понеделник, 4 май 2015 г.

Kiss Balm & Automatic Precision Lip Liner by Kiko Makeup Milano

Здравейте Момичета,


Днес ще ви разкажа за два продукта за устни на италианската марка Kiko Cosmetics, известна с това, че се произвежда в Италия и чиито качество и цени са доста прилични. Балсамът за устни го бях виждала наживо, но нямах възможност да го тествам на ръката си,  останах само със сладкия спомен на пролетен аромат на ягоди, докато за молива за устни съм чела доста похвални отзиви. Магазинчето на Kiko, в което попаднах беше малко, задушно и се пръскаше по шевовете, но кипеше едно приповдигнато настроение. В единия продукт се влюбих, а другият ми иде да го изхвърля, но все пак нека повдигна малко завесата.




Automatic Precision Lip Liner номер 500 - автоматичен молив за устни, който бих описала само с две думи: страхотно попадение. Мек, мазен, пигментиран, в прекрасен естествен розовеещ нюанс, наподобяващ този на вашите устни. Лесно се нанася, лесно се прелива и е траен. Не случайно това е един от най-купуваните цветове от серията. От едната страна на молива има гумен накрайник, който спомага да коригирате, ако сте излезли извън очертанията, но тъй като моливът е nude не се налага. По-скоро използвам накрайника с друг молив в ярък цвят. Ако можете да се доберете до този молив за устни, горещо го препоръчвам. Цената му  в момента е намалена на 4 Euro.









Kiss Balm - балсам за устни с SPF фактор 15, Strawberry 07. Колко мразя да нямам възможността да тествам червило, гланц или балсам за устни директно върху моите. Това действие, винаги успява да ме предпази от грешно потрошени пари и да ми спести място и време за поредния неизползвам в несесера ми продукт за устни. В случая, разбирате, че мнението ми за балсама е изцяло негативно, но нека да кажа какво все пак ме прилъга да се спра на него. Обичам устните ми да са добре защитени на плажа и какво по-добро решние от това да си взема цветен балсам за устни със слънцезащитен фактор, който хем да подхранва устните ми, хем да ги предпазва и същевременно да са ягодово червени. На теория звучи добре, но действителността се оказа друга.
Балсамът е изключително мек като консистенция, топи се върху устните като масло, което принципно е добър признак, но в случая се разтапя изцяло, губи формата си на стик и се разтича по цялата гилза. В случая не ми се мисли, при по-високи температури какво ще се случи, най-вероятно ще се наложи да го съхранявам в хладилник. Тоест забравям за мазотене на плажа.
Цветът е розово червеникав, много прозрачен и едва загатнат върху устните. Не притежава никакви блестящи частици. Нанесен на устните, балсамът мазнее и се усеща върху тях, което лично на мен ми причинява известен дискомфорт. След 30 минути попива и няма и бегъл помен от него. След това устните ми, който бяха леко напукани, станаха още по-зле и започнаха дори да се белят. Тоест по-добре изобщо да не го бях слагала. В състава на първо място открих наличието на Petrolatum, иначе парабените отсъстват. Много съм разочарована от продукта - първо защото ми е подарък и го очаквах с такова желание и второ пожене се чувствам леко излъгана в очакванията си.  Определено страхотният аромат и лъскавата опаковка не могат да компенсират недоволството ми. Цената на продукта е 6 Euro.






Тук можете да прочетете състава на продуктите


Определено бих искала да изпробвам и други продукти на марката, особено моливите им за очи, защото в сайта им забелязах, че има специлиазирани такива само за вътрешната линия на окото, но определено ще си имам едно наум. Между другото има доставка и до България, ако решите да си поръчате онлайн. Но аз за себе си за пореден път ще си повторя принципа: "Око да види, ръка да пипне". 
SHARE:

3 коментара

  1. Много харесвам Кико! Имам две техни червила, сенки и молив-гланц за устни и са просто разкошни! Много ми допадна и този молив, който ти показваш!
    Бих ти препоръчала много добър балсам за плажа, но, за жалост, не е цветен. На La Roche Posay, Аnthelios с 50-и фактор! Взех си го миналата година и съм страшно доволна :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз много харесвам Кико, но те имат толкова много продукти, че няма как всичките да са на едно качество. Моливът ми привлече вниманието, изглежда доста красив :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сигурно си права, Ани :) наистина е приятен и лесно приложим :)

      Изтриване

Благодаря ви, че прочетохте ревюто ми и ще се радвам да оставите коментар!

MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig