сряда, 9 ноември 2016 г.

Blush & Lips Douglas

Здравейте Момичета,



Douglas ми изпратиха разнообразни продукти за тестване от серията Douglas Collection. Тъй като някои от тях ми допаднаха много,  реших в рамките на този месец, всяка седмица да пускам по една публикация за определен продукт, който ме е впечатлил от декоративната козметика, грижа за кожата и не на последно място от домашната SPA Relax линия. Радвам се, че Douglas ми предоставиха свои продукти за проба, защото определено ме заинтригуваха и възнамерявам да се възползвам от ноемврийското намаление, което тече в момента на фейсбук страницата на марката върху цялата продуктова гама Douglas. 


Но стига въведения, днешната звезда на небосклона е кремообразния продукт Blush&Lips Douglas. Никога, ама никога не съм си падала по кремообразни ружове и сенки. Винаги съм се опасявала, че ще ме направят да изглеждам като клоун (като малка си рисувах по една червена точка на всяка буза посреством химическото червило на майка, имитирайки руж). И все пак този продукт ме опроверга още с първото нанасяне.





Ружът пристига в малко пластмасово бурканче и неприятната част е, че трябва да бъркате  вътре директно с пръсти или четка, за да нанесете от продукта. Цветът на ружът е толкова красив, напомня ми на горска ягодка. Преплитат се розово, корал, злато - смятам че тази комбинация ще отива на всеки тон кожа. Нюансът се казва PINK.




 



А, консистенцията! Трябваше да  видите реакциите ми  докато отварях бурканчето. Първоначално гледах вътрешността на малката кутийка с нескрит скептицизъм като обичаен непочитател на кремообразните продукти. Но ружът изглеждаше като ягодов мус, толкова въздушен и нежен. Имах чувството, че ако го докосна, пръстът ми ще потъне като в пухкав дунапрен, който отново ще възвърне първоначалната си форма. Не успях да се въздържа и не дочаках четка, а пробвах директно с пръсти. Консистенцията мигом се трансформира в плътен воал с миниатюрни частици. Въпреки че изглежда блестящ, финишът на Blush&Lips Douglas е по-скоро матов, с много дискретен отблясък. Стои много натурално и нежно на лицето, като естествена руменина, каквато аз никога не съм притежавала :)



 



Най-голямото ми притеснение беше, че ружът няма да успее да се разнесе достатъчно гладко върху кожата. Опасявах се, че ще подчертае сухите участъци или пък и ще се открои под формата на ярки петна върху всяка буза (споменът от детството още ми държи влага). Тези опасения се оказаха абсолютно напразни. Blush&Lips Douglas се слива перфектно с кожата без да оставя лепкав филм. Дори за начинаещи като мен в употребата с подобен род продукт, няма опасност от наплъстяване или прекаляване. Трайноста е повече от задоволителна, при мен издържа през целия работен ден.



 



В ролята си на самостоятелен продукт за устни, мусът не издържа теста. Достатъчно покривен е, но поради гъстата си консистенция се врязва в линиите на устните и ги изсушава. При все това, именно върху устните продуктът разгръща целия потенциал на бляскавата си текстура, факт който реших да не пренебрегвам. Ако се заиграете с четката, може да постигнете страхотен омбре ефект върху тъмно червило, който изненада дори и мен.
Blush&Lips Douglas се предлага във верига магазини Beautyzone&Douglas, като цената му е около 20 лв.

*Продуктът  ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig