сряда, 21 октомври 2015 г.

New Goodies SEPTEMBER/OCTOBER 2015


Здравейте Момичета,

Напоследък позанемарих козметичните си покупки, защото ме беше връхлетяла модната вълна за бижута, дрехи и обувки. Но тъй като скоро празнувах рождения си ден в Атина (за това ще ви разкажа допълнително), а любовта ми към  гръцката козметика е пословична, не пропуснах възможността да се сдобия с някои продукти. Няколко козметични марки се свързаха с мен допълнително и ми предоставиха за тестване избрани продукти от новите им серии.

Започваме с любимия ми за момента парфюм на Intimissimi. Това е италианска марка за бельо, в която се влюбих от първия поглед към витрината им. Бельото е уникално красиво, качествено и на достъпни цени. За съжаление в България няма верига магазини на бранда, но за моя радост са широко разпространени в Гърция и наред с дантелените покупки, реших да изпробвам и най-новия парфюм на марката. Опаковката е малко кичозна, но ароматът е много женствен и изненадващо траен. Цената му е 26 €. Определено препоръчвам ако попаднете на магазин на Intimissimi да не го подминете.


 



Новото червило на Clinique Pop Lip Colour+Primer в цвят Cherry Pop. В Сефора имаше 30 % намаление на марката, което ми послужи като оправдание да си взема поредното червено червило. Все пак ударих истински джакпот от тотото с този нюанс, защото не е имало път, в който да не съм с това червило и някой да не ми направи комплимент. Определено ще има самостоятелно ревю.

Глос Phyto Lips Star на Sisley. Разкошно бляскав гланц с цвят на препечен карамел. Когато го нося, устните ми са все едно окъпани в малки диаманти. За дамите, които не обичат лепкави текстури, това определено не е вашият продукт, защото глосът е траен, но изключително лепкав. Въпреки всичко аз го обожавам.






H&M преобразиха и лансираха съвсем скоро своята козметична серия. PR-рът на марката любезно ми предостави няколко продукта от декоративната козметика, които да тествам. Очарована съм от семплите, но същевременно красиви и стилни опаковки на продуктите. Поне на мен много ми допада тази гама в черно и бяло. Циганското ми сърце не изтрая и 10 минути след като куриерът ми достави пратката, аз вече нанасях лилавото червило. Приятно изненадана съм от трайността му и прекрасния цвят на орхидея. Впечатленията ми до момента са доста положителни, но тепърва ще ви разказвам повече.







Weleda решиха да разнообразят есента с аромата на горчиво-сладък бадем. За целта ми изпратиха душ-гел и мляко за тяло от новолансираната им серия за чувствителна кожа. От сега споделям, че съм възхитена от лосиона за тяло с неговата овлажняваща и нежна формула.






В Гърция не пропускам да се отбия в някой от фирмените магазини на Korres. Винаги успяват да ме изненадат с много изгодни промоции и този път не ме разочароваха. Отдавна си бях харесала серума за лице и околоочен контур с магнолия за първи бръчки. Избрах си комплект, равняващ се на стойността на серума (29 €) и като бонус получаваш нощния крем за лице с магнолия на марката. Все още събирам впечатления, но за момента съм много доволна и от двата продукта и ще ви запозная по-детайлно в бъдеще.  Реших да се поглезя с две маски, които брандът лансира през лятото. Маска за околоочен контур с краставица и хидратираща маска за лице с праскова. Цената им е около 3,90 € всяка. Приятна консистенция и аромат, действат освежаващо на кожата, но не бих казала, че съм впечатлена.

Обичам Caudalie, затова когато близък приятел ми спомена, че ще пътува до Париж, не се посвених да го помолия да ми донесе околоочния крем на марката. Колебаех се между два продукта, но в крайна сметка заложих на Vinosourse на Caudalie за мигновена и дълбока хидратация. Много лек и овлажняващ крем, който мигновено попива в кожата и спомага временно да се избегне неприятното опъване под очите. Продуктът ми хареса много, но за съжаление не е подходящ за възрастта ми (31 год),  тъй като няма никакви anti-age компонентни. Цената му беше 15 €, като може да се намери в редица сайтове.


 





Кристал за подмишници Ice Guard. Представлява прозрачен еколоогичен кристал, който се намокря преди употреба и целта му е да противодейства на бактериите, които причиняват неприятната миризма на тялото. Този кристал не предотвратява потенето, нито пък ароматизира, но аз съм изключително доволна от отсъствието на вредни съставки. Цената му в гръцката аптека беше около 8 €.

Тъй като почистваща ми пяна за лице с лавандула на Apivita приключи краткия си живот, реших да се върна към вечния любимец, а именно мус-пяната Purete Thermale на Vichy, която се оказа, че е с нова готина опаковка. Това е най-любимият ми измиващ продукт - не изсушава кожата, ефикасно премахва грима, икономичен е и не ме дразни с натрапчиви аромати. Цена в аптеки Ремедиум около 22 лв.

Никога до момента не съм използвала маските на Sephora и тъй като напоследък имам доста суха околоочна зона, реших че е необходимо да взема повече превантивни мерки. Цена по спомен - 3 € в гръцката Sephora.







От Avene ме изненадаха с първият BB крем на марката и нежен душ-гел. Все още съм на етап изпробване, но като че ли BB кремът ми идва една идея по-розов оттенък отколкото бих искала да е. "Ще поживеем, ще видим" - са казали хората. 






Надявам се да ви е било интересно да надникнете в моите нови придобивки, до нови срещи!
SHARE:

8 коментара

  1. Честито, много хубави покупки и подаръци, да си ги полазваш със здраве! Аз от седмица му се чудя на този комплект на Korres с магнолия и май няма да дочакам ревюто ти и ще си го взема, щом си доволна :) Само дето се чудя дали ми трябва нещо за превенция от първи бръчки, или още е рано, ама май си ми е време да започвам да тествам и козметика с такава насоченост :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Веси, аз съм със смесен тип кожа, която в момента доста се изсушава заради студеното време. Към момента кремът и серумът са ми много добре като консистенция. Серумът го използвам също вместо околоочен и хидратира много добре, нямам оплаквания от никакви алергии. Аз започнах след 25 год. да използвам продукти с превенция от първи бръчки и бих казала, че си е струвало, защото освен гена :) всички ми казват, че изглеждам на 26, вместо на 31. Не мисля, че по някакъв начин ще ти навреди. Благодаря ти за включването. А, къде намери комплектът?

      Изтриване
    2. Мерси много, мила, за мнението, много си ми полезна :) Аз съм точно на 25, а за тази възраст казват, че женският организъм започва да навлиза в периодът на остаряване, така че май си е време, а и както казваш - поне няма да навреди. О, а ти наистина си толкова младолика (не че на години си стара, никак даже, но просто изглеждаш като ученичка)! Намерих чрез някаква реклама във Фейсбук aptekapromahon.com. Още не съм поръчвала от там и нямам мнение, но цените ми изглеждат адекватни за продуктите и брандовете :)

      Изтриване
  2. Тези червила на Clinique са много хубави, аз имам Plum Pop. Korres е хубава марка и все се каня да пробвам повече неща!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни неща, честити да са! На мен ще ми е интересно да прочета още малко за Korres.
    Latest Post | Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни придобивки, както винаги! Заинтригува ме с пяната на Виши, точно съм в процес на търсене на нов почистващ продукт, а ми се иска да пробвам нещо ново. Само ми се иска да попитам- за колко време ти стига една опаковка? Досега не съм ползвала пяна за лице и все ми се струва, че ще свърши за нула време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Ида, обикновено подобна пяна ми стига за около 3 месеца. Аз ползвам от години подобни продукти и все още не се научих да изкарвам правилното малко количество, а по вадя по доста от опаковката. На Апивита с лавандулата беше по-икономична, но ми лютеше и не ми се пенеше достатъчно добре. Нито пък сваляше така добре грима. Не ми допадна толкова. Тази до момента ми е фаворит. Използвах и на Галеник и тя не ми допадна, оставяше мръсотията. Ако мога да съм ти полезна с още нещо, ще се радвам.

      Изтриване
  5. Колко много красоти <3 Искам и аз един цвят от червилата на Clinique, много ме изкушават. Ще чакам ревютата :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig