вторник, 18 ноември 2014 г.

Shea Butter Products L'Occitane en Provence


Здравейте Момичета,


Никак не ми е приятно да го призная, но този месец пренебрегвам ужасно много блога си. Причината е, че се преместих да живея в София и успоредно с това започнах нова работа (вчера беше първият ми работен ден). Липсва ми Пловдив, защото това е град с история и неповторима атмосфера, но обстоятелствата ме накараха да се спра на София като мой нов дом. И дори сега си представям как се разхождам по гребната база или пък раздирам токове по паветата на Стария град. Но, да се върнем на блогърските ми неволи, този месец замених червилата и лаковете с обиколки по всевъзможни мебелни магазини :) В крайна сметка резултатът е скромен, но много задоволителен за мен :)

Тъй като тук климатът е с една идея (минимум 5 градуса надолу), по-студен и по-ветровит от Пловдив, успешно преборвам напуканите до кръв устни и ръце с тези два помощника по-долу.





В тази малка и сладка, тенекиена кутийка се съхранява 100 % чисто и органично сертифицирано масло от плодовете на африканското дърво Шеа. Това е един вълшебен мехлем, който подхранва, овлажнява и омекотява всяка загрубяла част от вашето тяло. Възобновява хидролипидния филм на кожата, като й осигурява дълготрайна защита и кадифена мекота. Не съдържа парабени, фталати и троклозан. Съставът му се състои единствено от: Organic Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit.

Маслото е с широко приложима употреба: от главата до петите. Аз го използвам за възстановяване на еластичността на кожата на ръцете, на лактите, устните, на лицето, на кожичките на ноктите. За мен то действа и като лечебно средство, защото бях цепнала ъгълчето от едната страна на устните си (от опит знаете колко боли и колко трудно зараства подобно нараняване) и след като се намазах два пъти с това масълце в рамките на един ден, раничката зарасна. Не си въобразявам и не преувеличавам, оттогава нямам подобни проблеми. Опаковката е в мини размер от 10 ml., което ми позволява да нося маслото с мен през целия ден и при нужда нанасям на устните или хидратирам пресушения ми от климатиците околоочен контур.






Консистенцията на тази благинка е гъста и мазна. Ако се съхранява на студено е по-твърда, като при допир с кожата се разтапя върху нея. Има леко зърнеста структура, която се усеща особено върху устните, но постепенно се изравнява. Ароматът е много деликатен и ненатрапчив. Трайността на продукта от отварянето му е 12 месеца, а цената му е 16 лв. Бих го определила като средно икономичен продукт, но и аз не спирам да се мажа с него. На пазара има и доста по-бюджетни варианти в по-голяма разфасовка на подобен род масло, но за себе си аз съм открила най-доброто масло от Карите.







Кремът за ръце е предназначен специално, за да защити сухата кожа през зимата. Обогатен с 20 % масло от Карите плюс комбинацията от мед,бадемово и кокосово масло, този балсам успява наистина ефективно да хидратира и подхрани кожата на ръцете. Ухае божествено на жасмин и иланг-иланг. Консистенцията му е богата, но попива бързо, без да оставя мазен филм. Количество от 30 ml. за сумата от 15 лв. (по спомен). Състав:

Aqua/Water/Eau (Water), Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Mel (Honey Extract), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Helianthus Annuus Seed Oil (Sunflower), Xanthan Gum, Parfum/Fragrance, Polyacrylamide, PEG-100 Stearate, Propylene Glycol, C13-14 Isoparaffin, Ceteareth 33, Alcohol Denatured, Laureth 7, Benzonic Acid, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Hydroxyisohexl 3 Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Citronellol, Butylphenyl Methlyproprional, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Limonene, Geraniol












Включих и двата продукта в ритуала си преди лягане за гладка и нежна кожа. А, вие имате ли си зимни любимци за спешна хидратация?


SHARE:

20 коментара

  1. Откога искам да си купя нещо на марката, тези звучат прекрасно за зимата :) Вече започвам леко и аз да усещам изсушаване на устни, лакти, ръце...

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам всичко с карите/шеа!
    Кремът за ръце наистина е хубав, самото масълце на Лоситан не съм пробвала, но ми даваш идея - предполагам, че около Коледа и в техния магазин ще има намаления :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се :) или поне много изгодни комплекти :)

      Изтриване
  3. Много хубави изглеждат продуктите. Досега не съм пробвала нищо на марката, мисля, че е време :)

    ОтговорИзтриване
  4. Това масло с карите сигурно ще го пробвам, много обичам такива дребушлъци, които вършат страхотна работа :) Мерси за ревюто :)

    ОтговорИзтриване
  5. Подсети ме колко много искам да опитам техен крем за ръце. Ужасно хвалени са и ми е интересно да проверя сама дали са наистина толкова добри :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно изглеждат и продуктите , и снимките. Наистина , в София е по-друг климат и на мен ми беше трудно да свикна с него. В момента държа 4 крема за ръце на шкафчето и постоянно се мажа ;д

    ОтговорИзтриване
  7. Майче, тагнах те за One Lovely Blog Award и ще се радвам да видя отговорите ти! :)))
    http://thebloggingandthebeautiful.wordpress.com/2014/11/20/one-lovely-blog-award/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, благодаря ти мила. Ще гледам да го направя с най-голямо удоволствие.

      Изтриване
  8. Много хубав пост! Тъкмо с кутията на Пинкс този месец получихме балсам за сухи места и се чудех за какво да го използвам освен за устни, та с твоите идеи ще го пробвам за зоната под очите и се надявам да свърши добра работа :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, аз слагам на вежди, лакти, кожички на ноктите :)

      Изтриване
  9. Кремът за ръце ми е много любим, но винаги купувам от лимитираните аромати и не съм имала твоя. Маслото със сигурност трябва да го пробвам!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig