понеделник, 30 май 2016 г.

The black T-shirt "Don't text your ex"


Здравейте,

Днешният пост ще е на малко по-различна тематика от обичайните. Бях вдъхновена от тази обикновена памучна тениска, но с много емблематичен надпис "Don't text your ex". Явно това закачливо послание се понрави не само на мен, защото всеки път когато облека дрехата, всички момичета около мен ме поздравяват за готиният Т-shirt. Реших да я комбинирам с вечната класика - раирана пола (райето винаги ми е било слабост) и парижко червено червило. Допълних с различни аксесоари, за да мога с един аутфит да пресъздам две различни визии - за разходка навън и за офиса.

Моята прелюбима племенница ми беше нагости в София и я заведохме в Зоологическата градина. Оставих високите токове и заложих на удобството на крачетата. За целта комбинирах с черни кецове на Converse и любимата бяла чанта на Ted Baker.









За офиса предпочетох малко по-стилна визия. Съчетах с черен блейзър с подвити ръкави и червени велурени обувки от Zara. Полагата и T-shirta са от същата марка.



 

 



Все пак няма да съм аз, ако не ви разкажа за най-новата ми алена страст.
Не мисля, че съм ви споделяла преди, но избягвам матовите червила. Скептична съм към този род продукти. Чуя ли матов финиш и веднага в главата ми изникват мисли за болезнено изпръхнали устни. Обичам да чувствам устните си меки, хидратирани и не правя компромиси с тяхното състояние в името на трайността на червилото.

 Е, всеки си намира майстора рано или късно. При мен се появи под формата на Lip Maestro Giorgio Armani. Това е първият стейн за устни с разкошна кадифена текстура и копринен матов финиш.  Знам, звучи объркващо, но самият продукт е много интересен и специфичен. Формулата е богата и плътна и наподобява тази на течно червило. Необходимо е да оцветите изключително прецизно устните,  защото се трие трудно, ако излезете извън очертанията им. За целта имаме удобен апликатор, но лично аз предпочитам да използвам предварително молив в подобен нюанс, за да избегна всякакви рискове от разтичане на продукта. Цветът e червен с оранжев подтон, силно пигментиран.  Един слой е напълно достатъчен,  но аз слагам два за разкош и за по-добро запечатване. Най-странното е че върху устните не стои сухо като типичните матови червила, а напротив - усещате ги леко влажни. Нанася се гладко, не лепне, като първоначално имаме лек бляскав финиш, който след час се превръща в изцяло матов. При мен трайността му е около 8 часа и въпреки това не чувствам устните си дехидратирани, а напротив.  Перфектната комбинация от комфорт за устните+дълготрайност+красив цвят+ефектен завършек. Моят нюанс е 402 Chinese Lacquer и определено ме кара да се чувствам като "Princess of China" (обожавам тази песен на Rihanna&Coldplay).







SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig