четвъртък, 22 октомври 2015 г.

S.O.S THIRST QUENCHING SERUM CAUDALIE

Здравейте Момичета,


Въпреки, че съм експериментаторски настроена към декоративната козметика, този енстусиазъм леко се изпарява що се отнася до бялата козметика. Бих казала, че си имам любима мицеларна вода, любима марка кремове за лице, любима почистваща пяна за лице и общо взето ако реша да разнообразя този асортимент, задължително се снабдявам предварително с мостри от избрания продукт, за да преценя действието му върху кожата ми. (тук имам и един таен жокер - сестра ми, която е също такъв маниак като мен). Ако не успея да тествам наживо, по простата причина, че продуктът не се предлага в България, се доверявам на преценката на бюти блогърите в интернет пространството.

Сигурно се чудите защо ви разказвам всичко това и причината е този разкошен серум, за който трябваше да пиша много по-рано, но все не намирах време или по-скоро исках да го запазя по-дълго само за себе си :) Шегата настрана, този серум беше една импулсивна и необмислена покупка от интернет, без никакви предварителни проучвания, но просто се оказа шестица от тотото ( не че съм печелила такава).





Знаете, че Caudalie се превърна в мой много любим бранд за бяла козметика и началото беше сложено благодарение на  S.O.S THIRST QUENCHING SERUM CAUDALIE или както аз го наричам "серумът за спешна хидратация". Поръчах си го от www.feelunique.com в комплект с мицерларната им вода, но веднага щом свърши побързах да се снабдя с нова опаковка.

Това, което най-много ми допада в серума е неговата нежна и водниста консистенция, която попива мигновено, без да остава какъвто и да е мазен филм след себе си.  Благодарение на органичната гроздова вода и хиалуроновата киселина, серумът регулира обмена на вода и възстановява баланса на влага в кожата. Буквално нанесен върху кожата бива изпит от нея. Тъкмо тази лека, но същевременно ефикасна формула го прави толкова подходящ да се носи самостоятелно през лятото, когато единственото, от което нашата кожа има нужда е интензивна хидратация. През зимата го слагах под дневния и нощен крем. Изобщо универсалният серум за всеки сезон, за всеки тип кожа и за всяка възраст.






Другият плюс е неговият състав, серумът съдържа 97 % натурални съставки, хипоалергенен е и няма никакви изкуственяци като силикони, фталати и парафин. Благодарение на гроздето е перфектният анти-оксидантен продукт.  Ароматът е лек, цитрусов. Цената му е около 29 €, но когато се разтърсих по българските сайтове го открих в enzo.bg за сумата от 49,00 лв.

Grape Water, Hyaluronic acid & Grape-seed Polyphenols
"INGREDIENTS : AQUA (WATER), VITIS VINIFERA (GRAPE) FRUIT WATER*, GLYCERIN*, BUTYLENE GLYCOL*, ETHYLHEXYL PALMITATE*, POLYACRYLATE CROSSPOLYMER-6,POLYMETHYL METHACRYLATE, DIMETHICONE, PALMITOYL GRAPE SEED EXTRACT*, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM (FRAGRANCE), SQUALANE*, POTASSIUMSORBATE, VITIS VINIFERA (GRAPE) JUICE*, SODIUM BENZOATE, XANTHAN GUM, SORBITAN OLEATE*, SODIUM CARBOXYMETHYL BETAGLUCAN, CITRIC ACID, SORBITAN LAURATE*, HYALURONIC ACID, SODIUM PHYTATE*, DISODIUM ACETYLGLUCOSAMINE PHOSPHATE, MYRISTYL MALATE PHOSPHONIC ACID. (101/053)"* Plant origin





След като изхабих втора опаковка от него, реших, че е време за промяна и както ви споменах се насочих към серума на Korres с anti-age компоненти, за да може зимата допълнително да подхраня кожата. Но усещам, че лятото отново ще заложа на моят S.O.S серум на Caudalie.
 
SHARE:

2 коментара

  1. От много време съм решила да го взимам този серум и с това ревю още повече ме убеди :) От Ензо ще го взема, цената ми се вижда доста прилична там. Радвам се, че пишеш отново!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Ида :) ако някой твой приятел ходи във Франция или Гърция, там също го има на по-добра цена от английските сайтове. Особено с това увеличение на лирата. Благодаря ти за милите думи, напоследък малко ме беше напуснала музата, а и ми беше много натоварено в работата, но някак си започнах да балансирам нещата. Хубав ден от мен.

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig