вторник, 3 юни 2014 г.

Sephora Haul

Здравейте, Момичета!

Обичам когато безцелно се разхождам по магазините и съвсем случайно без никаква предварителна умисъл улуча някоя страхотна находка. Купих тези нещица още в началото на май, но чак сега имам време да ви разкажа какво си взех от Сефора в The Mall.

Не искам да правя реклама, тъй като продуктите са купени с мои средства, но наистина обичам този магазин. Консултантите са отзивчиви и мили, реагират адекватно на всеки въпрос и винаги имат интересни идея, която да споделят. Наминах набързо оттам, за да проверя дали са дошли новите трицветни пудри Les Beiges на Chanel и погледът ми беше прикован от лимитираната  Бразилска колекция на Сефора. Невероятни неонови цветове, шарен и весел дизайн на опаковките, водопад от красота, направо се замаях. Да си призная винаги когато пазарувам оттам си взимам продукти на други марки, затова реших да се спра и да разгледам продуктите под бранда Сефора. Веднага се нахвърлих на неоновите червила (които усилено се рекламират), но за съжаление не успях да се възприема с толкова силен цвят. На тен ще стоят убийствено, но на моята бяла кожа не паснаха изобщо.


Въпреки всичко реших, че искам нещо екзотично от джунглата за лятото и затова си избрах водоустойчив молив Sephora Contour eye pencil 12 HR wear в нюанс *23 Summer cruise - Nacre. Цветът му е меко казано уникален - бляскав тюркоаз, който се нанася като масло по долната линия на миглите. Издръжливостта му при мен е добра, не мърда цял ден, не дразни очите и като сума е много практичен - 10 лева. 
От няколко години насам, когато пазарувам козметика се водя спрямо една своя максима. Понякога залитам, но гледам да я спазвам, а именно:
-отделям повече средства за бялата козметика  и почистващата грижа за кожата, защото смятам, че след години кожата ще се отблагодари за полаганите грижи 
-държа основните продукти от декоративната козметика, които използвам ежедневно (фон дьо тен, бб крем, руж, сенки, спирала, коректор, пудра и др.) да са качествени и на предпочитани от мен марки
-винаги имам едно червено и едно розово червило от high class, защото тези цветове никога не излизат от мода и са винаги актуални
-всички други глезотийки, които са на гребена на модната вълна за момента предпочитам да са на по- достъпни цени (в случая оранжев глос-молив и тюркоазен молив).

В случая, за тази цена печеля много качествен молив, който ще нося докато ми харесва и няма да съжалявам, когато ми омръзне или му изтече срока на годност :)


Отдавна исках оранжево червило, но все не се решавах на тази смела стъпка, но както споменах този ден исках нещо, което да ми напомня за Рио, за джунгли и папагали :) и този глос молив на Sephora Gloss lip pensil 03 Glossy Orange се появи в точния момент. Очарована съм от мазната и кремообразна формула като на червило, която не лепи и същевременно не изсушава устните. Не се врязва във фините линии на устните, а също така има приятен плодов аромат, без никакъв вкус. Цветът в гилзата изглежда много наситен оранжев корал, но в действителност разнесен на устните се омекотява и е няколко идеи по-блед. Глосът-молив има блестящи златисти и леко виолетово-розови частици, които придават много приятен завършек и обем. За съжаление заради кремообразната текстура издръжливостта при мен е 2 часа, но аз като гледам всички глосове и червила при мен с по-балсаместа и кремообразна консистенция имат трайност около 2 часа, така че това е твърде субективно. Цена около 19-20 лева за 2,84 g.Net. Опаковката е много приятна според мен, чудесна комбинация в черно и оранжево, за съжаление надписите се изтриха още на втория ден, въпреки че се стараех да я пазя нова. Доволна съм много от тази моя покупка, защото тези два продукта ми носят такова слънчево и лятно настроение :)


SHARE:

6 коментара

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig