сряда, 8 октомври 2014 г.

Empty products #2


Здравейте Момичета,

Най-накрая приключих с някои продукти и преди да ги запратя към кошчето, реших да споделя малко впечатления :) Да започнем с малко декоративна козметика:

Lancome Juicy Tubes - това е глосът, който винаги ще купувам. Обожавам всички сладки цветове в колекцията. Тази разновидност носи името Toffe и не само изглежда, но и ухае на разтопен златист карамел. Вкусът му е невероятно сладък, а блясъкът поразителен.

Rouge Pur Couture Glossy Stain на Yves Saint Laurent. Този продукт за устни комбинира текстурата и блясъка на глос с издръжливостта на стейн.  Нанесен само веднъж придава естествен вид на устните, а напластен повторно осигурява по-наситен цвят и по-голяма дълготрайност. Лично аз не успях да свикна с тази иновативна формула и го усещах на устните си някак изкуствено и несвойствено. Не ми допадна факта, че ми изсушаваше много устните и не бих повторила покупката.

Маке-up Remover Cleansing Water на Caudalie. С този подаръчен размер (100 ml.) мицеларна вода се сдобих от един комплект, който си поръчах от www.feelunique.com. Чаках я с огромно нетърпение, защото в продуктите на марката липсват вредни компоненти като парабени, сулфати и фталати. Допълнително основната й съставка е органик гроздов сок и лайка, a отзивите за продукта бяха страхотни. За съжаление водата не се справi успешно с премахването на следи от грим при положение, че не съм я използвала самостоятелно, а винаги след друго измиващо средство. Привърших я доста бързо, тъй като е неикономична и леко изсушаваше кожата на лицето ми. Ароматът й беше много свеж, а бутилката е супер сладурска от 50 % рециклирана пластмаса. Не бих заложила отново на нея, тъй като цена и действие е доста нерентабилна 12-14 GBP за 200 ml.




От ляво надясно на слънчева светлина: Lancome Juicy Tubes, Rouge Pur Couture Glossy Stain

От ляво надясно: Lancome Juicy Tubes, Rouge Pur Couture Glossy Stain

Precious Eye Balm на L'Occitane en Provence. Още щом го купих, бях възхитена от този околоочен крем и побързах веднага след първия месец употреба да напиша ревю . След като го приключих (опаковката ми стигна за 4 месеца) мога с ръка на сърце да кажа, че съм била права да го похваля. Резултатите са налице: загладени фини линии, хидратиран околоочен контур, по-малко тъмни кръгове на панда под очите. Ще си купя този балсам с Безсмъртниче отново.

Крем и серум от серията Wild Rose 24-Hours SPF 6 на Korres. Много приятни като консистенция и действие продукти - с тях чувствах кожата си нежна и хидратирана. Имат изчистен от парабени, минерални масла и силикони състав. Писала съм по-подробно за тях тук. Единствено ми се щеше слънцезащиятния фактор да е по-висок.

VIchy Idelia дневен крем за лице за суха кожа. Тази малка опаковка от 12 ml. я получих като подарък към покупка и ми свърши перфектна работа. Кремът е с богата и нелепкава формула, подходящ за всяка възраст. С многоспектърно влияние: изравняване на тена, изглаждане на релефа и озаряване благодарение на комбуча, активен екстракт от чай. Кремът се отрази много добре на кожата ми и бих си го взела в пълен размер.




Шампоан на френската марка Klorane с китайски божур предназначен за чувствителен скалп. Аз съм с изключително суха коса и същевременно чувствителна кожа на главата. При употребата на неподходящи продукти, скалпът ми започва да се бели като на бебе и предизвиква сърбежи. Цветът му е розов (точно като на божура на картинката) и се пени добре.  На теория ми хареса описанието на продукта - екстрактът от китайски божур успокоява и щади и най-чувствителната кожа на главата. Но на практика, не намерих някакво облекчение и не забелязах нищо по-забележително като действие от предишните ми шампоани. Не ми допадна факта, че в състава има натриев лауреат сулфат (в търсене съм на безсулфатен шампоан). Сестра ми използва този шампоан от години и е изключително доволна, но при мен нямаше желания ефект, поради тази причина не бих повторила покупката.

Сух шампоан с мляко от овес на Klorane. Много практичен продукт под формата на аерозол, който ви помага в случаите, когато нямате време да си измиете косата, а тя не е в най-представителния си вид. Много лесен за употреба: разклащате спрея и впръсквате в корените на косата на разстояние от 30 sm. Изчаквате няколко минути и разресвате. Идеята е че пудрата от спрея попива всичката мръсотия и себум от корените и премахва неприятния блясък от косата. Факт е,  че наистина действа и косата изглежда чиста, не я слепва или пък утежнява като същевременно запазва обема й. Проблемът при мен идва от впръскването на спрея според гореописаните указания, дори и след разресване на косата, бялата пудра остава видима и не успява добре да се слее и разнесе в корените. Може би се дължи на това, че съм с небоядисана коса или пък нещо ми куца в измерването на разстоянието. Но, нямам нерви за повече опити изхвърлям този флакон полупълен.




Chocomastic Liposvelte Cream за борба с целулита и подкожните мазнини. Антицелулитен крем с мастикова смола, какао и кофеин, който обещава супер редукция до 47 % на целулита и до 3 sm. по-малко подкожни мазнини. За съжаление не видях никакво подобрение на третираните места. Kонсистенцията му e невероятно апетитна, наподобява светло бежов какаов крем - пухкав и ароматен. Все повече се убеждавам, че колкото и с каквото и да се мажа, нищо не може да се сравни със спорта и здравословното хранене. Май, просто трябва да инвестирам парите за мазила в карта за фитнеса.

Weleda скраб за тяло с бреза. Много приятен скраб с масло от костилка на кайсия, пчелен восък и екстракт от листата на сребриста бреза. Съставът му е много приличен, кожата ми е много освежена и гладка след употребата му. Единствено специфичният му аромат ми е малко неприятен, ухае на билки и лекарства, но това е нормално все пак не е плодов йогурт :)

The Body shop лосион за тяло с манго. Харесвам продуктите на марката, а специално за този крем съм отделила пост. С две думи приятна, лека и немазна консистенция и много натрапчив химично-плодов аромат. Имала съм и много по-добри попадения на марката.




Ще се радвам да споделите впечатления от изразходвани от вас продукти :)


SHARE:

15 коментара

  1. Аз бях много доволна от шампоана на Клоран. Беше даже и първият ми опит с тези сухи шампоани. Оттогава съм сменила доста и любимци са ми на Клоран и на Шаума :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Михаела, благодаря ти за споделеното мнение. На мен това ми беше първи досег със сух шампоан и наистина не слепваше косата, нито пък тя губеше от обема си, но не успях да възприема тази пудра. Явно не е мой тип продукт :)) радвам се, че за теб е :)

      Изтриване
  2. Хахахах този защитен фактор тип 10 или 6 винаги ми се е струвал като малка шегичка, защото то за нищо не стига да излезеш и да те защити. Както и да е, но този крем ми е доста интересен нямам идея кога ще го пробвам :) Полезен пост, Мая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напоследък много съм се запалила на тема гръцка козметиката на Korres и Apivita, харесват ми като действие и ефект, а точно тази серия е много приятна. Но ти си още малка и за момента може да си позволиш само хидратация :)) благородно ти завиждам :)

      Изтриване
  3. Не ти имаш проблем със сухия шампоан, той има проблем с всички тъмнокоски :)

    ОтговорИзтриване
  4. Не изхвърляй сухи шампоан, ами първо пробвай като се напръскаш след това да си разтъркаш главата с хавлиена кърпа, би трябвало да помогне срещу бялото ;)
    За скалпа мога да ти препоръчам горещо една маска на керастаз, ако не си я пробвала. Нанася се директно в корените http://www.feelunique.com/p/Krastase-Sensidote-Dermo-Calm-Masque-200ml

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) веднага ще прегледам маската :) за шампоанът е късно :) поздрави :)

      Изтриване
  5. Записвам Precious Eye Balm на L'Occitane в списъка за предстоящи покупки след като свърша с околоочния си на Апивита :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотен е наистина, сега ще тествам кремовете им за лице :)

      Изтриване
  6. Аз все пак искам да пробвам стейните на YSL, твоят даже е с хубав цвят :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, цветът е хубав и има много момичета, които ги харесват. Просто на мен не ми допадна като продукт, знаеш до усещане е :) аз обичам по-мазни червила и глосове :)

      Изтриване
  7. Аз също съм разочарована от шампоан на Klorane и бях много скептична като цяло към марката след това, защото все пак са предимно грижа за косата, а пък шампоана, който аз ползвах за мазна коса, беше пълен кошмар. (много дълго изречение ахах) Но пък от сухия шампоан останах доволна, прашинките се виждат, няма как просто, брюнетка'с проблемс, но пък ми бухва косата от него и изглежда наистина чиста като изключим прахчето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина попива излишния себум - това е и целта на тази бяла пудра, но ще почакам новолансирания за брюнетки на марката :)

      Изтриване
  8. Обожавам Juicy Tubes, най-хубавият глос,който съм използвала! YSL червилата са ми също фаворит! Хубав пост!
    хх
    cvetybaby.com

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig