неделя, 23 ноември 2014 г.

Anni from Beauty-Galore: Nyx Butter Glosses

Здравейте Момичета,

Скоро гостувах при Ангелина от beauty-galore.blogspot.com и бях изключително щастлива от нейната покана. Оттогава обмислям, как да й върна този прекрасен жест и в крайна сметка, какъв по-добър начин от това тя да представи любими свои продукти в моя блог. Да ви призная, не сме се уговаряли предварително за публикацията, но аз съм изключително доволна, че Ани се е сетила да разкаже за едни глосове, които аз от много време заглеждам, но все не стигам до тях. Благодаря ти, Ани, че успя да дадеш малко повече подробности за тези интересни и цветни глосове. Приятно четене :) очаквам много коментари, за да поощрим Ани да ми гостува и друг път :)

"Здравейте, аз съм Ани и обикновено се подвизавам в моето кътче за красота, наречено Beauty Galore (beauty-galore.blogspot.com), но днес ще отменя Мая, за да може да напазарува добре в Икеа J Не съм и предполагала, че толкова скоро ще гостувам на Мая, но ето на, тук съм и смятам да ви разкажа за едно от откритията ми за 2014 и едни от най-любимите ми продукти за устни, а именно Nyx Butter Glosses. Първоначално си взех само един, а в последствие още два. Въпреки че не са перфектният продукт за устни, много ги обичам и ми доставя голямо удоволствие да ги използвам.


Глосовете, въпреки че аз ги виждам повече като течни червила, са в стабилно и непрозначно шишенце, което аз много харесвам. Удобството е, че шишенцето е с цвета на глоса, така че никога няма да объркате кой цвят сте избрали. Количеството продукт е 8 мл и ще ви стигне за цяла вечност, защото глосът е от икономичните. Капачката се затваря плътно и няма никакъв шанс да се отвори и разлее в чантата ви.



Продължаваме към самия продукт – глосът е много плътен на цвят, с много мека текстура и мирише на сладко, на захарен памук, на детство и на добро настроение. Много ми харесва аромата му, признавам си J
Апликаторът е от класическия тип, няма нищо необикновено в него. И тук проличава един от недостатъците на глоса – при нанасяне, повече продукт се оказва отстрани на четката, отколкото там, където сте я положили. Сякаш четката „избутва“ продукта под нея и не се получава равномерно нанасяне. Това не е един от онези продукти, които ще нанесете набързо и без огледало, а по-скоро бавничко, внимателно и пред огледалото J Леко подчертава недостатъци по устните и се врязва в линиите, не е нищо фатално или грозно и все пак, бих ви посъветвала, ако сте със сухи устни, да ги ексфолирате предварително. Ако отделите една минута повече, резултатът ще са отлично изглеждащи устни.
Веднъж нанесен, глосът има доста стъклен ефект, цветовете не са блестящи и с брокат, а по-скоро „лачени“. Не е лепкав и не дразни устните, усеща се все едно сте ги намазали с някакъв крем – по-плътно и без да е лепкаво.
За мен това е най-силната черта на продукта – усещането върху устните, за пръв път ми се случваше да използвам толкова плътен и „мек“ продукт върху устните си. Цветът, който е много пигментиран, също ме спечели. Малко след нанасяне, част от продуктът попива в устните и изглежда още по-добре. Задържа се така известно време... при ядене и пиене цапа чаши ужасно, но продължава да стои на устните. Аз не използвам молив за устни и досега не ми се е случвало да се свлича и да излиза от контура. При мен избледнява равномерно до лек стейн и чак тогава започва да лепне. Лепненето не е непоносимо и дразнещо, а слабо. Премахва се лесно със салфетка, не остава по устните като дълготрайните червила.


/суоч 1 е на ярка дневна светлина, суоч 2 е на приглушена и при двата цветовете са отляво-надясно : Fortune Cookie; Tiramisu; Peach Cobbler/

По отношение на цветовете – понеже ги поръчвах онлайн, беше малко на късмет. Първо се сдобих с Peach Cobbler, разкошен ярък цвят за топлите месеци. Бих го определила като оранжево-червеникав, стои много красиво на устните, малко е страшничко в началото като се видях с него, но после свикнах и го носих доста често.


После реших да си взема два неутрални цвята за студените месеци и така се сдобих с Tiramisu, който е моят нюд цвят – лично аз го виждам като светъл сливов цвят със студен, може би сив подтон. След като „легне“ върху устните ми, стои много естествено и красиво.


Fortune cookie беше грешка, подлъгах се по една влогър-ка, която е с много по-тъмен цвят на кожата от мен и разправяше как този глос бил нейният перфектен нюд цвят. Да, ама не – когато го използвах за пръв път, директно го изтрих. Стои мъртвешки светло на устните ми, пробвах да го сложа само на един тънък слой и така стои полу-прозрачно и по-приемливо.


Проверих им състава и не е от най-впечатляващите:
Mineral Oil/ParaffinumLiquidum/ Huile Minérale,Polybutene, Diisostearyl Malate, Beeswax /Cera Alba / Cire d’abeille, Ceresin,Silica Dimethyl Silylate, Polyethylene, SorbitanSesquioleate, Phenoxyethanol, Fragrance/Parfum. MAY CONTAIN/ PEUT CONTENIR (+/-): Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI77499, 77491, 77492), Manganese Violet (CI 77742), Red 6 (CI 15850), Red 7 Lake(CI 15850), Red 28 Lake (CI 45410), Yellow 6 Lake (CI 15985), Yellow 5 Lake (CI19140).
Предполагам, че минералното олио ще откаже много от вас. Аз ще изхабя тези, които имам и ще се опитам да не си купувам повече, но не е сигурно :Р

И така в обобщение ще кажа, че много обичам и трите си глоса - харесвам плътността им, комфорта, който създават върху устните ми и наситените цветове. Не ми допада неравномерното нанасяне и първата съставка в списъка, но това не е нещо, което да ме спре да ги използвам.




SHARE:

6 коментара

  1. Прекрасно!! И аз съм им хвърлила око на тези глосове и това,че е с толкова приятен аромат - мнооого ми харесва :))

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм сред почитателките на този глос, вече се сдобих с четири цвята. Имам само Tiramisu от тези!

    ОтговорИзтриване
  3. Уииии, много е хубаво да гостуваш на някого, благодаря ти за гостоприемството, Майче :*

    ОтговорИзтриване
  4. Обожавам ги тези бътер глосове! Tiramisu със сигурност ще си го взема :)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз като фен на тирамису по принцип, харесах и глоса Tiramisu :D

    ОтговорИзтриване
  6. Имам Ябълковия им щрудел и наистина ухае на добро настроение :) Много добро сравнение :)))

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig