неделя, 21 януари 2018 г.

Серум за мигли Lash Lash Baby

Здравейте,

Предполагам сте чували за Lash Lash Baby. И как няма, инстаграм фийдът ми е препълнен с реклами на серума. Редица инфлуенсъри кокетно пърхат с мигли от своите снимки, държейки до болка познатата розова опаковка. Признавам се дори аз се увлякох от това бебешко розово! От ироничния ми тон, вече сте разбрали, че това ревю няма да е ласкаво, ама никак. И с доза срам ви споделям, че ме е яд най-вече на мен. Защо ли, защото за сетен път се убедих, че хората са си го казали, ама кой да слуша: "Скъпото излиза евтино".


Ще ви представя накратко малко информация за продукта, като за целта съм копирала неговата формула директно от сайта на производителя:
"Комбинацията от бета каротин, витамин Е, лупеол, алфа и бета амирин, ликопен например стимулира растежа и сгъстяването на миглите, като същевременно забавя процеса на стареене на клетките и ги предпазва от увреждане. Това са и активните съставки използвани в създаването на Lash Lash Baby. Продуктът не съдържа съставки от генетично модифицирани организми, животински продукти и наноматериали. Няма съставки класифицирано като канцерогени, мутагени и токсични за репродукция (CMR) от категории 1А, 1В и 2 по регулации на Европейския съюз (номер 1272/2008). Самия продукт, в този си вид, не е тестван върху животни."                          
Но нека започна от начало. Отдавна исках да си купя серум, който да подсили миглите ми, защото напоследък са доста опърпани (като на градинска лисица). Принципно сестра ми използва Revitalash и е супер доволна, но аз реших да се правя на пестелива (по-скоро ми се досвидяха 100 лв) и поръчах Lash Lash Baby на черен петък за сумата от 21 лв. Голяма далавера, няма що! В моя защита ще кажа, че продуктът ми беше горещо препоръчан от достоверен източник.
Зачаках търпеливо поръчката си и в един снежен ден получих заветната пратка. Първата изненада дойде от факта, че продуктът изглежда като писалка-коректор. Вероятно сте виждали, че стандартните серуми за мигли представляват флакон пълен с гелообразна течност, в който потапяте тънка продълговата четчица и посредством нея втривате продукта в основата на ресниците. Е, да но от Lash Lash Baby са преценили, че подобна екстра не ни е нужна, затова са ни предоставили опаковка наподобяваща като механизъм Touch D'Eclat на YSL. Тоест превъртате химикалката и при всяко кликване излиза по-малко от кремообразния серум върху върха на четката. Проблемът е, че не можеш да улучиш точното количество и обикновено изкарваш повече от необходимото.

Проблем номер две се изразява във формата и големината на четката. Както вечe обясних, тя не фина и прецизна, а необяснимо голяма с щръкнали боцкащи косъмчета. Борави се много трудно с нея и на няколко пъти си бръкнах в окото.

Проблем номер се очерта като най-сериозният и същевременно най-болезненият. Въпреки безвредния състав, получих възпаление на очите, което се изразяваше в лютене и сълзене. Понеже съм ината като магаре и явно завършен мазохист, реших да не се отказвам и ревейки използвах серума в продължение на месец и половина. Да, знам че не е нормално и опасно за здравето ми, но много от вас ми писаха, че чакат с нетърпение отзиви за това ефективен ли е продукта и не исках да разочаровам никой. А и аз самата изгарях от любопитство да разбера дали поне едно от очакванията ми ще бъде покрито.

След толкова мъчения с ръка на сърцето мога да потвърдя, че не виждам никаква разлика в  състоянието на миглите ми преди и след употребата на серума. Мечтите ми за по-гъсти и дълги мисли изчезнаха яко дим. При други дами продуктът може и да е проработил, но за мен това са пари хвърлени на вятъра.

Първaта снимка по-долу е правена от сестра ми в края на ноември, няколко дни преди да започна да употребявам редовно серума.

Преди употреба

Снимките с крайния резултат се получиха много нескопосани, защото си ги направих сама тази сутрин. Не успях да фокусирам добре, държейки хартията. Само една се оказа сполучлива за пред хората, но вярвам че е достатъчна да онагледи липсата на какъвто и да е положителен ефект.

След употреба
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig