на целулита. Гаджето беше специално изпратено да ме снабди с шивашки метър, за да мога да следя не само визуално загубата на целулит, но и да измеря обиколката на бедрата, ханша и талията. Започнах да нанасям продукта за първи път на 6 април и следя изкъсо резултатите. Скоро ще споделя повече в отделен пост с непрекъснато ъпдейтване на информацията. Малкото масажорче, което виждате на снимката е предназначено за масаж на лицето, но сметнах че ще е много по-удачно да го префасонирам в мини масажор за бедрата. Трябва да ви уведомя, че старателно ходя на йога, пия по 2 литра вода на ден и уикендите се опитвам да правя много дълги разходки. Реших, че щом ще се боря срещу целулита може да улесня и подпомогна продукта при взаимодействието му с организма ми.






От сега ви предупреждавам, че част две е също толкова обемна като съдържание и не по-малко интересна (поне за мен де) като снимков и текстов материал. Оставам на разположение за всякакви коментари, въпроси или препоръки :)
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig