четвъртък, 18 юни 2015 г.

New Goodies MAY/JUNE 2015

Здравейте, Момичета,

Малко се загубих от уеб пространството, но времето се стопли и напоследък гледам след тежкия ден в офиса да избягам към някой парк за разходка или да седна на сладка раздумка с някоя приятелка на по едно мохито. Набързо ще ви споделя с какви продукти се сдобих през тези два месеца и какви ми бяха изпратени от представителите на съответните марки.

Започваме с любимата ми Mask of Magnaminty на Lush. Не се сдържах и веднага щом изхабих първата опаковка нямаше как да не се сдобия с втора. Повече за маската може да прочетете тук, но за нетърпеливите ще споделя, че тази маска дава на кожата ви необходимата доза свежест и хидратация и я кара да диша в буквалния смисъл на думата. Страхотен продукт, който за момента съхранявам на хладно в хладилника.

От Weleda Bulgaria получих техния освежаващо нов душ-гел с арника, изключително подходящ за активно спортуващи хора, който идеално се комбинира с масажното масло с арника за още по-добра релаксация на мускулите след физическо натоварване. Ароматът на двата продукта е осезаемо натрапчив, но силно ободряващ с разпознаваемите нотки на розмарин и лавандула.


 


 И преди съм ви хвалила рол-она на Nuxe. Нежен и щадящ към кожата, с фин аромат на рози. Аз не държа продукта, който използвам за под мишниците да спира процеса на потене, защото според мен това е вредно и може да доведе до запушване на потните жлези. Държа най-вече на свежестта, да се чувствам комфортно в кожата си и дрехите ми да не бъдат белязaни от бели следи.

С безсулфатния шампоан на Vichy се сдобих от аптеки Ремедиум. Имаше промоция, ако купиш един шампоан на марката, взимаш втори от същия вид на половин цена и общата сметка излезе около 27 лв. Решихме да се възползваме с една приятелка от офертата и аз избрах този за чувствителен скалп, без парабени и без сулфати. Още след първото ползване очакванията ми се оправдаха. Шампоанът се пени обилно, отмива добре маслата, с които си мажа косата и най-важното скалпът ми е спокоен и нераздразнен след употребата му.

За десерт си взех някои джунджурийки - гердан и гривнички от H&M, много закачливи, летни и на супер изгодна цена.




 Перлата в короната - органик балсама ми за устни на Dr. Bronner's Magic с цвят Naked. Това всъщност е и единствената ми покупка от Амстердам, нещо не бях вдъхновена да пазарувам и все пак, за да не бъда хептен прекарана, разхождайки се през деня по улицата на червените фенери забелязах едно Органик магазинче с интересна козметика. Да, правилно употребих думата интересна, защото във всеки един от продуктите: скраб за тяло, крем за лице, лосион - има налична съставката: Canabis seed oil. Е, имаме подобна съставка и в балсамчето, наред с останалите тривиални масла като авокадо, жожоба и пчелен восък. Верно не ме прави непрекъснато усмихната и "в джаза", но затова пък устните ми са по-меки от всякога. Цената му беше само 4 €, горещо препоръчвам :)





Продължаваме с почистващата пяна за лице и очи на Apivita с маслини и лавандула (нямаше как да я пропусна, след като толкова харесвам продуктите на марката, а и не една или две бг бюти блогърки я похвалиха). За съжаление, аз ще съм малко по-критична към продукта. Спрях се именно на този продукт, защото обичам бързото разгримиране и идеята, че мога да я използвам и за премахване на грима на очите ми допадна много. Е, да но не. Пяната ми люти невероятно много на очите, не отмива добре спиралата (ползвам комбинация Dior Show + Better than sex Too faced) и редовно след употребата й имам чернилка под очите. Същото важи и за памука, по него има жълтеникави следи от фдт-на ми (Clarins Skin Illusion). Цената на пяната е около 30 лв., икономична е и ухае чудесно, но не бих повторила покупката отново.

Червилото Rosetto 403 и спиралата Pupalash Energizer на Pupa са ми подарък от систъра от Италия. Червилото е много мазно и приятно като тесктура с блестящи частици. Не изсушава, стои ефектно на устните, единственият недостатък е че не е особено трайно. Ако желаете може да пусна ревю за него. Спиралата е много добра, със сестра ми винаги гледаме да се запасим още и още с нея :) ревю ще има задължително.

Четката за устни на Ecotools я издирвах от дълго време по всевъзможните Лилита и накрая я открих в аптеки Медея - намалена на 6 лв. Много приятна четчица с капаче, удобна и практична :)




Освен с пяната на Apivita от Ремедиум се сдобих и с две маски за лице на бранда. Бяха намалени, поради скорошната смяна на визията на опаковките и грамажа. Цената за двете беше 35 лв. Отдавна исках да изпробвам маската с нар, която изравнява тена, а тази с виното за първи бръчки ми е отколешен любимец. Определено винената си остава моят фаворит, а другата е достатъчно хидратиращата и освежаваща, но не бих си я закупила отново. 

Купих си парижко червена пола, но се оказа, че нямам такъв нюанс червено червило (все клоня към малиновите). Грешката беше бързо поправена с много бюджетен, но същевременно добър вариант. Глосът на Golden Rose ми е вторият от тази серия и наистина съм много приятно изненадана от хубава текстура и аромат. Номерът е 123, а за комплиментите, които получих за този цвят ще ви разкажа друг път :) 

Сестра ми пътува до Оман и оттам ми донесе този екзотичен каял за очи :) веднага щом го взех в ръчичките си се сетих за втория игрален филм на "Sex&City" където Кари Брадшоу беше на един пазар за подправки в Абу Даби (ако не ме лъже мисълта) и си закупи от обущаря подобен черен тебешир :) Истината е, че се плъзга като масло по клепача, но и се размазва като масло следователно трудно ми влиза в употреба. Все пак е готино да си го гледам на тоалетката.





От Lierac Bulgaria сякаш предугадиха, че ми предстои тийм билдинг в Сандански и след това море на българското черноморие и ме зарадваха с продукти за плажа от първа необходимост. Sunific Lait Corps SPF 30 беше моето спасение на плажа. Дари ме с невероятен тен и същевременно предпази кожата ми от изгаряне, а най-големият бонус на това изкусително мляко е неговия нежен аромат и блестящите частици в текстурата, които карат кожата да изглежда още по-съблазнителна и шоколадова. Задължително ще има отделно ревю в най-скоро време.

Другият продукт, в който се влюбих е Huile Sublimante-Phytoplage на Phytо. Многофункционално олио за коса и кожа, специално предназначено да хидратира и възвърне блясъка им след слънцето и морската вода. Ароматът му е пленяващ, а също и приятната текстура. Със сигурност ще отделя една публикация и за него.


 


Бившият ми приятел (и такива неща се случват) бе в Рим с легиона си по Великденските празници (дълга история, друг път ще ви разказвам). Бях го помолила да ми вземе прилежно описани два продукта на Kiko (вече има ревю за тях) и дълго лелеяното от мен червило на Mark Jacobs. Серията е New Nudes, а цветът Understudy. Безвъзвратно влюбена съм и скоро ще отделя време, за да му посветя едно ревю.





Завършваме с новия флуид за 24-часова интензивна хидратация Hydraliane Legere на SVR, който ми беше предоставен за тестване от PR на марката. Не спирам да го използвам от около 2 седмици и първите ми впечатления са много положителни. Ще споделя мнението си едномесечна употреба. 




Сега прочитайки публикацията, дадох заявка за много ревюта :) така че трябва да оставя малко мохитото настрана и да се впрегна в работа, а междувременно ви черпя виртуално с любимия ми напоследък десерт: шоколадов крем с ягоди и чия и ягодова лимонада :)




SHARE:

13 коментара

  1. Чудесни придобивки! Аз също съм изключително доволна от кремчето на SVR. Не можах обаче да подмина шала на Braccialini :) Уникален! Фен съм им! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубави покупки, особено червилото на Marc Jacobs! Този цвят на Golden rose обаче така се разтича!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни придобивки, както винаги, ти имаш страхотен вкус за всичко, и преди съм казвала! Съжалявам за бившия приятел ( и аз съм в този клуб от една седмица ), но и такива неща се случват, както каза! Поздрави и целувки от Корфу и трябва да пазаруваме заедно някой ден :)

    ОтговорИзтриване
  4. Майче, много се зарадвах, като видях, че има нов пост от теб :)) После се и посмях, защото ми липсваше увлекателния ти начин на писане. Честити придобивки и нека много да е радват!
    Аз си харесах маската на Апивита. Бих ти препоръчала тази с прополис и скраба с кайсия ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сладурка :) скрабът с кайсия и мед ми е любим :) иначе да маските са приятни :)

      Изтриване
  5. Страхотни покупки! Червилото на Marc Jacobs e "Ах! Ох!". Десертът с чиа и ягоди и на мен ми е любим, но съвсем наскоро в Happy ми казаха, че в следващите няколко седмици нямало да го има :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехеххее, мерси за предупреждението, сега ще ям на корем и няма да ми е гузно :)

      Изтриване
  6. Страхотни покупки! Червилото на Marc Jacobs e "Ах! Ох!". Десертът с чиа и ягоди и на мен ми е любим, но съвсем наскоро в Happy ми казаха, че в следващите няколко седмици нямало да го има :(

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни придобивки!
    Имам същия каял ;)
    Между другото кохл не се размазва, но е неприятен за поставяне

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е много е мек :) но при мен много почерня, докато ти си със светли очи и ще ти стои много добре :)

      Изтриване
  8. Много хубава публикация :) Беше ми интересно да я прочета!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig