понеделник, 1 февруари 2016 г.

New Goodies December/January 2015-2016

Здравейте Момичета,


Напоследък никаква ме няма на хоризонта и ви благодаря, че все още влизате в моето местенце. Причината не е една, а много: една малка предколедна лудница на работното място (местим целият офис в нова сграда),  разбории в личен план (обича ме, не ме обича) и най-вече пустият стар мързел :) Замирише ли ми на коледни сладки и греяно вино, просто забравям всякакви задължения и се отдавам на почивка. Така че извинявам се за пропуснатите постове с обещание, че ще наваксвам през настоящата година (обещах си, че ще ходя и на йога 2-3 пъти седмично).

Стига въведение, нека направо да ви разкажа с какво се сдобих и не само през миналата и новата година. Придобките не са много, защото както бях споменала в предишните публикации, поограничих малко козметичните покупки (накрая щях да ходя гола и боса) и  заложих на тривиалните такива: дрехи, аксесоари и обувки. Е, добре се заредих, но пък в момента съм в остра нужда от фдт, пудра и някакъв озаряващ продукт за лицето, тъй че скоро искам не искам ще ви разказвам за още допълнителни нови продукти на козметичния фронт.

Започвам ревюто с малка част от тазгодишната лимитирана коледна серия наYves Rocher,  които горещо, ама горещо препоръчвам. От блога на Снежи (благодаря ти, мила) научих, че тези страхотни лимитки  в момента са намалени на половин цена в официалния български сайт на марката, а също така и в редица магазини, където продават Yves Rocher. Тъй като в София има няколко представителни магазина на марката, веднага се завтекох към този на бул. Витоша с една приятелка. Няма да правя отделно ревю на тези продукти, защото свършват поголовно бързо и тук ще ви запозная набързо с качествата им.




Гел-душ с портокал и канела - това е фаворитът ми.  Опаковката е много удобна и компактна особено за пътуване, консистенцията е гелообразна с апетитния цвят на препечен карамел, а ароматът е така коледен и завладяващ, че просто няма начин да му устоите. Пени се чудесно, а уханието се задържа часове след като сте излезли от банята. Цената на продукта в момента е 3,30 лв. (250 ml).

Крем от същата серия за сумата от около 4 лв. (ако не ме лъже паметта). Кремът е кадифено нежен, попива много бързо, не омазнява и оставя деликатен сладък аромат.

Лосион за тяло с блестящи частици (по-тъмно златистия) с аромат на портокал и канела и лосион за тяло с блестящи частици (по-светло златистия) с аромат на спайси ванилия. Двата лосиона са на цена от 5 лв. всеки (250 ml). Консистенцията е лека и немазна, лично на мен ми идва недостатъчно хидратираща за зимния сезон. Все пак поради наличието на блестящите частици, мога да простя този недостатък. Брокатчетата от своя страна са дискретни и фини и спокойно може да използвате лосиона за ежедневна употреба, без да се притеснявате, че ще лъснате на слънчевата светлина като Едуард от Twilight.






Реших, че след като съм на вълна душ-гелове, защо да не съгреша поне с още един (а и признавам си новата цена от 4 лв. за 400 ml, силно ме изкуши и накара чичо Скрудж в мен да замълчи. Говоря за разкошния лимон с босилек! Няма такава освещаваща цитрусова бомба. Страхотен унисекс продукт, който прави обилна и богата пяна.

Подхранващият крем Skinfood на Weleda се превърна в незаменим зимен помощник (особено за проблемната зоната на лактите и сухите петички). Повече за продукта може да прочетете тук, а  дори успях да го намеря на промоционална цена от 11 лв. за 30 ml. в аптеки Медея.






Следва тежката артилерия, а именно парфюмите. Декември месец се оказа много щедър към мен откъм подаръци под формата на парфюми. От сестра ми получих два броя:

-Оlympea на Paco Rabanne - свежият и същевременно сладък аромат крие в себе си: зелена мандарина, сандалово дърво, кашмир, амбър и екзотична солена ванилия. С този парфюм може и аз да преоткрия богинята в себе си :) p.s. на моята кожа уханието се задържа с часове.

-Jour d'Hermes Absolu - женственост под формата на парфюм. Това е мотото на този аромат, затова и той е изключително флорален - върхови нотки жасмин, гардения и цвят на кайсия. Също траен аромат.

 Dolce&Gabana лансираха своята тоалетна вода The one в парфюмен вариант и ето че и аз го открих под елхата :) марката е известна със своите "аромати с характер" и този не прави изключение. Ориенталско ухание с цветисто-плодова композиция, в която се преплитат мандарина, бергамот, личи и праскова. Въпреки подобрената версия, парфюмът не успява да се задържи задълго на кожата ми.

От брандa Clinique ми изпратиха Sporty Citrus на Michael Kors. Досега не бях изпробвала парфюм на Michael Kors, затова влязох в интернет и разучих малко повече. Всъщност това е колекция, която включва не само аромати, но и козметични продукти и е разделена в три направления : Sporty, Sexy и Glam. Самото име на парфюма подсказва, че ни очаква една освежаваща комбинация от портокал, мандарина, портокалов цвят и мускус за разкош.
 



Мой колега пътуваше по Коледа до Америка и учтиво го заставих да ми донесе така известните EOS балсами за устни и базата за сенки на Urban Decay. Отдавна исках да пробвам тези балсамчета и определно съм приятно очарована. Взех си мента и пъпеш, а ванилията е под формата на стик. Знам, че ви е омръзнало да четете за тях, но сигурно ще им посветя едно кратко ревю.






Базата за сенки на Urban Decay с anti-age ефект е най-добрата според мен сред останалите видове предлагани от марката. Не допуска разтичане, размазване на сенките и кара цветовете да се откроят още повече. Определено си заслужава самостоятелно ревю. Цената й беше около 10$ за 6 ml. Като подарък към нея получих стейна LolliTint на Benefit. Отдавна исках да изпробвам точно този продукт на марката и се радвам, че най-накрая ми се отдаде възможност, защото аз надали щях да си го закупя в оригинален размер.
Сладкият комплект за ръце  на L'Occitane en Province получих като подарък - две кремчета с масло от шеа и малка пила.



 



 Clinique узнаха за любота ми към серията червила  Clinique Pop и освен с парфюм ме изненадаха и с един разкошен цикламен нюанс. Повече за мнението ми може да научите тук,
но все пак накратко: пигментиран и наситен цвят, нежна грижа към устните и издръжливост до 4 часа. Какво повече му трябва на човек!





Не предполагам, а направо вярвам, че съм ви отегчила до смърт с този километричен пост, но какво да кажа - беше ми дошла музата. Надявам се да сте намерили нещо интересно и за вас в написаното.


SHARE:

Няма коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig