петък, 7 октомври 2016 г.

Perfumery Douglas in Paradise Shopping Center

Здравейте Момичета,


Миналата седмица присъствах на едно много готино парти по случай откриването на най-новия магазин Douglas в Paradise Shopping Center. Събитието беше толкова позитивно и приятно, че бих искала да споделя с вас някои кадри от него, за да усетите и вие заразяващата бюти атмосфера.








Самият магазин е с много модерен и разчупен дизайн и достатъчно обширен като пространство, нещо което ми липсва на останалите подобни места. Но това, което най-много ми допада е идеята за бюти бар, която подкрепям с две ръце. Ежедневието ни е ужасно забързано и за съжаление разполагаме с все по-малко време да обърнем внимание на себе си и на нещата, които ни доставят удоволствие. Обичам моментите, в които трябва да си купя козметика, в случая фон дьо тен, когато просто се отпускам в кожения стол и някой любезен консултант се погрижи за мен. Да бъдат премахнати остатъците от дневния ми грим, да се нанесе лек хидратант върху кожата ми, да потърсим подходящата марка фонд дьо тен и текстура спрямо типа кожа и едва тогава да тестваме подходящия нюанс спрямо тена ми. Всяка жена обича да бъде глезена и лично мен тези мигове ме зареждат с много позитивна енергия като допълнително научавам много полезни съвети.







Малко се отплеснах, но наистина магазинът си заслужава да бъде разгледан особено ако попаднете на гостуващия гримьор на Guerlain. Страхотен професионалист и с много естествено и непринудено поведение :) Ще ви кажа под секрет, че се влюбих в новия аромат "La petite robe noire intense" най-вече заради върховите нотки: захарен памук, сини боровинки и касис. Леко сладникав, но без да преминава границата. Как да устои човек?




 



За по-любопитните, щандът на Dior e зареден с новата хитова серия червила на марката, но аз така и не се осмелих да изпробвам пепеляво сивото или пък черното.



 



Тъй като беше лудница от медии, блогъри и клиенти, не успях да разгледам и снимам както подобава в подробности, но смятам още този уикенд да наваксам пропуска, а може би просто уханието на Guerlain e по-примамващо отколкото очаквах.............

За финал, един споделен кадър с Миленка от Mimi's fashion moments, с големи благодарности към най-прецизният и чаровен фотограф Elle oт Eat Love Make up . Thank you Ladies :)



*Публикацията не е платена!

SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig