понеделник, 25 юли 2016 г.

Hair Care Products Part 1

Здравейте Момичета,

Доста често получавам въпроси, относно какви продукти за коса използвам, дали си правя някакви специални терапии или процедури. Реших да отделя няколко публикации, в които да ви разкажа за цялостната си грижа за косата.

Както сте забелязали съм с естествено къдрава коса, много суха и същевременно с дебел косъм (кошмар за всеки фризьор). Поради липсата на омазняване я мия на 5 дни (изключение прави морската почивка), не се боядисвам и я оформям посредством дифузер. Преди няколко месеца, след консултация с дерматолог, разбрах че имам себореен дерматит на скалпа и това наложи временно употребата на медицински шампоан (повече по темата ще споделя в следващия пост).

Но, нека започнем с любимците ми за момента, без които не се разделям.





Сухото сатенено олио 5 Sens на Rene Furterer* ме заплени първоначално с красивия си кехлибарен цвят. Но ароматът беше причината да се пристрастя към него. Олиото беше неизменна част от ежедневната ми грижа по време на лятната почивка в Гърция. Преди плаж задължително впръсквах от продукта директно върху косата си, за да може да я предпази и подхрани.След плаж олиото се превръщапе в хидратант за тялото, втривах го в кожата, за да я омекотя и направя по-сияйна. Богатата селекция от 5 масла осигурява цялостна грижа за тялото и косата.
  • Масло от шафран – хидратира
  • Масло от сладък бадем – подхранва
  • Масло от авокадо – подхранва и регенерира
  • Масло от рицин – омекотява
  • Масло от жожоба – защитава
 Обожавам подобен род олиа през лятото, защото съм забелязала, че сякаш подсилват и удължават трайността на карамеления загар на кожата. Стъклената опаковка е не само красива, но и изключително удобна поради начина на нанасяне на олиото - под формата на спрей. Вече няма разливане по дланите или пък в багажа, пръскате директно върху желаното място.

Единствената ми забележка е, че попива малко по-бавно и необходимо да изчакате преди да се облечете, за да не се изцапате. Същото е положението и с косата.






Подранващата маска за суха и изтощена коса на Korres с бадем и ленено семе.  Много се радвам, че сестричето ми подари тази маска, за да си разширя малко мирогледа и да спра да използвам само серията на Macadamia. Маската е с белоснежна кремообразна консистенция и я нанасям единствено по дължините на косата. Оставям я 5 минути, като резултатът от чудодейното й действие е видим още докато разресвам с лекота заплетените кичури коса. След отмиване, косата е видимо по-гладка и мека, като маската контролира наелектризирането. Комбинацията от бадем, ленено семе, масло от карите, заключва влагата във вътрешността на косъма и същевременно се бори срещу накъсването и цъфтенето на проблемните краища.  Маската се предлага в повечето аптеки, като цената й е около 24 лв. Използвам я веднъж месечно и бих отчела, че е доста икономична.





Living Proof Restore Instant Repair - този продукт, получих като комплимент към една поръчка от Америка. Бях чувала за марката, но не бях тествала нищо тяхно до момента, което впоследствие се оказа голям пропуск от моя страна. Това е продукт, който предотвратява и намалява накъсването на косата. Благодарение на иновативната формула с копринени протеини, този "заздравител" подхранва и усилва косъма, създайки около него защитен филм. В състава на Restore Instant Repair липсват сулфати, силикони и всякакви вредни масла. Може да се нанася преди, по време или след оформяне на прическата, като е подходящ и за боядисана коса. Текстурата е лека и кремообразна с приятен аромат, която моментално попива в косъма без да го утежнява. Лично аз нанасям непосредствено след маската на леко подсушена с хавлия коса, основно по краищата. Следва стилизиращият продукт под формата на пяна и сешоара. Понякога когато усетя, че краищата се заплитат на възли като слама, нанасям директно върху суха коса.
Уверявам ви, че след системна употреба косъма спря да цъфти и да се цепи. Не съм сигурна дали това подобрение се дължи само на Living Proof Restore Instant Repair или е резултат от съвместната употреба с маската на Korres, но не бях виждала отдавна косата си в такъв здрав вид. Притеснявах, се че като свърши ще се наложи да го поръчам онлайн, но отскоро марката има собствен щанд в магазин Debenhams в Bulgaria Mall.





Доста често посягам и към гребена на Macadamia, изработен чрез специална технология, която позволява вграждане на масло в него. Според мен това е маркетингов трик и не забелязвам наличие или пък действие на масло macadamia по и в него. По-скоро улеснява разресването на гъстата ми коса, благодарение на широкото разстояние между зъбчетата. Все пак ако искате лично да се уверите, може да го намерите в "Златна рибка" за сумата от порядъка на 10 лв.






Скоро очаквайте продължение :)


*Продуктът на Rene Furterer ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig