понеделник, 16 юни 2014 г.

New Goodies Fragrance

Здравейте Момичета!

Да ви се похваля имам си едно добро и мило сестриче, което пътува често по екскурзии, то винаги ми носи кой от кой по-хубави подаръци. Та връщайки се от Париж намерих вкъщи подаръци от нея, тъй като успоредно на мен сестра ми беше в Италия.


Сега ще ви призная една голяма тайна, аз ама почти никога не си купувам сама парфюма - винаги са ми подарък от сестра ми, майка ми или гаджето. За разлика от сестра ми, която е маниачка на тема парфюми аз някак си клоня повече към декоративната козметика и моята болест са продуктите за устни. Единствено знам, че харесвам сладките парфюми предимно плодови, отколкото цветисти, а свежите или ориенталските аромати оставям на по-заден план. Допълнително имам много слабо развито обоняние що се отнася до аромати, ама хич не различавам парфюмите и не много да вникна в тяхната същност. И за да не се лутам в магазина купувайки парфюма само защото е от новите се доверявам в избора на сестра ми, която е спец. И този път се е справила чудесно в избора. И двата парфюма ухаят прекрасно. Този на Narciso Rodriguez е по-нежен, но за съжаление се оказа не дотам траен. Мускусът е сърцевината на този аромат. Допълва се от мед, кехлибар и тактилно дърво. Ароматни нотки на кориандър, мускус, амбър, османтус, ванилия, бергамот и портокалов цвят.

Divina на La Perla действа опияняващо и завладяващо (вече ми направиха комплимент за него). Тъй като много ми допадна именно той, реших да се разровя малко в google относно неговите съставки: плодови нотки от мандарина, круша, ягоди и шампанско се преплитат в една сладостна хармония. Основната нотка е букет от свежи портокалови цветчета, рози и жасмин. За къде без ванилия и мускус. Както виждате една прекрасна феерия от аромати. Още преди да прочета описанието му знаех, че този парфюм е създаден за флирт и съблазън и така се и оказа. Допълнително получих и спирала на Pupa (доста спирали насъбрах), която е специализирана в подхранването на миглите. Нямам търпение да започна да я използвам, за да видя дали ще има някакъв ефект :) 


А, кой е вашият любим парфюм :) ??
SHARE:

2 коментара

  1. Като ги описваш така директно си отбелязвам да ги видя другия път в магазина! :D Звучат доста лятно. :)
    Моите фаворити са Bvlgari mon jasmin noir и DKNY be delicious. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо обожавам парфюма на Bvlgari :) малко съм скипнала описанието, но ще актуализирам публикацията със състава на Narciso Rodriguez. За съжаление днес забелязах, че на моята кожа не е много траен, така че може и да го пропуснеш :) но La Perlata e страхотен :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig