понеделник, 5 януари 2015 г.

Rene Furterer Lissea

Здравейте Момичета,


Отдавна не спирам да ви се оплаквам от моя чувствителен скалп и как все по-трудно намирам шампоан, който да не предизвика адски сърбеж и раздразнение на кожата след употреба. Пробвах различни марки - от масово разпространените до по-специализирани медицински и резултатът беше винаги един и същ. Смея да кажа, че най-накрая попаднах на серия, която да ме кара да се чувствам комфортно и не провокира подобни реакции - Lissea на Rene Furterer.




Изпробвала съм отдавна и други продукти на марката: шампоанът и маската за сух скалп и коса от серията Karite и помня, че бях очарована от тях, но признавам си напоследък бях насочила интереса си към по-непознати и екзотични брандове. От Rene Furter се свързаха с мен и ми предложиха да тествам Lissea, предварително проучвайки моите проблеми защото тяхната философия е че красивата коса може да бъде възстановена само от корените на здрав скалп.

Започвайки да използвам серията, се запознах повече с историята на бранда и с изненада установих, че всички продукти на Rene Furterer са изградени на базата на растителни екстракти и етерични масла, познати с техните терапевтични свойства. От бранда успешно селекционират дванадесет етерични масла с три ключови активни ефекта: заздравяващ, стимулиращ и успокояващ. Но, най-големият плюс на етеричните масла е тяхното благотворно въздействие върху косъма, тъй като лесно навлизат в него, бързо абсорбират в скалпа и не омазняват излишно косата като традиционните масла.

Принципно Lissea се води серия за непокорна коса, която я изглажда и оформя, намалявайки обема й, без да я утежнява. Но, на мен най-много ми допадна липсата на сулфати, силикони и парабени в състава. Отдавна исках да изпробвам безсулфатен шампоан, но все не можех да случа на подходящ.

От снимките предполагам сте забелязали, че моята коса е къдрава, с много сухи краища и доста разпиляна, ако не бъде приведена в представителен вид със силно фиксираща пяна. Започвайки да използвам шампоана и балсама бях малко притеснена да не би косата ми да изгуби обема си в корените, да се смачка и къдриците да се разплетат. Слава богу до момента успешно комбинирам дифузер с изглаждащите шампоан и балсам на Rene Furtere и косата ми си е все така къдрава, но много по-мека и жизнена.




Ще започна с Smoothing Shampoo Lissea - обогатен с екстракт от Физалис и масло от авокадо, които забавят стареенето и стимулират растежа на косата. Шампоанът фино обгръща и предпазва косъма, подхранвайки го до корена му. Консистенцията му е перлена, ухае свежо и цветисто. Въпреки неналичието на сулфати във формулата му, шампоанът се пени чудесно и премахва всичката мръсотия, дори и ежеседмичната ми домашна маска само с едно измиване (която се състои от: кокосово масло, домашно подквасено кисело мляко, мед и ябълков оцет). Най-важното за мен е, че досадния сърбеж по скалпа ми отшумя още след първото използване.

Балсамът за коса Smoothing Conditioner е с плътна бяла консистенция, която наподобява мляко. Съставките му са същите като при шампоана. Нанасям за 5 минути на влажна коса, отмивам, разресвам с лекота и voila - след подсушаване косата ми е много по-бляскава, мека и най-вече жива, отдавна не бях чувствала косъма така еластичен.


От ляво надясно: шампоан и балсам Lissea

А, какво е вашето мнение за продукти за коса без наличието на сулфати в състава им, използвали ли сте такива?


SHARE:

3 коментара

  1. Охоо, Рене Фуртерер и аз съвсем отскоро си имам техен любимец, с който боря косопада. Заинтригува ме с тези продукти, май ще разгледам за още нещо :)

    ОтговорИзтриване
  2. А, ти ме заинтригува с този срещу косопада:)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също скоро се влюбих в марката и мисля да пробвам балсама :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig