събота, 8 ноември 2014 г.

Creme peaux intolerantes Eau Thermale Avene Review

Здравейте Момичета,

Днес ще ви разкажа за крем, за чието съществуване дори не подозирах. Харесвам козметиката на Avene и винаги съм залитала към нея при избор на  термална и мицеларна вода или покрай хидратиращата маска, без която не мога през зимата. Кремовете им бяха непозната до момента територия за мен.

Участвам в едно блогърско предизвикателство на Eau Thermale Avene и след проведен тест от тяхна страна за установяване на моя тип кожа, получих в колет крем от серията за нетолерантна кожа. Бях безкрайно учудена от техния избор, тъй като съм наясно с факта, че кожата ми е доста чувствителна, но винаги съм залагала повече на превенция и хидратация. В случая екипът на Avene бяха преценили, че тази зима кожата ми ще се нуждае от допълнителна защита и комфорт.




Нещото, което все още не мога да проумея е моето незнание относно съществуването на  тази серия на Avene. Води се за нетолерантна кожа - тоест свръх чувствителна. Такава, която е лесно раздразнима и се зачервява при най-малкия натиск. Продуктите от серията са пригодени да успокояват този тип кожа благодарение на една специфична съставка Парсерин®. Това, което най-много ми допадна е, че действието на продуктите от линията допълнително се подсилва от "технологията Стерилна Козметикауникален в света стандарт, позволяващ производството на формули, лишени от каквато и да е форма на консервант, без промяна в свойствата и ефикасността с течение на времето". 
Тоест имаме една изчистена от вредни съставки формула (0% консерванти, 0%ароматизатори, 0%алкохол), но същевременно обогатена със селекционирани нежни и щадящи компоненти.




Оставаше ми само да тествам и в рамките на 1 месец добих първи впечатления. Казвам първи, защото срокът е сравнително кратък, а кожата непрекъснато мени своето състояние в следствие на външни климатични фактори или неподходяща козметика.

Но, да се върнем на крема. Опаковката е стандартна, компактна и удобна тубичка от 40 ml. Този крем представлява една комплексна грижа за кожата. Неговото основно действие е да я предпази от раздразнения посредством наличието на Термална вода Avene в състава си, да я възстанови и същевременно да защити хидролипидния слой.

Кремът е с бяла и гъста консистенция, която се разнася лесно и попива бързо. Не оставя никакъв мазен филм след себе си, а приятното чувство  на мека и успокоена кожа.
За съжаление с настъпването на по-студените дни, забелязах, че въпреки полезното влияние на крема, започнах да усещам  кожата си суха и опъната след употреба. Много пъти съм споменавала, че кожата ми е смесена към суха + чувствителна, като особено през зимата се дехидратира осезаемо. В случая със смяната на сезона, кремът ми дойде една идея не достатъчно овлажняващ.
В момента го комбинирам с други два продукта: сутрин - предварително нанасям SOS серума за хидратация на Caudalie, а вечер - първо втривам нощния серум с витамин E на The Body Shop. Резултатът е вече добре подхранена и хидратирана кожа.






Заключението ми е, че кремът е с много приятна формула, хипоалергенен, но използван самостоятелно може да бъде недостатъчно хидратиращ за сухата кожа особено през зимните месеци.

SHARE:

6 коментара

  1. Много хубаво и информативно ревю, кожата ми е от същия тип като твоята и зимата наистина трудно си намирам подходящ крем, с който да я подхранвам и хидратирам.

    ОтговорИзтриване
  2. Ще се конкурираме, Майче :Р и аз сега пиша ревюто и се изкуших да прочета твоето. Тези малки свещничета са много сладки бтв :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този крем ще трябва да си го потърся и аз!Зимата е сезонът,в който кожата ми е перманентно зачервена!

    ОтговорИзтриване
  4. Хехех, Миленка ти си с невероятна кожа :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig