неделя, 17 август 2014 г.

London and Greece Haul

Здравейте Момичета,

Започвайки да пиша тази публикация се замислих колко много проучвания и информация изчетох  преди да замина за Лондон за продукти, някои от които се намират само там. Как издирвах местата където мога да си ги купя, как изчетох всяко ревю, за да съм предварително подготвена и да не губя излишно време (все пак бяхме с 7 год. момиченце, а те са от най-нетърпеливите). Бях се насочила към щандовете в Boots на Soap and Glory (няма UK блогър, който да не е похвалил тяхната декоративна козметика или грижа за тялото, да не говорим за уникалните розови pin-up опаковки), задължително смятах да си взема слънчевата пудра на The Body Shop, онази матовата, която имитира пчелна пита, служеща за контур на лицето. Мислех да се снабдя с един гланц на Tom Ford или на Michael Kors за разкош, както и с един от прочутите вазелини за устни на Lanolin. Е, дотук бях с мислите, защото не успях да осъществя никое от тези желания :)) 

Странно, но този път се насочих повече към покупки от по-тривиален характер, т.е. дрехи, обувки и аксесоари :) и парите отлетяха бързо и безвъзвратно :) и все пак, за да имам очи да се покажа пред вас си взех някои неща от списъка с предварително подбрани продукти, които все още не са налични в България или поне на мен така ми е известно.

Започваме с червилото на Topshop OHH LA LA. Винаги съм свързвала веригата Topshop с конфекция и аксесоари, но те имат и доста богата гама от декоративна козметика и посредством една от любимите ми UK блогърки се влюбих в цвета на това червило. За разлика от нея обаче, за момента никак не съм възхитена от покупката и задължително скоро ще има ревю на червилото. Цената му е 7 GBP.



За да съм в тон с червилото си бях харесала цветенцето руж на Clinique Cheek Pop в нюанс 02 Peach Pop, което освен че е невероятно сладко на вид, притежава и страхотен вибриращ коралов цвят. Намерих го в House of  Fraser и леко се колебаех виждайки огромния избор от брандове, но след като изпуснах и счупих тестера на ружа на щанда на Clinique къде от срам, къде от ентусиазъм се сдобих с тази прасковка. Цена 16,50 GBP за количество от 3.5 gr. Естествено го подносих веднага и за момента съм много доволна от избора си :)


Влизайки в магазина на The Body Shop, веднага се насочих към бронзираща пудра. Тя е много предпочитан продукт за контуриране на лицето (поради липсата на блестящи частици), за изравняване на тена (ако тенът на тялото ви е по-тъмен от този на лицето) и най-важното за това че няма оранжев подтон. Наистина е чудесен продукт, с приятна, несуха  консистенция, която се нанася много мазно и леко на лицето. Професионалната консултантка нанесе пудрата на определените участъци за контуриране върху лицето ми, защото аз я исках именно за тази цел и за съжаление не видях никакъв ефект. Може би имам прекалено големи бузи :) но определено не забелязах никаква разлика с преди това, дори бих казала, че с хубав руж се придава много по-добра дълбочина и израз на лицето. Както и да е, отказах се от тази покупка и се насочих към другата ми голяма любов - серумите за лице. Веднага си набелязах Vitamin E Overnight Serum-In-Oil, 8 часов хидратиращ и подхранващ коктейл от масла за кожата ми. Ще си го оставя за по-студено време и ще му драсна едно ревю, защото цената му от 13 GBP за 28 ml. е наистина добра.


Относно Soap and Glory, бяха на промоция - купуваш 2 продукта и получаваш 3-ти безплатен, но за първи път ми се изпари желанието да мъкна в куфарите душ-гелове и ексфолианти. Червилата и глосовете на декоративната им козметика имат много готини имена и са със супер приятна консистенция, но не ми допаднаха като цвят. Затова директно си спрях пред щанда на Revlon и тук за разлика от Париж, изборът на любимите ми червила Revlon ColorBurst Lip Butter беше много богат. Имаше и промоция - при закупуване на 1 продукт на Revlon, можеш да закупиш и 2-ри продукт на половин стойност от реалната му цена. Как да не се възползва човек! Избрах си 053 Sorbet, като цената му беше 8 GBP. Осезаемо по-ниска от тази в Париж.


Тъй като в Гърция бяхме само за ден и всички бързаха към плажа, а аз към аптеката :) успях да се сдобия единствено с три продукта на Apivita. В аптеката беше пълно с хора, консултантката тъкмо поставяше намалените цени върху някои продукти на Apivita и Korres и беше някаква малка лудница. Та ако имате път към Гърция и харесвате продуктите на тези две марки, трябва да знаете, че по-принцип са много по-евтини в Гърция, а сега допълнително ги намалиха. Взех си 2 бр. сашета по 8 ml.с ревитализираща маска с портокал на Apivita за сумата от 3.60 евро. Нямам търпение да пробвам тази маска. След големите ми разочарования се спрях на нещо старо,изпитано и много любимо, а именно ексфолиращ гел с кайсия от 40 ml. с 90 % естествени съставки за сумата от 9 евро. В България се предлага в аптеката на цена от 28 лв.
Изкуших се и си взех още един подобен ексфолиращ гел с кайсия и мед, в опаковка от 75 ml. с 89 % естествени съставки, отново за сумата от 9 евро, който не съм виждала изобщо в България. Ще сравня дали има някакви разлики между двата и ще има подробно ревю, защото както съм споменавала и преди обожавам маските и ексфолиантите на Apivita.


Това са моите нови покупки, има и няколко допълнителни, но тях все още няма да издам, тъй като са част от двете награди, които ще раздам по случай приятната изненада, че минах 10 000 посещения в блога :)

SHARE:

5 коментара

  1. Вчера за първи път видях продукти на Apivita и ми се сториха интересни продукти, но цените ми се видяха доста солени.Саше маска беше на цена 7,30 лв.Ще чакам да споделиш дали си доволна и може да пробвам нещо :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз отдавна използвам някои техни продукти, тъй като качество е като Kна orres и принципно съм много доволна от тях, особено от маските. Тук в България са наистина завишени цените. Сашето маска се състои от две половинки всяка по 8 мл и в България съм ги намирала на цени вариращи от 7.40 до 10-12 лева според аптеката. Ако ти е интересно малко повече може да прочетеш този мой стар пост за маски на Апивита :) http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/2014/04/apivita.html
      иначе задължително ще напиша ревю за новите продукти :))

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Завиждам за бътъра и червилото на Топшоп, но аз днес издебнах едно такова бътърче в Продавалника и най-сетне ще съм happy, че ти ми наду главата ;дд Честити покупки, Майор! Да им се радваш много ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. *Честити покупки, Майче!
      Имам си един странен редактор на телефона ;дд

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig