понеделник, 30 март 2015 г.

Mask of Magnaminty Lush Fresh Handmade Cosmetics

Здравейте Момичета,



Обещах да ви разкажа за маската, в която съм влюбена и не спирам да използвам вече няколко месеца :) Вярно, че на този продукт са посветени много публикации от българските бюти блогъри и изобщо в интернет пространството фигурира солидно количество изписан материал по темата, но все пак тъй като продуктът ми допадна много, реших и аз да споделя мнението си, а пък ако ви е интересно, още по-добре за мен.

Маската Magnaminty е един от бестселърите на марката Lush, известни с производството  на ръчно правени продукти от органични плодове и зеленчуци, етерични масла и безопасна синтетика. Брандът се гордее най-вече с качеството и свежестта на съставките, които влага в продуктите, а също с неповторимите аромати и цветове от всички краища на земята, които ги унифицират и отличават от останалите марки. Повече информация за бранда може да научите от тук.





Принципно, идеята на маската е да се бори с младежките пъпки и тяхната поява. Спрямо тези проблеми нямам наблюдение, защото през зимата нямам никакви пъпки нито пък смятам, че маската би могла да свие порите. Причината поради, която не спирам да използвам този продукт е неговото мигновено освежаващо въздействие върху кожата ми.

Magnaminty представлява зелена кремообразна маска, изпъстрена с едро смлeни частици от някаква костилка. Консистенцията й наподобява бита сметана, гъста и богата, но в хубавия смисъл. В интерес на истината, това е най-приятната маска до момента, която се е докосвала до кожата ми (да, бие дори black rose cream maska на Sisley). Съхранявам маската на студено, под 15 градуса, за да запазя полезните й съставки, но и за да я поддържам хладна и свежа.
Нанасяйки я мигновено усещам едно приятно охлаждане на лицето, а абразивните частици нежно масажират кожата. Винаги слагам един дебел слой от маската на шията и лицето, като избягвам зоната около очите. Изчаквам леко да стегне и след 10 минути я отмивам с нежни масажни движения. Много ми допада тази комбинация от едновременна ексфолиация и дълбока хидратация на кожата (забравих да спомена, частиците са от любимите ми, тези чието действие усещам осезаемо върху кожата). След премахването на маската, кожата ми изглежда много по-тонизирана, блестяща и мека при допир сякаш съм свалила някакъв сив воал от лицето си. Не мога да ви обясня чувството, сякаш съм премахнала от лицето си отпечатъка от насъбраните през седмицата грижи и умора. Сякаш съм получила прилив на енергия и буквално кожата ми сияе. Допълнително обожавам аромата на мента, а тъй като тук е в пребогато количество, то маската допълнително успокоява сетивата ми.





Превърна се в мой ежеседмичен ритуал, в събота през деня да си направя тази маска на лицето и после да се поглезя, втривайки  допълнително етерични масла в кожата. След като вече е добре почистена и хидратирана, много по-лесно абсорбира полезните съставки.






Състав на маската (според сайта на Lush оцветените в зелено наименования са натурални съставки, а тези в черно са безопасна синтетика).

Мед (Honey)Каолин (Kaolin)Бентонит гел (Bentonite Gel)Талк (Talc),Глицерин (Glycerine)Смлян боб адуки (Phaseolus angularis)Семена от вечерна иглика (Oenothera biennis)Масло от мента (Mentha piperita)Масло от африкански невен (Tagetes erecta)Феър трейд ванилово масло-абсолют (Vanilla planifolia)*Лимонен (*Limonene)Парфюм (Perfume)Хлорофил (CI 75810) 






С маската се сдобих от фирмения магазин на марката в The Mall, като предвидливо си взех по-малката разфасовка от 125 gr. за 10.90 лв. Препоръчвам ви този вариант, защото срокът на годност на маската е около 3 месеца (въпреки че е самоконсервираща се) и така ще може да я изхабите със сигурност в този период. Аз не успях да оползотворя маската преди да  годността й да е изтекла, но за момента няма промяна в нейната консистенция, цвят или аромат. Единствено маслата отвътре изплуваха на повърхността и смятам, да я тествам върху гърба си.






Надявам се ревюто да ви е било полезно и интересно :)



SHARE:

8 коментара

  1. Много ми липсва :)) Страхотно ревю, Мая! <33

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, мила :) много се ентусиазирах от маската, отдавна не бях попадала на продукт, който да ми хареса толкова :)

      Изтриване
    2. Според мен, както казваш ти освежава, но и успокоява. Доста е икономична. Не знам как човек сам би успял да свърши голям контейнер в срока на годност :)

      Изтриване
  2. Щом я държиш на хладно, няма за какво да се притесняваш, ползвай я спокойно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много харесвам тази маска, радвам се, че и ти сподели мнението си. Колкото повече, толкова по-добре. Аз лично я използвам, защото ми допада ексфолиращия ефект и честно казано забелязвам свиване на порите. Моите не са много големи, но са все пак видими и честно казано не очаквах подобен резултат. Не е драматичен, но мен лично ме задоволява. Не знам защо обаче аз не усещам никакво гъделичкащо усещане с този продукт, по никакъв начин не забелязвам нещо да се случва. Има освежаващ ефект от ментата и е много приятен, но до там. Чудя се дали моят продукт е бил нещо ненаред. Стока на годност и при мен свърши преди около 10 дни, не съм я ползвала от тогава, макар че изглежда, както винаги. Радвам се, че не се подлъгах да си купя голямата, няма изразходване.

    ОтговорИзтриване
  4. Любимата ми маска на света! Чувствам се точно като теб и напълно те разбирам, хаха

    ОтговорИзтриване
  5. Решила съм, че щом изхабя 1-2 маски от наличните ми в момента взимам тази. Обожавам аромата на мента :)

    ОтговорИзтриване
  6. Охх, тази маска и аз много искам да я пробвам и ще го направя, когато успея да се добера до магазин на Лъш, особено след твоето ревю :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig