петък, 19 август 2016 г.

Marc Jacobs Le Marc Lip Creme Charlotte Review & Swatch

Здравейте Момичета,


Днес искам да ви разкажа за едно червило, което предизвиква гордост и задоволство у всички англичанки, защото се продава само и изключително в UK. Едновременно с това разтреперва сърцата им от умиление, защото е кръстено на тяхната любима малка принцеса Charlotte.
Лично аз не успях да се ентусиазирам от тази аристократична предистория на червилото, но истината е, че то е от голяма сантиментална стойност и за мен, тъй като ми беше подарено от особено специален на сърцето ми човек.

В действителност всяко едно от червилата от колекцията Le Marc Lip Crem е кръстено на жена, която е вдъхновила по някакъв начин Marc Jacobs. Това е посветено изцяло на принцеса Charlotte. Факт, който предизвиква почуда, защото нюансът на червилото определено не е принцески. От бранда го описват като тъмно розово, но според мен цветът клони повече към фуксия с лек син подтон, който кара зъбите да изглеждат още по-бели. Дори бих казала, че червилото е доста променливо спрямо тена на лицето и цветът на устните. Разглеждайки суочове в интернет, забелязах, че при дами със светла кожа и устни, червилото клони към ярката цикламена гама. Аз съм с жълт подтон на лицето и устните ми са естествено тъмни, затова ще забележите, че при мен стои по-червеникаво.








Това, което ме впечатли най-много в червилото е неговата пигментация. Един слой е напълно достатъчен за цялостно покритие. Цветът е много наситен и трябва да внимавате да не излезете от контура на устните, защото се трие доста трудно и оставя следи. Поради тази причина предпочитам да очертая устните си предварително с молив за устни.

Дълготрайната му формула е другият голям плюс. Това е най-трудно премахващото се червило, на което съм попадала до момента, защото оцветява зверски кожата на устните. Не бих казала, че промотираните 10 часа издръжливост са истина, но определено при мен се задържа с часове, въпреки хапване и пийване. След първите два часа леко попива в устните и цветът малко поизбледнява.






Първоначалният завършек на червилото е с лек бляскав финиш, а след това преминава изцяло в матов. Текстурата му е кремообразна, но не толкова богата и хидратираща колкото ми се иска (но при тази дълготрайна формула няма и как да бъде). Определено след дълго носене на червилото, усещам дискомфорт в устните си, затова преди него нанасям EOS балсам за устни, за да ги предпазя от изсушаване.

По-долу може да откриете суочове на червилото, като съм го нанесла само веднъж върху кожата на ръката си, за да добиете по-голяма представа за текстурата и пигментацията му. Както и снимка на мен и систъра, на която съм с червилото от часове. 










Червилото е закупено от Harrods за цената от 24 GBP. А на въпроса дали си струва парите - определено да.  Голям привърженик съм на декоративната козметика на Marc Jacobs и тепърва ще разширявам колекцията си с продукти на бранда.


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig