сряда, 17 август 2016 г.

Lierac Body-Slim Minceur Globalе

Здравейте Момичета,

През Април бях поканена от Lierac на официалното представяне на техния най-нов преоформящ концентрат за тяло. Въпреки че темата беше целулит и "има ли той почва у нас", организаторите се бяха постарали да забравим този факт посредством множество вкусни изкушения. Обичам подобни събития, защото успявам да се видя с останалите блогъри и да се наговорим чисто по-женски. А когато това е гарнирано с чаша изстудено розе и качествена презентация на вечно необходим продукт, то преживяването става още по-запомнящо се.

Но стига приказки за събитието (снимките сами говорят) и нека да ви разкажа малко повече за действието на Lierac Body-Slim Minceur Globalе и резултатите от неговата употреба.









Сега като се замисля лятото почти отмина, а чак сега ви споделям впечатленията си от продукта, но преди това тествах антицелулитен крем на конкурентна марка и умишлено изчаках да минат поне два месеца от употребата на предходният продукт, за да мога да добия реална представа за действието на този.

Но нека първо поговорим за иновативната формула. Моите наблюдения са, че кофеинът задължително присъства в състава на всеки един ефективен антицелулитен продукт. И тук това правило е спазено, но за разлика от другите, присъствието му буквално е на едно много високо ниво - 10 %.  Lierac определят още един ключов момент за успеха си, а именно разработването на  MORPHO 4D комплекс, който включва:
  • 10% КОМПЛЕКС АКТИВЕН КОФЕИН, който интензивно стимулира липолизата,
  • 2% WTB СИСТЕМА – патентован комплекс на Lierac със свещен лотос, който подпомага елиминирането на мазнини и подобрява качеството на кожата,
  • 0,5% МЕЖДУКЛЕТЪЧЕН ПЕПТИД, който подобно на невротрофините (NGF) реактивира обмена между всички кожни слоеве.
И все пак най-важният фактор, който бележи дали един продукт е наистина успешен е неговата ефективност. А, Lierac Body-Slim Minceur Globalе наистина работи безотказно.






Продуктът се предлага в готина розова тубичка, която стига за около месец употреба, като аз нанасях веднъж дневно (предимно вечер). Консистенцията е гелообразна и много приятна на допир. Не лепне, попива бързо и най-важното не мазнее върху кожата. Не оставя никакъв филм, не пресушава кожата и няма така омразното ми ронене "ефект кир". Усещането е все едно сте нанесли ежедневния си хидратант, но с лек охлаждащ ефект. Лично аз предпочитам подобен тип антицелулитни продукти, защото съм имала големи и болезнени поражения след употребата на  загряващи кремове.


Но все пак резултатите са най-важни, а те са повече от положителни - цялостно заглаждане на третираните зони. Кожата на краката ми стана по-еластична и стегната. Трапчинките по дупето се заличиха. Намалих обиколката на бедрата с около сантиметър и половина. Успоредно с долната част на тялото си, третирах и областта на корема, защото винаги ми е била проблемна. Талията ми също олекна с около сантиметър Препоръчвам продукта с две ръце стига целулитът да е в начален стадий (както е при мен), а не от упорития. В такъв случай е необходимо да се третира с доста по-силни методи.
 




Въпреки суперлативите, не мога да скрия от вас един недостатък, свързан с употребата на подобен род продукти - постигнатите резултати са временни. Не очаквайте, че действието на антицелулитния крем ще продължи вечно.  Колкото и положително продуктът да е повлиял върху състоянието на кожата, този ефект е краткотраен и трае максумум месец-два след като съм прекратила употребата му.

Идеята ми е, че подобни мазила са доста полезни и ще ни вкарат временно във форма за морето или друг важен период, когато искаме да сме с гладки крачета, но е необходимо все пак да обърнем внимание и на начина си на живот и хранене.
Газираните напитки и пържените храни са най-добрият приятел на портокаловата кожа. Смея да се похваля, че газирано не съм пила от години, но все още не мога да се откажа от домашните пържени картофки.
И преди съм ви споменавала, че на ден пия поне 2 литра вода и ви препоръчвам и вие да го правите, защото не само мори целулита, но и осигурява повече хидратация в битката с бръчките.
Спортът е другият противник на целулита. Ако нямате време за спортна дейност, задължително се опитайте да ходите повече пеша, изобщо движете се.
И не на последно място, масажите са от изключително значение. Дали ще си ги правите в домашна обстановка (като мен с масажорчето)  или ще се оставите в ръцете на професионалист, те всячески спомагат за разнасянето на целулитните депа и изобщо подробяват кръвообращението.


И все пак нека не забравяваме, че това е само целулит и той по никакъв начин не бива да да помрачи радостта ни от покупката на къси дънкови панталонки или от хапването на парче торта. Животът е кратък и трябва да му се наслаждаваме. А, сега ви споделям днешното ми прегрешение.






*Продуктът  ми бе предоставен от PR, но мнението ми е изцяло обективно и основано на моята лична преценка.
SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig