петък, 13 юни 2014 г.

Paris Haul

Здравейте, Момичета!

Преди да замина за Париж си бях изготвила списък какви продукти да потърся, най-вече такива, за които съм чела и липсват на българския пазар. Съответно под номер едно в списъка ми беше марката Caudalie, към която все повече залитам :) и може да се намери в почти всяка френска аптека. Под номер две беше посещение в Сефора и грабване на каквото ми хареса. Под номер 3 - посещение на магазин на L'Occitane en Province и отново грабване на каквото ми хареса, следва номер 4 - пазаруване на козметика от типа L'Oreal (защото много пъти съм чувала и трябваше да проверя този факт, че подобен клас козметика е много по-качествена купена от чужбина отколкото от България, но същевременно и по-скъпа).  И накрая номер 5 - щателно разглеждане на българската и френска безмитна зона за набелязани продукти на Body Shop, но и за всичко друго, което ми допадне.

Да, ама не е било писано този списък да се изпълни по ред на номерата.
Още от българската безмитна зона си взех палитрата на Dior за 55 евро. Според мен цената за този продукт си заслужава. Едвам се удържах да я запазя новичка и неизползвана за снимките, веднага щом я начена ще напиша едно ревю. Сигурна съм, че ще си изплати всяко похарчено пени. :)


Палитра за лице Dior
От няколко различни аптеки си взех продукти на Caudalie: комплект със серум SOS хидратация + мицеларна вода към него за 29 евро. Стик балсам за устни за 5 евро (вече го пробвах и е страхотен), измиваща пяна за лице за 14 евро. Допълнително в една аптека имаше промоция на Caudalie - два душ-гела за 10 евро на цената на един  и аз без колебание купих два с аромат на праскова. Също така имаше минита за по 2 евро и аз си взех прословутото им олио за лице, тяло, коса. Тъй като ми бяха хвалили много рол-оните на Nuxe видях 2 бр. на цената на 1 тоест за 10 евро и реших, че сега е момента да ги пробвам :)

Измиваща пяна , сет за спешна хидратация, стик за устни - Caudalie, четка за руж Real Techniques онлайн поръчана
Отбих се за  съвсем кратко време в представителен магазин на L'Occitane en Provence. Изключително непрофесионално обслужване получих там. Консултантите не си познаваха продуктите нито пък за кой тип кожа и възраст съответстват. Купих си околоочен крем с Безсмъртниче за сумата от 36 евро, както и един разкошен балсам за устни с блестящи частици с 25 фактор в супер свежа и весела жълта опаковка по случай Бразилското първенство, но го подарих на сестра ми, защото тя заслужава. Не знам дали ще го докарат в България и ме е яд, че не взех два. Но тепърва щеще да ме е яд за много неща.

Душ-гел и олио на Caudalie, ексфолиант за лице и маска с боровинка на Yves Rocher, ексфолиант на Body Shop, рол-он Nuxe, околоочен балсам L'Occitane en Provence
Благодарение на Стефан влязох в магазин на веригата Monoprix, където продават нисък и среден клас козметика подобен на нашите Лилита, но два пъти по-голям. Оттам купих две спирали Miss Manga в черно по 15 евро (да ужасно е скъпа в сравнение с България, да видим дали ще има разлика). Тук е момент да спомена, че според мен L'Oreal предлагат едни от най-качествените спирали на козметичния пазар, така че тази покупка ми беше наложителна. Също така си взех две червила на Revlon Butter , които за съжаление ги няма в България, а са невероятни. Но платих много солено за тях :) Първо сбърках цената им и чак на касата плащайки разбрах, че всяко е по 14 евро. Доста скъпо се охарчих за Ревлон. За тези пари + още 5 евро щях да си купя Urban Decay. Както и да е платих си ги, радвайки се поне , че съм купила така желаните ярък корал (Juicy Papaya) и неоново розово (Sweet Tarte). Да, ама не, в бързината съм взела розовото, но съм объркала опаковките и вместо корала бях грабнала прасковен цвят (Peach Parfait). Нюансът също е разкошен, но вече имам много подобни и леко се ядосах на глупостта си, но бях прекалено далече, за да се върна. Ще има отделно ревю за тях, тъй като тези дни ги спуквам от носене.

От фирмения магазин на Yves Rocher си купих ексфолиант за лице с кайсия и охлаждаща маска с червена боровинка. Ухаят божествено и бяха по 3 евро всяка тубичка.  А и все пак това е един от представителните брандове за тази страна. Все едно да отида в Лондон и да не си купя Body Shop или Soap and Glory.

Душ-гел, масло за лице, коса и тяло, серум за лице, мицеларна вода и измиваща пяна Caudalie

от ляво : маска на Yves Rocher, ексфолиант на Yves Rocher, ексфолиант на the Body Shop
Относно Сефора -  не успях да си купя нищо от там. Първият път магазинът затвори под носа ми, а след това нямах време и възможност да се отбия наново. Изобщо голям провал, но не страдам толкова, напоследък съм се насочила повече към бялата козметика, тъй като преливам от декоративна. А и горе изброените покупки бяха задоволили временно настървението ми. Все пак ми предстоеше и безмитната зона.

И тук ударих на дърво! Влакът ни за летището се развали и ние успяхме да се чекираме буквално минути преди самолетът да излети. Следователно безмитната зона беше отменена. Дори и в момента си прехапвам устните от яд хахахаха, но пристигайки на българската безмитна зона си взех един ексфолиант с витамин E на the Body Shop за 8 евро колкото да се утеша :)

Забравих да напиша продуктите на Caudalie във Франция са по-евтини отколкото в онлайн сайтовете поне с по 10 лева (измиващата пяна във Франция е 14 евро, а в сайтът www.feelunique.com 14 паунда, същото важи и за продуктите на L'Occitane en Provence.

Очертава ми се още една екскурзия до Лондон през август месец, така че ще наваксам с покупките тогава. Оглеждах се за интересни бижута, но не ми допадна нищо, същото важи и за дрехите. Друг е въпросът, че времето ни откъм безцелно шляене по магазините беше кът, а тогава се пазарува най-хубаво и най-ползотворно :)) А, когато се прибрах вкъщи ме чакаха още подаръци.............................




SHARE:

20 коментара

  1. Чудесни покупки, ще чакам ревюто на палитрата! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Днес сутринта я започнах. От сега мога да ти кажа, ако пътуваш нанякъде и минаваш през терминал 2 задължително си я купи, страхотна е и отделно има толкова неща в нея, глосовете са скрити зад капаче, че е перфектната пътническа палитра :)

      Изтриване
  2. Честити придобивки :) При пътувания в чужбина и аз тръгвам с огромни очаквания, после се оказва, че нямам време за нищо и тичам из козметичните магазини като линейка - набързо и неефективно. Така например в Берлин на едно място имаше останала само една бройка от лятния бронзър на Герлен, а всички останали магазини, в които влязох бяха ги изчерпали. Така и нямах време да се върна до първия и съответно се прибрах без планираната покукпка :( Твоите придобивки обаче са си завидно количество :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, розов леопард :) много е гадно наистина ама не се и върнах с празни ръце :) поздрави :)) чакам ревю за красотите, които беше наснимала:)

      Изтриване
    2. Тези бронзъри за подчертаване на скулите ли ги ползваш или за цялото лице?Аз съм доста бяла и не смея да си взема да не стане много изкуствен ефект.

      Изтриване
  3. Чудни, чудни!
    Много неща, които искам са в този haul, уау 14 евро за Бътърс не е малко!
    Ще чакаме ревюта, особено на палитрата.
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси миличка, още ме боли сърцето хахаха за Revlon, а най-лошото е че се маже като масло и свършва много бързо :) гледах цената му в Boots в Лондон за 7 паунда е :)

      Изтриване
  4. Отговори
    1. Мерси Нина, ти ме вдъхнови за червилата на Ревлон :)

      Изтриване
    2. Радвам се, че съм помогнала в харченето :P
      Но са страхотни, което ме подсеща, че скоро трябва да си взема отново Sweet Tart.

      Изтриване
  5. Ехааа... Гледам така всичко. Аз пък смятам пазара ти за ефективен от към гледна точка, ме голяма част от нещата ги няма у нас. Честити! :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси миличка :) нещо много ми се е отприщил пазар тези дни :) не мога да се спра. Да, аз това целях, неща които много харесвам да ги разгледам и тогава да купувам, омръзна ми онлайн :)

      Изтриване
  6. Оу, Мая, Мая...страхотни покупки!Нямам търпение за ревю на палитрата на Диор.Взела си я на страхотна цена :))

    ОтговорИзтриване
  7. Честити придобивки, да си ги ползваш със здраве! Някои цени ми се виждат абсурдно високи обаче и се учудвам на избора ти. Caudalie винаги може да се издебне на намаление във фю - 25% и си там :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Принципно си права Теди, но човек трябва да се наслади и на покупката face to face не само онлайн :) благодаря ти за коментара

      Изтриване
  8. Страхотни покупки особено палитрата на Диор. Аз доколкото съм чувала за Сефора в Париж имам чувството, че ако вляза там ще изхарча всичко каквото имам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Огромни са наистина магазините, имаха Armani, Marc Jacobs и много други естествено, но тези ми хванаха окото, но магазинът затваряше и само влязох и си излязох :)

      Изтриване
  9. Супер нещица си си взела. Аз също ходих скоро, но заложих не на козметика, а на дрешки :) Иначе изкушения има многооооо! Тая палитра я имам същата, но ми прави впечатление, че спиралата е различна, както и цената. Миналата година я взех за 62 евро от безмитна зона, сега е още по-апетитна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много съм доволна от палитрата :) явно са променили спиралата, странно как са я намали, вместо да я увеличат :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig