сряда, 6 април 2016 г.

Clinique Pop Lip Colour Primer Kiss 22*


Здравейте Момичета,

Не знам дали и вие сте така, но щом душичката ми усети малко топлина и слънце, веднага посяга към ярките и наситени цветове. Винаги съм била на мнение, че едно хубаво червило в ярък цвят може да разведри и най-скучния грим като акцент или пък да съживи чертите на лицето ни. За първи път в блогърския си живот, няма да съм многословна, а просто ще ви представя Kiss Pop 22, който се превърна в най-експлоатираният от мен цвят. Разкошен цикламен нюанс, който в началото е доста наситен,но с напредване на времето губи част от интензитета си и става много по-мек и нежен цвят. Финишът е гладък, с лек блясък.



 





И преди съм ви говорила колко много харесвам тази линия червила на Clinique (ревю тук), но разширявайки палитрата си от нюанси се убедих, че това са червилата, към които посягам най-често в последно време.  Основната заслуга се дължи на успешната комбинация от дълготрайност+интензивен цвят+грижа. Формулата на продукта е изключително богата и щадяща устните, осигурявайки едновременно с това няколко часова дълготрайност.








Тук може да видите вида на червилото мигновено след нанасянето му и върху лицето ми след 2 часа.







 Надявам се, че съм успяла да ви вдъхна малко пролетно настроние с този пост.


*Продуктът ми е предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig