петък, 8 април 2016 г.

MAC Products

Здравейте Момичета,

През февруари MAC бяха направили страхотно намаление от 30 % на избрани продукти. Принципно не съм голям почитател на марката, но реших да се позавъртя и да разгледам за някоя и друга находка. Имах нужда от спирала, затова се спрях на ZOOM Lash, едно от новите попълнения на марката, допълнително грабнах и едно червило. Сумата, която заплатих за двата продукта беше 49 лв., която ми се стори много нормална в сравнение с предишните пъти, когато съм пазарувала там. 


Започваме със спиралата, която лично за мен се оказа голямо разочарование. Бих определила миглите си като average - нормална дължина и гъстота. Не държа миглите ми да са дълги, но виж - обемът е от значение за мен. Спиралата ми беше презентирана като продукт, който ще придаде моментален обем на миглите, нужната дължина и ще ги раздели и извие една по една благодарение на специалната фибро четка.
Не си мислете, че вярвам на всяко едно обещание на козметичните гиганти, но държа да отбележа, че консултантката върло я похвали точно заради обема. Именно затова избрах този модел. Държа да отбележа, че при  вас тази спирала може да постигне част от изброените по-горе ефекти, но цялостното ми впечатление от спиралата не е положително и не мисля, че това се дължи на някаква особеност или каприз на моите "ресници".

Спиралата е с кремообразна формула, която обаче слепва доста неприятно миглите при повторно нанасяне. Тоест един слой е недостатъчен и постен, а с два слоя имаме "крачета като на паяк". Знаете, при всяка нова спирала има период, в който тя леко се сгъстява и става по-приятна за употреба. Тайно се надявах, че и с тази ще се получи така, но уви не било писано. Спиралата продължава да лепне и да сплъстява миглите, следователно нямаме и помен от обем.
Същото се отнася за удължаването и извиването на миглите. Спиралата не само не успява да ги извие и подчертае, а напротив сякаш ги кара да изглеждат "паднали надолу". Надявам се да ме разбирате правилно, но сякаш текстурата натежава и миглите буквално до края на деня са слегнати. Да не говорим, че се рони и предизвиква дразнене в очите ми.

Ще кажете, че не съм предоставила достатъчно поле за изява на продукта, напротив имаше последен тест и на него се провали. Предварително нанесох база за мигли на Estee Lauder, която прилежно ги уплътни и раздели и едва след това спиралата. Ефектът постигнат от базата беше изцяло заличен и всичко си беше по старому.

Единственото положително нещо според мен е наситеният карбонено черен цвят.
Определно MAC ме загубиха като фен на техните спирали. Фаворит за мен си остават тези на Dior и L'Oreal.




За сметка на по-горния неуспех, червилото се оказа шестица от тотото. Досега все избягвах червилата на MAC, защото бях направила алергия към представител на серията Sheen-Supreme, но формулата на Lustre не ме подведе. Богата и кремообразна текстура, която хидратира устните без да ги напуква. Отдавна търсех бежово-розов нюд (Real Redhead AC4), който да подчертае естествената красота и цвят на устните, без да се врязва във фините линии.
Трайността му е около 2 часа, но аз и не съм очаквала повече при положение, че е мазно като масло. Ароматът е стандартният ванилов за марката.







Целувки от мен!

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig