събота, 4 февруари 2017 г.

It's real squeeze sheet mask Innisfree

Здравейте Момичета,


Напоследък забелязвам, че темата за корейската козметика става все по-актуална в блог пространството. Този факт може само да ме радва, защото съм с много добри впечатления дори от малкото продукти, които съм тествала. 
Тъй като маските за лице са една от любимите ми стъпки в грижа за кожата, гледам да залагам на все по-разнообразни и ефективни като текстура и марки.  Покрай инстаграм пост на Ади, установих че съществува български сайт, който предлага изцяло корейска козметика (по-специално маски) и от който може да поръчате директно със заплащане под формата на наложен платеж. Сайтът e theskin.bg, като изборът на продукти  не е голям, но все пак може да намерите бестселърите на едни най-популярните корейски марки като Innisfree, Tony Moly, LaNeige. Маските съответно са на по-висока ценова стойност от оригиналните цени на фирмените сайтове, но ако не ви се чака седмици, това е добър вариант.

По случай Коледа имаше безплатна доставка и с моята колежка Габи, решихме да се възползваме от предоставената възможност. Отдавна исках да тествам sheet masks на Tony Moly или Innisfree, а в момента имаше оферта 10 бр. на It's real squeeze mask Innisfree, за сумата от 36 лв. така че с Габи не му мислихме много си поръчахме 10 бр., които впоследствие си поделихме. Тъй като има опция да избираш видовете маски (къпина, ягода, бамбук,роза и др.), аз прилежно изредих желаните oт нас в полето за описание, но за съжаление получихме други видове. Свързах се с админите на сайта и те предложиха да върнем продуктите за тяхна сметка, за да ни изпратят наново желаните от нас. Но, тъй като беше Коледа, а и не ми се занимаваше, реших че да се оставя на Божията повеля. Доставката беше с Екон и пристигна на следващия ден. 




Все пак какво е това sheet mask - тънък плат наподобяващ хартия, изрязан спрямо чертите на лицето ви и напоен с всевъзможни благинки като масла, плодови екстракти и хиалурон. Методът на ползване на sheet mask-ата е малко по-различен: внимателно разгъвате финият плат обилно напоен с маска, за да не го скъсате и го поставяте върху лицето си. Необходимо е да постои поне 20 мин, върху кожата ви, като аз обикновено лягам и сърфирам в телефона си. Не се безпокойте, не се разтича по брадичката или към ушетата и чувството е много приятно и релаксиращо. Все едно си правя домашна SPA процедура. Тук се крие и тайната, платът не позволява на полезните съставки да се изпарят толкова бързо (какъвто е процесът при обикновените маски), а удължава действието им и осигурява по-ефективното им абсорбиране от кожата. След като премахнете плата от лицето си, сами ще забележите, че маската не е изцяло попила и все още имате от нея върху лицето си. Препоръчително е нежно да втриете останалата част в кожата си като дори не е необходимо да отмивате. Резултатът е наистина впечатляващ и след като ви разказах за целият механизъм около доставката и употребата, ще и споделя мнението си за моя дял от лъвският пай. Само да вметна, маските намаляха на 4 бр. защото подарих една на сестричето (розата, най-ценната ми). 




Започваме с бамбук - тази ми хареса най-много. Платненият слой беше толкова обилно пропит със сок, че почти я разкъсах около очите. Бамбукът е известен със своите дълбоко хидратиращи свойства и наистина след тази маска, кожата ми беше буквално напомпана с влага. Определено ще си я поръчам отново. Ароматът беше много лек и ненатрапчив.

Лайм - тази беше една от обърканите, защото избягвам избелващото действие на лимона. Все пак маската избистря тена на кожата и ухае страхотно на лимони. Но не бих я поръчала отново, защото има много по-интересни видове.





Масло от шеа - тук останах леко разочарована, не защото маската не е добра, просто аз си бях въобразила, че щом имаме масло от шеа, кожата ми трябва да бъде по-мека от кадифе. Маслото от шеа се слави с дълбоко подхранващите си качества и очаквах едва ли не да направи чудо. Предвид най-големите студове, в които си нанесох маската смея да твърдя, че се отрази благотворно на кожата ми. Бих поръчала отново масло от шеа, но на друга марка, за да мога да сравня.

Златното киви - отново от обърканите, предназначено да хидратира и освежи кожата. Маската ми допадна като действие и бих си я поръчала отново. A, eто и една снимка на "Мумията се завръща". Независимо дали ще са на тази марка или друга, дали ще са закупени от чужбина или от тук тук, обезателно ви препоръчвам да пробвате sheet mask.




SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig