вторник, 21 юни 2016 г.

Eyes to Kill Classic Mascara Giorgio Armani Beauty

Здравейте Момичета,



Въпреки че обичам да експериментирам с нови марки спрямо повечето продукти, що се отнася до спиралата за мигли си оставам "пълна консерва" и  не обичам разнообразието. Години наред за мен съществуваха само два бранда Dior и Lancome.  Впоследствие дали поради изтънял бюджет (хахаха, все пак заживях като самостойна единица) или поради факта, че списвам бюти блог и не мога да ви говоря постоянно за едни и същи спирали, реших да поогледам какво предлагат козметичните марки по бюти щендерите. Първият и логичен избор беше да се ориентирам към L'Oreal , а по-късно като компромисен бюджетен вариант ктм MAC. Първият бранд ме спечели с  Miss Manga, а вторият не успя да улучи правилната формула за мен. Тествах небеизвестната спирала на Too Faced - Better than sex, но и с нея не се спогодихме, защото се ронеше под очите. Временно се влюбих в High Impact на Clinique, но изсъхваше прекално бързо за моя вкус. И тъкмо бях решила отново да се върна към първата си любов Hypnose Star на Lancome, когато професионалният гримьор  на  Giorgio Armani Beauty-Теди, насочи вниманието ми към класическата спирала на марката Eyes to Kill.






Не съм ви казвала, но е много трудно да напишеш ревю за спирала, защото това е строго индивидуален продукт. Бихте казали, че положението е същото и с описанието на продукти от бялата козметика и наистина ще сте прави - ситуацията е сходна. Въпреки това, всяка жена познава най-добре своите мигли и под какъв ъгъл да наплъсти спиралата за възможно най-забележим резултат.

Цялата тази дълга прелюдия е за да ви кажа, че най-ефикасният начин да намерите най-добрата спирала за вас е просто да тествате. Да, аз ще ви разкажа своите впечатления за Eyes to kill, ще ви я препоръчам, защото при мен ефектът е отличен, но за съжаление при вас може да не работи по същият начин.  Затова преценете от какво имат нужда вашите мигли. Ако им е необходима дължина, търсете спирала, която ще им я осигури. Ако са естествено дълги, изберете четка, която ще ги извие и подчертае. Ако им липсва обем, уплътнете ги посреством точната формула. И най-важното тествайте на място, особено когато спиралата е от по-високия ценови клас. Никой не иска да трупа продукти, които ще захвърли в несесера или ще използва с нежелание.







Но все пак нека ви разкажа какво харесвам в Eyes to Kill Classic и вие преценете дали ще се спрете на нея следващият път, когато сте изправени пред дилема.
Знам, че е детинско, но съм възхитена от названието на спиралата. Кара ме да се чувствам като героиня от поредицата за Джеймс Бонд. Визирам филмите с Даниел Крейг :) отново се разсеях!

В предишен пост за бюти вълненията ми след грим сесията с Теди от Giorgio Armani Beauty, ви бях споделила че правилната формула за моите остри мигли е тази, която няма да ги утежни или предизвика така мразения ефект "крачета на паяк". Eyes to Kill Classic отговаря на тези изисквания. Формулата е бленда от втърди и меки смоли, които спомагат миглите да запазят естественият си вид и предотвратява всякакво слепване. Тук се включва и четката, която е доста голяма за вида си с дълги косъмчета, които прецизно извиват миглите косъм по косъм. Друг плюс на спиралата е, че не се рони и издържа цял ден. Въпреки че Giorgio Armani Beauty определят Eyes to Kill Classic като all-in-one спирала, тоест осигурява обем, удължаване и извиване на миглите, моето мнение е че продуктът придава минимален обем. Дори и след втори слой, няма да откриете видима разлика. Както споменах тази спирала е за по-естествена визия и няма да допадне на любителите на по-драматичен вид на миглите.








За мое съжаление,  продуктите на Giorgio Armani Beauty може да разгледате наживо само в магазин Douglas в Serdica Mall в София. Възползвах се от 20%-то намаление по случай известният"Черен петък" и спирала ми струваше около 50 лв. Ще се радвам да споделите вашите фаворити сред спиралите за мигли.


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig