вторник, 28 октомври 2014 г.

THE BODY SHOP VITAMIN E OVERNIGHT SERUM-IN-OIL REVIEW


"Тихо се сипе първият сняг, галено щипе бузките пак". 

Момичета, аз определено усетих това пощипване с рязкото понижаване на температурите:), затова реших, че е дошъл момента да ви запозная с моя незаменим помощник  през зимата в неравностойната битка с дехидратираната кожа. 

От пътуването ми до Лондон през август успях да се сдобия с небезизвестния нощен серум с витамин Е на The Body Shop. Тъй като времето беше все още топло, търпеливо изчаках  да застуди и след повече от месец употреба нямам търпение да споделя първите си впечатления с вас. 


Обожавам продукти предназначени специално за нощна грижа, като един такъв любим за мен е Advanced Night Repair на Estee Lauder. Какво по-хубаво от това си легнеш, a серумът да продължи полезното си действие през нощта и на сутринта кожата ти да е бебешки мека. Tози път реших да разнообразя и се спрях на тотално непознат за мен продукт, който доскоро дори не беше наличен в България. Няма да крия, този серум е в много по-нисък ценови клас (28 ml. - 13 GBP) от горепосочения, много различен като консистенция, но с много добри качества, не случайно го спрягат за бюджетен заместител на серумите с масла на Clarins (следващата ми цел).




Това, което отличава този продукт е неговата уникална формула, комбинация между серум и ценни масла. Консистенцията му наподобява сухо олио - хлъзгава, но по-течна и по-лека като усещане от него. Достатъчно е да изсипете само няколко капки в дланта си посредством сладкият стъклен капкомер (много е икономично), да масажирате с ръце и да нанесете на лицето. В допир с кожата, серумът мигновено се превръща в немазно масло, което попива сравнително бързо в кожата. Не омазнява излишно кожата нито пък оставя лепкав филм след себе си.  Тоест имаме отличните хидратиращи свойства на маслата и лесната усвоимост на серума. Лично аз го нанасям по цялото лице, а също и на околоочния контур и до момента нямам никакви алергични оплаквания. Задължително е подобен род продукти да се нанасят непосредствено върху почистена кожа  и преди крема за лице, по този начин могат да абсорбират и хидратират в по-голяма дълбочина кожата. Препоръчвам да се използва само вечер, защото както самото име подсказва осигурява осем часова възстановителна почивка за кожата (as beauty sleep in a bottle), а и не би бил подходяща база за грим. Подходящ за всеки тип кожа и възраст.



В състава му  забелязваме коктейл от масла: от покълнало жито (силен анти-стареещ агент), сусамово, от сладък бадем, от жожоба и др. Не претендирам да разбирам от съставки, но виждам наличие на доста аромати (fragrance) в описанието му и доколкото бедните ми познания позволяват, разбирам че не е препоръчително толкова богато присъствие. Иначе ухае деликатно на на фрезия.

Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Dicaprylyl Carbonate (Skin-Conditioning Agent), Triticum Vulgare Germ Oil/Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (Emollient), Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (Skin-Conditioning Agent), Helianthus Annuus Seed Oil/Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (Emollient), Sesamum Indicum Seed Oil/Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Simmondsia Chinensis Seed Oil/Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient/Skin Conditioner), Parfum/Fragrance (Fragrance), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Benzyl Benzoate (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Citronellol (Fragrance Ingredient), Benzyl Salicylate (Fragrance Ingredient), Eugenol (Fragrance Ingredient), Citral (Fragrance Ingredient), Anisyl Alcohol (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster).




С риск да получа множество критики, че неглижирам този проблем с ароматите, в заключение ще кажа, че след нощ със серума, на сутринта жадната ми кожа е изключително хидратирана и нежна. Харесвам подхранващото действието на серума и не спирам да го използвам освен в случаите, когато го редувам с Divine Oil на Caudalie (to be continued...).




SHARE:

16 коментара

  1. Mного изчерпателно и хубаво ревю :)) Не съм пробвала досега такива серуми, нанасям само нощен крем, но задължително ще опитам и нещо такова :))
    www.dilyanatabakova.com

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Диляна, благодаря ти за коментара. Принципно с напредването на годинките, кожата започва да проявява много повече нужди :) така че, налага се да й угаждаме :)) Поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. И аз скоро го поръчах и го ползвам с удоволствие. Дори на моята мазна кожа понася добре, а предполагам в студеното време ще е съвсем прекрасен. Даже използвам момента да си правя малко масаж на лицето като го нанасям :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали, бях много приятно изненадана колко добре хидратира, изобщо не подозирах :) ще ъпдейтна тогава за мазната кожа, защото имах опасения, че няма да е особено подходящ. Да и аз си масажирам лицето с огромен кеф с него :)

      Изтриване
  4. Чудесно ревю и много хубави снимки!! До сега не съм ползвала такъв тип продукт, но чета доста добри отзиви и искам да го пробвам :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Мими, наистина е чудесно допълнение към грижата за кожата :)

      Изтриване
  5. Досега не съм ползвала серуми (с изключение на тези, които ми дадоха на тестери от Апивита), но се замислям за покупка на такъв, този е на доста приемлива цена :) Благодаря за ревюто :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, само да уточня това не е типичния серум, защото те са с по-различна текстура подобна на флуид, докато този е много странен като сухо олио. Наистина е добро попадение за цената си.

      Изтриване
  6. Май ще си го купя и аз, че откакто станах на 26, страховито съм се вманиачила на тема грижа за кожата и превенция. Благодаря за ревюто!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нормално, кожата се променя и то доста :) ще видиш на 30 какво става :)) шегувам се, добре е от рано да й набавяш нужната хидратация, винаги се отплаща :)

      Изтриване
  7. Възбуди ми интереса с тази статия, аз засега си имам моя Киелс и няма да купувам скоро друг, но този май ще отида в списъка с желани продукти от the body shop :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ами добра бюджетна покупка е, наистина има хидратиращо действие :) лично аз зимата не мога без масла :) аз благодаря за коментара. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, аз харесвам и състава им, така че ще го помисля наистина. И малко таг - http://beauty-galore.blogspot.com/2014/10/the-makeup-addict-tag.html :) Дано ти е забавно

      Изтриване
    2. Веднага ще гледам да го направя :))

      Изтриване
  9. Ох, защо съм се запасила сякаш света свършва. Искам да го пробвам. Дали ще издържа до следващата зима? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, Иве и аз съм така :)) запасявам се,а от козметичната индустрия постоянно ни заливат с нови прекрасни неща :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig