четвъртък, 13 ноември 2014 г.

Empty products #3


Здравейте Момичета,

Настъпи време да се освободя от изразходваните и не дотам опаковки. Несвойствено за мен ще бъда кратка и по-обрана :)

Започваме с Energy Shampoo на Alfaparf Milano (шампоан против косопад - 250 ml.). Поради ежегодния при мен пролетен и есенен косопад, моята фризьорка ми препоръча да използвам този шампоан в комбинация с ампули от същата серия. Тъй като ги купих през пролетта, споменът ми за цената на двата продукта е около 40 лв., но може да са били и по-скъпи. Благодарение на корен от женшен и памуково масло, шампоанът би трябвало да подхрани косъма от корен и да стимулира кожната микроциркулация. В състава виждам наличието на сулфати. Използвах го два пъти седмично според указанията (масажирайки скалпа с него, изплакване), последвано  от ампула без отмиване и резултатът при мен беше нулев. Косата не подобри своето състояние, дори бих казала, че се изсуши още повече, а косопадът си продължи с пълна сила. Ампулите ги изхабих до последната, но от шампоана има все още малко количество, което обаче не се наемам да довърша.



Shimmering Bronze Creamy Gel Lancaster - автобронзант специално предназначен за крака (125 ml). Цената му по спомен е около 40 лв. Този продукт е с кремообразна консистенция, изпълнена с блестящи частици и с осезаем цвят на препечен карамел. Златните частици личат на кожата при слънчева светлина.Ухае много на химия и шоколад. Нанася се на добре ексфолирана и хидратирана кожа, като се стараете да го разнесете максимално бързо и максимално добре, за да не се появят петна от наплъстяване на някои места. Лично на мен не ми допадна, защото нанасян системно оранжавее. Поради тази причина го слагах само в случаите, когато ми трябваше бързо златиста и апетитна кожа, тъй като използван само веднъж не успяваше да добие този морковен ефект.  Определено не бих повторила покупката. Предпочитам по-естествена визия.

Cellufight Cream Bioten - масажен крем против целулит (цена 8 лв.- 200 ml.). На описанието отзад, производителите предупреждават, че не е подходящ за бременни и хора с чувствителна кожа. Също така да се избегне използването след обезкосмяване или пряко излъчване на слънчева светлина. Обещанията са, че кремът е високо ефективен поради локалното загряващо действие, което топи мазнините. Наистина този загряващ екзотичен коктейл от естествени съставки: кофеин и гуарана зачерви и възпламени кожата на бедрата, нещо което не се е случвало при използването на други подобни продукти. Но, за съжаление процесът се оказа много неприятен и болезнен, и тъй като не винаги съм била на принципа "трай бабо за хубост", прекратих употребата му. Затова не мога да кажа дали обещанието, че обиколката на бедрото ще бъде намалена с 1 см. за 1 месец, бива спазено.


Започнах поста с малко негативни мини ревюта на продукти и като гледам май ще продължа в тази насока.
Крем за ръце и тяло на CND (8-10 лв., 30 ml.). Тази американска фирма е специализирана в производството на продукти за цялостна грижа на ръцете и тялото. Този крем си го взех от моята маникюристка. С немазна и нежна консистенция,  ухае страхотно, като ароматът се запазва дълго върху кожата. С удоволствие го използвах, докато не забелязах наличието на 3 броя парабени в състава му. Не е нещо фатално и ако на вас не ви пречи този факт, кремчето е наистина приятно за ежедневна употреба, но лично аз предпочитам да избегна тези съставки, затова ще се насоча към друг крем за ръце.

Super Liner Perfect Slim Blue на L'Oreal Paris. Отдавна използвам тази писалка в черно и съм много доволна от тънката очна линия, която очертава. Издръжлива е, не се рони и е наситено черна. За цената си от 14 лв. качеството, което получавам е страхотно. Поради тази причина, виждайки я това лято на стелажа в нова синя разновидност, грам не се разколебах и веднага я занесох на касата. При мен проблемът с този продукт е, че не пуска достатъчно мастило, тъй като подозирам, че е писецът е изсъхнал. Тоест няма никаква покривност и наситеност на цвета и се налага непрекъснато да повтарям вече очертаната линия. Много досадно и неприятно и се изтрива много бързо. Няма как това да се разбере в магазина след като продуктът е здраво опакован. В случая я изхвърлям заради невъзможността да я използвам.

Ecran Multi Protection SPF 40 на Clarins - ежедневен слънцезащитен крем с фактор 40, специално създаден за градски условия. На този сънскрийн имам посветено ревю, където можете да добиете по-голяма представа за продукта и предназначението му. Държа много на качествената защита на кожата и смятам, че този продукт е незаменим за мен през топлите месеци. Единственото неприятно нещо около него е цената му 70 лв. за 30 ml.


Спирала Miss Manga L'Oreal Paris. За тази спирала има немалко изписани хвалебствени слова и аз ще се присъединя към общото мнение, че този продукт е наистина страхотен. Харесва ми, че е наситено черна, не се рони, че добре разделя, извива и уплътнява миглите. Цената й варира от 14 до 20 лв. в зависимост дали е в промоция. Аз си купих втора опаковка от Париж за 15 евро, в разновидност, която не се предлага в България.

Lash Primer Plus Full Treatment Formula на Estee Lauder (цена 42 лв. за 5 ml.). Ох, не знам как да го кажа на български, но принципно това е тип база, който спомага миглите да са по-обемни, по-извити, по-дълги и като цяло подсилва трайността и ефекта на спиралата. Има бяла, гъста консистенция и неприятен мирис. Не бива да изсъхва, затова се слага непосредствено преди спиралата, а отгоре може да нанесете колкото и каквато марка искате.
Колкото и да харесвам продуктите на Estee Lauder, смятам че тук са се изложили и продуктът не е толкова функционален колкото ми се иска. Слепва неприятно миглите, не ги уплътнява както бих желала и общо взето не виждам никаква полза от него. Преди това използвах неговия съперник Diorshow Maximizer Lash Plumping Serum, от който бях изключително доволна, да не говорим, че имаше и подхранващо действие. Май стана ясно, че не бих повторила покупката.


Long - Lasting Deodorant Nuxe, рол-он без алкохол и парабени (цена 20 лв. за 30 ml.) Рол-онът е с прозрачна и водниста консистенция, попива бързо и ухае на чисто и свежо. Най-големият му плюс е, че поне при мен, ароматът му се запазва през целия ден. Относно това дали възпрепятства изпотяването не мога да дам точно становище, защото според мен е мисия невъзможна, но след като се чувствам ароматизирана и чиста, нямам проблеми.

Micellar Cleansing Water на Nuxe, мицеларна вода за чувствителна кожа, обогатена с розова вода. Напоследък много купувам подобни минита, за да преценя дали продуктът ми харесва и тогава да инвестирам в пълноразмерна опаковка. Тази вода ухае много силно на рози и ако имате непоносимост към това ухание, тук то ще ви се стори много осезаемо и дразнещо. Аз обичам розите и нямам нищо против :) Мицеларната вода притежава бистра и леко жълта консистенция, като приятно освежава лицето след употреба. Принципно е указано, че може да се използва за очи и устни, освен за лицето. За съжаление на мен не ми допадна факта, че не премахва много добре следите от грим, особено на очите. След като съм я използвала вечер, сутрин по памука отново има фнд. Тоест забравете да я използвате самостоятелно в тази й роля, задължително трябва да е придружена с измиващо средство и двуфазен дегримьор. Не бих си я взела отново, тъй като предпочитам мицеларната вода да е по-ефективна.

Още едно мини - Cleanance Gel на Avene. Почистващ гел без сапун за мазна и проблемна кожа. Моята не е такава, но при едно извънредно пътуване, в което си бях забравила измиващото средство, реших да взема единственото почистващо мини от аптеката вместо да купувам нов пълноразмерен продукт. Консистенцията е гелообразна и зелена с приятен и свеж аромат. Изпълни успешно функцията да почисти кожата ми, единствено я пресуши, но това се очакваше при положение, че не е предназначен за моя тип кожа. Дори го използвах, за да си сваля фнд-а и се справи повече от добре.


За финал, Supple Skin Oil на L'Occitane en Provence. Стягащо олио за тяло със сладък бадем, което подхранва и подобрява еластичността на кожата. Страхотен продукт с повече от 50 % бадемово масло, което оставя кожата гладка и мека, ухаеща невероятно на бадеми. Повече подробности за продукта може да прочетете тук, а аз определено ще инвестирам в покупката на оригиналния размер.
SHARE:

16 коментара

  1. Обичам да чета такива постове !! И аз трябва да направя скоро такъв. :) И моята Miss Manga вече заминава към коша.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз много обичам тези постове :))) Жалко, че не си доволна от Алфапарф, аз откакто пробвах тяхната маска за уплътняване на косъм, съм много впечатлена и искам всичко да опитам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може просто да не е повлияло на косопада ми, други продукти на марката не съм изпробвала досега :)

      Изтриване
  3. И аз не останах доволна от мицеларната вода на Нюкс. Имам чувството, че е най-лошата, която съм ползвала досега.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм така, но реших да не съм много груба, хахах, че и без това поста стана много негативен, нещо не случих на продукти за мен :) благодаря ти за коментара.

      Изтриване
  4. Cellufight изглежда много интересен, може да го пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много харесвам такива постове! И аз си бях взела преди време гела на Авен, но много ми изсушава кожата - както и при теб. Но пък мицеларната вода ми допадна много.

    ОтговорИзтриване
  6. Виждам няколко мои любимци - мис манга, очната линия и мини гелчето на Авен :))

    ОтговорИзтриване
  7. Много полезна публикация за мен!Открих продукти,които бих си купила веднага!А спиралата Miss Manta е наистина любимата ми!

    ОтговорИзтриване
  8. Много хубав пост, станаха ми интересни сега продуктите на L'Occitane, ужас.. Не е лесна нашата хахха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами, аз отдавна много харесвам техните продукти :)

      Изтриване
  9. Страхотен пост! Аз от Мангата не останах впечатлена. Дали случайно си писала повече за базата на Dior? Не съм пробвала до момента такъв продукт и би ми било интересно да прочета повече :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Кристин, не съм писала за базата на Диор, защото я използвах преди да започна блога, комбинирайки я със спирала на Диор.Беше супер изгоден комплект от безмитната зона, който отново ще потърся по Коледа :) миглите ставаха много дълги, плътни и красиви :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig